Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Aktivní pobyt v Harrachovském penzionu s polopenzí

4,1 / 5 Pension Eden Harrachov (mapa) 3 prodeje

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Pension Eden

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Hodnocení podniku Pension Eden

4,1/5 (114 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Gabriela

Skvělý personál, nádherné prostředí, stylový horský pension, bohatá a chutná strava.
Jedním slovem paráda. Děkujeme.

18. 12. 2021
Jiří Kraus

Velmi milí a ochotní majitelé penzionu, kteří velkoryse vyhověli i našim individuálním požadavkům. Děkujeme :-)

14. 12. 2021
Pavlína

Nelíbilo se nám ubytování.

Vyjádření partnera
Pension Eden Před 3 měsíci

Dobrý den,
napište mi, prosím, co se vám nelíbilo na ubytování. Ať to mohu případně řešit.
napište na azmedia@email.cz
Děkuji.
M. Pinkava

2. 11. 2021
Zdeněk

- ubytování bylo dobré, dostačující, odpovídající ceně pobytu (kdo chce zlaté kliky, recepci a pikolíka, ať si zaplatí 5* hotel), umýt a vyspat jsme se mohli a přes den jsme byli stejně na túrách
– strava rovněž v pohodě a dostačující, dezert od večeře jsme si už většinou odnášeli na pokoj; snídaně bufetové a výběr pro nás dostačující (salámy, sýr, něco sladkého, míchaná vajíčka, párek, pečivo…)
– majitelé také v pohodě, vyšli nám vstříc a jeden večer při našem zpoždění na nás počkali s večeří (je to asi o rozumné domluvě…)
– občas některé komentáře nechápu – poznali jsme již spoustu penzionů a zážitky a zkušenosti máme různé; když nakupuji přes Slevomat, neočekávám 5* a křišťálové lustry; a že je občas někde něco ulomené, poškozené, to je problém skoro v každém penzionu (ubytování či hotelu), ale příčinu bych hledal v nás hostech! A ono po každém hulvátovi, který se neumí chovat, pořád něco opravovat taky bývá úmorné…

- délka pobytu, ale to není problém penzionu ;-)

2. 11. 2021
Daniela

Nádherný pobyt v úžasném pensionu. Moc jsme byli spokojeni.
Skvělé jídlo, nádherné pokoje, ochotný personál.
Prostě veliká veliká spokojenost a určitě se vrátíme.
Děkujeme.

Musím se některým hodnocením tady psaným smát. Takové nesmysly může vymyslet jenom zapšklý a nešťastný člověk.

11. 10. 2021
Jana

Hezké okolí, vycházky, dobré jídlo, obsluha

Byli jsme ubytováni v jiném penzionu – Dřevěnka. Plnohodnotná třetí postel znamenala půl metru od dveří wc a koupelny. Přes den si musela dcera vylézt na postel, aby si někdo mohl dojít na wc, v noci při použití toalety jsme ji nechtěně budili. Pokoj byl přístupný ze zadní části penzionu po kamenné cestě. Bylo tam sice čidlo na světlo, které se nám většinou nerozsvítilo, takže jsme museli chodit s baterkou, jinak to bylo dost nebezpečné.

Vyjádření partnera
Pension Eden Před 4 měsíci

Vážená paní Vlková,
snažili jsme se vám vyhovět, když pension Eden byl již vyprodaný. Než jsme vás ubytovali, tak jsme vám pokoj ukazovali. Nic jste nenamítala ani nereklamovala a pokoj jste chtěli.
Nechápu tedy, proč teď tady píšete hodnocení a nedoporučujete pension Eden, když jste bydleli jinde.
???
S pozdravem
M. Pinkava

Hodnocená nabídka: Pobyt v Harrachově s polopenzí
20. 9. 2021
Jan

Mumlavské vodopády.

Majitel hotelu je velmi nepříjemný. Pokud se Vám něco nelíbí na jeho službách, tak dokáže být i hodně arogantí, což jde také vidět z jeho komentáří.

