Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Aktivní dovolená v rodinném penzionu i s wellness pod Vysokými Tatrami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 903 851 374 nebo e‑mailem na info@penzionkamzik.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Upozornění: Check-in je možný od 15:00
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měli bychom zájem o ubytování, ale měl bych dotaz, zda-li
je na pokoji mikrovlnná trouba? Kvůli malému dítěti.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý deň,
na izbe priamo nie je, ale bola by Vám k dispozícii V našej kuchyni.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na časy podávání snídaní a večeří.
Děkuji.
Dobrý deň,
večere podávame v čase 18.00–19.30 a raňajky 7.30–9.00, prípadne je
to na dohode…
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den mužů se zeptat když k vám máme v červenci domluvené ubytování v kolik hodin se jde ubytovat?
Dobrý deň,
ubytovať sa môžte po 15.00 hod.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den,
je v penzionu možnost uložení lyží?
Děkuji Dudková
Dobrý deň,
áno, máme miestnosť na uloženie lyží.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den, možná hloupý dotaz. Když jsme dva dospělý a 14 letý puberťák je pro něho lůžko v jednom pokoji nebo jak je to udělané? Děkuji za odpověď Vavroušek
Dobrý deň,
áno, máme trojlôžkové izby.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den cena za hodinu wellness je na osobu ? Případně kolik platí děti?
Dobrý deň,
cena wellness je 10Eur/osoba/hodina, deti 5Eur/osoba/hodina.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobry den, cena 8810,– je za jednu nebo dve osoby? Děkuji Jana
Dobrý deň,
cena je pre dve osoby.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den, 4 leté dítě má nárok na postel nebo ne? Nikde jsem nenašla. A cestovní postýlka je možná zapůjčit? Děkuji
Áno, jedno dieťa do rokov s nárok na lôžko je zdarma… Postielka je
Vám k dispozícii.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dobrý den, když mám přidané děti v rezervaci, tak dostaneme 4luzkovy pokoj a nebo 2luzkovy? 2 děti a 2 dospělí
Dobrý deň, dostanete izbu podľa toho, či deti majú nárok na lôžko
alebo sú bez nároku na lôžko… Ak majú nárok na lôžko, tak samozrejme
dostanú každý svoje lôžko.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné objednat pokoj pro dvě osoby, který má balkon, popř .terasu ? Jsem bohužel kuřačka.
S pozdravem Švaňhalová.
Dobrý deň,
áno, dá sa, ak je v danom termíne voľná takáto izba.
Ďakujeme.
S pozdravom
Ing. Lukáš Vdovjak