Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* luxus v polských Beskydech: zbrusu nový hotel, snídaně či polopenze a neomezený wellness, dětské herny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 334 434 800 nebo e‑mailem na rezerwacja@crystal-mountain.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Druhé dítě do 12,9 let: doplatíte na místě
- Dětská postýlka: 50 PLN/noc (nutná rezervace předem)
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda jsou na pokoji k dispozici
župany jak pro dospělé tak i pro započítané děti. Nikde se nemůžu
dočíst. Pobyt máme zaplacen tak bych ráda věděla. Děkuji.
Dobrý den, Kateřino. Podařilo se mi spojit s hotelem a župany Vám i Vašim dětem zapůjčí. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím dotaz k bezbariérovému vstupu, ať už do bazénu či
výřivky, zda-li máte nějakou pomocnou sedačku či schůdky.
Děkuji mnohokrát.
Dobrý den, Martine. Do bazénu vedou schůdky a lze se jistit zábradlím. Vířivka pomocnou sedačku či pomocné schody nemá. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je možné ubytování s pejskem?
Díky
Dobrý den, Martino, domácí zvířata jsou ubytována za příplatek: 50 PLN/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den,
uvadite „2 dospělí a 2 děti do 12,9 let (druhé doplatíte na místě)“
ve filtru mate druhe dite do 4 let. Mate v tom zmatek.
Jak to tedy je, mohou jet 2 deti nad 5 let ?
Dobrý den, Romane. Odpověď na Vaší otázku dobře vystihuje text přímo
z nabídky, přeposílám: „Dobré vědět: Do jednoho pokoje se vejdou
maximálně tři dospělí, nebo dva dospělí a dvě děti do 12,9 let –
v takovém případě navolte jedno už při nákupu voucheru a druhé
doplatíte na místě.“
Druhé dítě od 5 do 12,9 let je tedy možné a doplatíte za něj na místě
(cena by měla být rovna rozdílu mezi cenou pro 2 lidi a 3 lidi).
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
u pobytu Jaro s polopenzí – kolik doplatím za 2.dítě nad 12,9let?
Dobrý den, Blanko. Při vytváření nabídky lze navolit počet osob a počet dětí + věk a cena za pobyt se automaticky vypočítá. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, máte prosím bezbariérový pokoj přizpůsobený pro vozíčkáře?
Dobrý den, Pavle. Hotel má bezbariérový přístup. Doporučím Vám, při vytváření rezervace, tuto informaci vepsat do poznámky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
prosím dítě nad 4,9 je za příplatek. Ale nikde jsem nenašla zda dostaneme
na pokoj přistýlku? Děkuji
Dobrý den, Jitko. Děkuji Vám za dotaz. Ano, dítě do 4,9 let spí s rodiči na posteli. Dítě starší 4,9 let, spí na přistýlce. Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych koupit jaro s polopenzí za 7690Kč. Jedno dítě do 4 let v ceně a jaký je prosím doplatek za to druhé, 5leté? A dále jsk uplatnit poukaz na 5000kč na slevomat, co jsme dostali darem? Dekuji Novotná
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Stačí, když v nabídce navolíte počet osob a počet dětí, poté zadáte jejich věk a cena za pobyt se Vám vypočítá automaticky. Dárkový poukaz na Slevomat lze uplatnit zde: https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych s rodinou oslavit narozeniny, jsme 3dospělí a dva
chlapci
1 a 4 roky a malý pejsek, Můžete nám nabídnout rodinný poko?Jaká je
cena ,termín 5–7.2.
Dobrý den, ohledně kalkulace ceny nad rámec voucheru, je nezbytné kontaktovat přímo hotel. Voucher je koncipován pro 2–3 osoby. Přikládám kontakt: +48 33 443 48 00, rezerwacja@crystal-mountain.pl. S přáním krásného dne, Karel :)
Dobrý den, bylo by možné zjistit jaká je teplota vody v bazénech? Děkuji
Dobrý den, Barboro. Děkujeme za Váš dotaz. Teplota vody se v bazénech pohybuje kolem 30 °C. Přeji Vám krásný den a pokud se pro nabídku rozhodnete, tak pěkný pobyt! :) Matěj, Slevomat.cz
Můžu se zeptat,jestli můžu k Vám s malým pejskem?
Dobrý den, Heleno. Děkuji Vám za dotaz. Za pejska zaplatíte 50 PLN/noc. Je však nezbytná předchozí domluva s recepcí hotelu. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, dle recenzí z minulosti neposkyujete ke vstupu do sauny prostěradlo, ale jen ručník. Je to tak nebo už jste to změnili? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vojto. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s recepcí hotelu a stačí, když se předčasně domluvíte s personálem. :) S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, máme dvě děti /11 a 6let/. Kolik bude doplatek za druhé dítě na místě, nikde nemáte uvedeno. Děkuji za info. MF.
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Doplatek za dítě se odvíjí od celkového počtu dnů strávených v hotelu. Kontaktoval jsem přímo hotel a je nezbytné se s nimi s dostatečným předstihem domluvit. Děkuji za pochopení. S Přáním krásného dne, Karel (telefonní kontakt: +48 33 443 48 00)
Dobrý den,máte i 4 lůžkový pokoj?