Vyjádření partnera
Pension Eden Před 4 měsíci

Dobrý den,
jsem všelijaký, ale určitě ne arogantní. A já osobně žádné služby v pensionech neposkytuji. Takže opravdu nevím o jakých mých službách píšete.
Byli jste tady v době kdy jsme pension znovu otevírali (16.6.) a pokud si někdo plete personál s vlastním služebnictvem, tak je mojí povinností se ho zastat. A obzvláště v případech, kdy personál své povinnosti plní a služby poskytuje, jak má.
A to že reaguji na některá hodnocení některých hostů je v případech, když je hodnocení zkreslené, zavádějící a nebo nepravdivé, tak jako vaše.
Nemusel jsem vám být sympatický, nemuseli jsme si sednou jako lidé, pokud jsme se tady potkali ....to je prostě možné. Ale vy tady máte hodnotit služby, které vám u nás byly poskytnuty a nikoli si tady vyřizovat nějaké své osobní pocity dotčenosti. Tímto jen znehodnocujete práci celého personálu, který se o naše hosty stará skvěle, jak vyplývá z jiných hodnocení.
Možná byste si to mohli někdy zkusit, jak náročná je toto práce. Přijeďte na brigádu (samozřejmě placenou), ať to taky vidíte z druhé strany a třeba váš pohled pak už bude objektivní.
Přeji vám ve vaší práci jen dobrá hodnocení.
Hezký den
M. Pinkava

15. 9. 2021
Perglerovi

Den před termínem jsme po telefonu souhlasili s přesunutím na druhý penzion stejného majitele – Dřevěnka ( z důvodu poruchy WC). V tomto penzionu se však ani při velmi chladném počasí na přelomu srpna a září na pokoji netopilo. Zapnuté topení bylo až na žádost a to pouze na jeden den. Na pokoji bylo vlhko a za 24 hodin neuschly ani osušky. Z původního penzionu se také na tento penzion chodilo na večeře, což v poukazu uvedeno nebylo.

Vyjádření partnera
Pension Eden Před 4 měsíci

Paní Perglerová,
byli jste s celého pensionu jediní, kteří chtěli v srpnu!!! zatopit. I přesto, že není topná sezona jsme vám vyhověli a topení zapnuli. Nechápou tedy vaše stěžování. Pokud jste neměli jako jediní "uschlé osušky", mohli jste si přijít pro nové. Což jste ale neudělali ani nic neřekli.
Pensiony jsou od sebe vzdáleny jen 50m a vy jste na večeře nikam chodit nemuseli, protože jste byli ubytování na Dřevěnce. Hostům z Edenu to nevadí, jelikož pochopili, že v restauraci Dřevěnka mají větší komfort a větší výběr služeb a zboží. Nejen u večeří. Nemluvě o tom, že ostatní hosté (mimo vás) pochopili, že vše děláme a dáváme s vypětím všech sil s ohledem na můj zdravotní stav (po operaci ).
Měli byste se zamyslet nad svým jednáním, než příště někam vyrazíte a budete hrubě neuznalí a zlomyslní.
O stavu pokoje po vašem pobytu zde raději psát nebudu.
S pozdravem
M. Pinkava

5. 9. 2021
Patrik

Lokalita, komunikace.

Čistota!

Hodnocená nabídka: Pobyt v Harrachově s polopenzí
4. 8. 2021
Kristina

Super lokalita, penzion na klidném místě kousek od centra. Milý a ochotný personál. Nabízeli nám i domácího mazlíčka příště, když bychom chtěli 🐕 . Pokoje mají vlastní koupelnu, což jsme ocenili. Pobyt jsme si užili :)

Na nic jsme nepřišli 🤷‍♀️

27. 7. 2021
Geislerova32

Jedním slovem PARÁDA. Pension je nově po rekonstrukci, která se moc povedla. Moc jsme si to užili a moc jsme si pochutnali. Na podzim jedeme znovu.

8. 6. 2021
Renata

Fantastický pobyt. Pension po rekonstrukci. Pokoje obložené dřevem, horská atmosféra, klid a pohoda. Jídelna ve stylu horských chalup s nádherným a útulným interiérem.
Skvělá kuchyně. Samé dobroty.
Byli jsme zde před 2 roky a byli jsme spokojeni, ale nyní je to prostě paráda.
To se prostě povedlo!
Určitě se brzy vrátíme.

