Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 725 174 008 nebo e‑mailem na hotelhukvaldy@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
chci se zeptat když si přes slevomat zakoupí pobyt a udělám přes slevomat
i on-line rezervaci. Musím pak ještě volat na hotel, abych se ujistila, že
mám pokoj opravdu zarezervovaný?
Děkuji za odpověď Radka
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko :)
pokud uděláte při objednávce i online rezervaci termínu již nemusíte
nikam volat. Termín máte garantovaný. Stačí jen přijet a užít si Váš
pobyt.
Pěkný den :)
Barbora Nováková
Dobrý den, mohu se zeptat díte věk 2 roky může do welnes zóny
neomezeně? A jak je to s přistýlkou? A jídlo se dá připlatit pro takto
malé dítě a kolik cca cena? Děkuji za odpověď s pozdravem Bára.
Hotel Hukvaldy
Dobrý den, ano i dvouleté dítě může do wellness neomezeně. Dá se pro
něj zajistit buď postýlka nebo přistýlka. Pokud byste chtěli pro dítě
polopenzi pak je doplatek 150kč/den.
S pozdravem recepce.
Radka Sedlackova
Dobrý den, je možná bezlepková varianta jídla? děkuji
Hotel Hukvaldy
Dobrý den, samozřejmě Vám vyhovíme s bezlepkovou variantou jídla, jen
je potřeba nahlásit požadavek při rezervaci. :-) S pozdravem recepce
pavel
dobry den chtel bych ze zeptat je nas 6 3 dospěli a 3 deti byl by
jeden pokoj
Hotel Hukvaldy
Dobrý den,
bohužel takto velké pokoje nemáme.
S pozdravem recepce
Kateřina
Dobrý den chci se zeptat jaká by byla cena od středy do pátku v březnu
polopenze dva dospělý děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou
rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě
garantovaný. Polopenze je již v ceně, při tvoření objednávky se Vám
cena vypočítá automaticky. Pěkný den, Tomáš :)
Blanka Kolingerová
Dobrý den, kolik stojí dítě 6let na 7dni ? Děkuji Kolingerova
Hotel Hukvaldy
Dobrý den, s polopenzí 3.900,– a s plnou penzí 4.500,–. S pozdravem
recepce
Hana Komárková
Mohu se ubytovat se psem?
Hotel Hukvaldy
Dobrý den, jak velký pes je? Pokud se jedná o psa typu yorkšír nebo
čivava tak by to bylo možné za příplatek. Větší velikosti psa bohužel
ne. S pozdravem recepce
Hana Komárková
Mohu se ubytovat se psem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Bohužel, pobyt s domácími
mazlíčky není povolen. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat když si přes slevomat zakoupí pobyt a udělám přes slevomat i on-line rezervaci. Musím pak ještě volat na hotel, abych se ujistila, že mám pokoj opravdu zarezervovaný?
Děkuji za odpověď Radka
Dobrý den, Radko :)
pokud uděláte při objednávce i online rezervaci termínu již nemusíte nikam volat. Termín máte garantovaný. Stačí jen přijet a užít si Váš pobyt.
Pěkný den :)