Chystáme se od 13. 3.do 16.3. A jsme 4 holky rodina.
Dobrý den, Petro v rámci této nabídky je možné ubytování pouze pro 3 osoby. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel tel. č. +48 334 434 800 nebo e‑mailem na rezerwacja@crystal-mountain.pl. Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem https://www.slevomat.cz/kontakt. Pěkný den
Dobrý den, šlo by prosím zjistit jaký by byl příplatek za lepší pokoj Suite, nebo Superior a jestli vůbec lze s voucherem zažádat o lepší pokoj? Moc děkuji za info.
Dobrý den, Martine :)
vouchery z této nabídky jsou určeny pouze pro ubytování v pokojích
Classic. V případě zájmu o jiný pokoj je nutné kontaktovat přímo hotel
a domluvit se individuálně s nimi (rezerwacja@crystal-mountain.pl,
+48 33 443 48 00). Pěkný den :)
Dobrý den, potřebovala bych pobyt využít přes FKSP je to možné? Děkuji. Silvie White
Dobrý den, Silvie :)
vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (hotel). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo
účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními
údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých
korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den :)
Dobrý den, co všechno lze ve welnessu využít v zimě? Děkuji.
Dobrý den, Petro, v zimě je k dispozici celá vnitřní oblast Aquaparku Blue Lagoon – bazén, rekreační bazén, s hydromasážemi, protiproudy, jezdecké jízdy, vnitřní koupele jacuzzi, oblast saun a dětský brodič. Na vnějšku se nachází lázně s ohřátou vodou. Vnější bazén je uzavřen, protože se nejedná o celoroční bazén. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den,
chci se zeptat, tento voucher asi nejde použít na pobyt mezi svátky nebo na
Silvestra?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Michaelo :)
bohužel nikoliv. Vouchery z této nabídky lze využít pouze do 22.12.2021 a
poté případně od 27.2. až do 30.6.2022.
Pěkný den :)
Dobry den, chci se zeptat, vzala bych si tu verzi pro 2 dospele se snidani za 6090.. je v tom i ski pas nebo ten si musime zaplatit sami zvlast? Dekuji
Dobrý den, Elisko. Děkuji Vám za dotaz. Jak je již uvedené v nabídce: Skipas – Každodenní skipas pro všechny (podle počtu nocí) do skiareálu Skolnity vč. dopravy do areálu. Platí pro pobyty do konce března. S přáním krásného dne, Karel
Kolik se platí parkovné prosím?
Dobrý den, Aneto. Děkuji Vám za dotaz. Parkování stojí 40 PLN/den. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych koupit voucher na 3–4 noci jako dárek- platnost do 30/6–kdyby v tomto období nešlo realizovat skrz plné kapacity hotelu případně proticovidové opatření, je možné platnost voucheru prodloužit? Dále bych se chtěla zeptat, jestli když s sebou vezmou pejska menší rasy, jestli je ubytují v tomto typu pokoje, případně jaké typy pokojů jsou pro pobyt se psem vhodné. Je možné připlatit i SUIT pokoj a za jakou cenu? Děkuji
Dobrý den, Andreo. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud by nemohl obdarovaný využít voucher, ať z vládních opatření a nebo z kapacitních důvodů, určitě ať nám dá vědět. Dle situace řešíme vše individuálně a o Váš voucher nemusíte mít strach. Jen je nás potřeba kontaktovat, kdyby byl jakýkoliv problém. Domácí zvíře lze přivést s sebou. Na recepci je poté potřeba uhradit poplatek za zvíře 50 PLN/noc. Cena za voucher se vztahuje na pokoj typu Classic. Pokud máte zájem o jiný pokoj, je potřeba kontaktovat hotel a s nim se domluvit na dalším postupu (+48 33 443 48 00 nebo rezerwacja@crystal-mountain.pl). Pokud budete potřebovat pomoci s jazykovou bariérou, obraťte se na nás na e-mail pomoc@slevomat.cz. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den, chci se zeptat. Chci to koupit jako dárek voucher. A mate tam
napsane ze vouche do cervna roku 2022 a kdyz kliknu ze chci to zaplatit,tak tam
je ze termin musi mit do 21.12 2021.. chci to jako darek na Vanoce, to nejde
ten voucher s tou platnosti do cervna za ty penize?
Martinkova
Dobrý den, Lindo, platnost do 24.6. se týká pouze 2 možností u této nabídky a to možnosti „Dlouhá platnost se snídaní a lahví vína“ a „Dlouhá platnost s polopenzí a lahví vína“. Jelikož píšete, že se bude jednat o dárek, doporučila bych koupit voucher bez termínu, který si pak obdarovaný zarezervuje sám podle toho, jak mu to bude časově vyhovovat :) Ověření dostupných kapacit a rezervace předem je možné na tel. č. +48 334 434 800 nebo e‑mailem na rezerwacja@crystal-mountain.pl. Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu :) K voucheru je možné si zakoupit i dárkové balení (https://www.slevomat.cz/darkove-baleni) :) Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se(jenom pro info) zeptala, zda se dá na hotelu domluvit trochu i česky nebo pouze v angličtině.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Zuzana Smetanová
Dobrý den, Zuzano. Hotelový personál hovoří anglicky, nebo polsky. :) S přáním krásného dne, Karel