27. 5. 2021
Myskasm

Dobré jídlo.

Místo roštu u postele nějaké desky které se posouvaly (hrozné spaní). V koupelně tekl sprchový kout až k wc..

Vyjádření partnera
Pension Eden Před rokem

Dobrý den,
pod těmi deskami je rošt, jinak by ta postel nedržela. Ty desky na roštech tam jsou právě pro kvalitnější spaní.
U sprchového koutu byl jen uvolněn sifon. Kdybyste to nahlásili, opravili bychom to hned.
Hezký den
M. Pinkava

Hodnocená nabídka: Pobyt v Harrachově s polopenzí
15. 10. 2020
Václav

Vstřícný personál.

Počasí!!!

Hodnocená nabídka: Pobyt v Harrachově s polopenzí
9. 10. 2020
Marie

Ochotný personál. Pokoj byl čistý, ale je znát, že je budova stará a opotřebovaná.

Nelíbilo se mi, že v koupelně nebyla ani jedna polička, žádný odkládací prostor na věci. Všechnu kosmetiku jsme měli na zemi. A to i ve sprše.

Vyjádření partnera
Pension Eden Před rokem

Dobrý den,
poličky byly v době vašeho pobytu objednány a jsou již opět nainstalovány.
Hezký den
M. Pinkava

Hodnocená nabídka: Pobyt v Harrachově s polopenzí
18. 9. 2020
Trubisen

Všechno se nám moc líbilo..a určitě se ještě zastavíme..😁😊

7. 9. 2020
Milča

Ochotný personál

Bylo prezentováno, že snídaně jsou formou švédského stolu, v době 8–10. Pokud člověk ovšem přišel např. v devět hodin, jedl už pouze zbytky, nic se nedoplnovalo, takže např. párky nebo smažená vajíčka už nebyla. Toto podle mě není švédský stůl.

Vyjádření partnera
Pension Eden Před rokem

Dobrý den,
velice se vám omlouvám za nepříjemnosti, které se zde udály během vašeho pobytu a jak píšete. V době od 17.8. do 21.8. jsem nebyl v Harrachově přítomen a nový personál snídaňové služby absolutně nezvládl. Konkrétní osoby již u nás nepracují.
Jako kompenzaci vám mohu poskytnout 1 den pobytu zdarma se všemi nabízenými službami, tentokrát již kvalitními. Napište na azmedia@email.cz a domluvíme to.
Hezký den
M. Pinkava

Hodnocená nabídka: Pobyt v Harrachově s polopenzí
24. 8. 2020
Lenka

Ochotny personal, snadna domluva pri rezervaci…Venkovni vybaveni pro deti, vecere

Zapach v objektu, v jidelne na parapetu chciple mouchy, Neporadek v kuchyni-hrnky se zbytky jidel zalite vodou, asi aby se hrnce odmacely, v jednom hrnci jsem pod alobalem nasla plesnive zbytky jidel-zrejme to vse zpusobovalo po objektu takovy zapach, ze mi to nedalo a hrnec odnesla ven, umyla hrnky zalite zbytky atd…Uprimne po tomto zjisteni jsem se bala i v penzionu snidat…

Vyjádření partnera
Pension Eden Před rokem

Dobrý den,
velice se vám omlouvám za nepříjemnosti, které se zde udály během vašeho pobytu a jak píšete. V době od 17.8. do 21.8. jsem nebyl v Harrachově přítomen a nový personál snídaňové a úklidové služby absolutně nezvládl a podcenil. Jejich jednání bylo absolutně v rozporu s firemními nařízeními a pokyny. Konkrétní osoby již u nás nepracují.
Jako kompenzaci vám mohu poskytnout 1 den pobytu zdarma se všemi nabízenými službami, tentokrát již kvalitními. Napište na azmedia@email.cz a domluvíme to.
Hezký den
M. Pinkava

21. 8. 2020
1966mila

Ubytování pro nenáročnou klientelu, ale pěkné. Jídlo dobré, personál milý.

10. 7. 2020
Zdena

Ochotný personál

9. 7. 2020