Pobyt v Harrachově: polopenze, light all inclusive na nápoje a slevová karta na atrakce v okolí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
Je někde poblíž hotelu možnost nějakého obchodu s potravinami???
Dobrý den, Kilo. Děkuji Vám za dotaz. Do 3 kilometrů od hotelu je možný nákup potravin v místních obchodech. :) S přáním krásného dne, Karel
Jsou u vás k dispozici masáže děkuji za odpověď
Dobrý den, Ivano. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel masáže nabízí, avšak mimo hlavní sezónu v omezeném režimu. Je tedy dobré, abyste si termín masáže vždy ověřila na recepci (telefon +420 731 913 914). Masáže se pak platí přímo na místě. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Do kdy je v Harrachově v areálech běžně dostatek sněhu? Stihnu dubnový termín?
Dobrý den, Milane. Děkuji Vám za dotaz. Areál patří každoročně mezi poslední, kde lyžaři krouží po sjezdovkách ještě v dubnu. Se zimní sezónou se loučí v Harrachově obvykle o Velikonocích. Samozřejmě, záleží na počasí. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Je sjezdovka Rýžoviště vhodná i pro děti?
Dobrý den, Milane, pro děti a začátečníky je vhodná mírná spodní část sjezdovky Červená II. v centru Harrachova nebo sjezdovka Amálka, která se nachází v Rýžovišti u hotelu Fit-Fun a je dostupná z modré sjezdovky :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den, budou mi vráceny peníze, pokud se neuvolni situace a nebudeme moci jet jako neockovani?
Dobrý den, Zuzano. Děkuji Vám za dotaz. Pokud jste nenaočkovaná, není doporučeno zakoupit si voucher, kde je nezbytné prokázat bezinfekčnost certifikátem o očkování, nebo prodělanou nemocí covid-19 ne starším než 180 dní. Zde bych vyčkal do doby, až se opatření uvolní, či změní. V případě, že si zakoupíte pobyt v době kdy je potřeba očkování, nebo prodělání nemoci covid-19, nárok na storno v tomto případě nevzniká. Pokud jste voucher zakoupila v době, kdy nebylo zakázané ubytování pro neočkované, tj. nemohla jste vědět, že to nepůjde a je to závažná překážka k využití voucheru. Nárok na storno zde vzniká. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,kde mohu nejbíže parkovat když se mi nepovede v únoru kopec
k hotelu vyjet?
Děkuji za odpověď a přeji krásné vánoce
Dobrý den, Josefe, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 731 913 914 či e-mailu: rezervace@park-hotel.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Jezdí od hotelu prosím skibus na sjezdovku?
Dobrý den, Gabrielo, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a Skibus od hotelu nejezdí, vleky jsou v dostupné vzdálenosti pěšky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Potrebuji 3 pokoje v uvedenem terminu 1 pokoj 2 dospeli, 1 dite 2 roky, 2.,pokoj 2 dospeli 1 dite 4 roky, 3. Pokoj 2 dospeli, 1 dite 4 roky, termin 17. –20. unor 2022 . Uvedte cenu a proverte prosim moznost 3 pokoju. Diky Hajkova
Dobrý den, Andělo, v tomto případě, Vám doporučujeme ověřit si dostupnost Vámi vybraného termínu na e‑mailu rezervace@park-hotel.cz či tel. 731 913 914. Poté, pokud budou ve Vámi vybraném termínu pokoje dostupné, zakoupíte vouchery bez termínu a po telefonické domluvě termíny rezervujete. Postup jak uplatnit voucher je v sekci Jak Uplatnit. Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez nároku na stravu: zdarma. Jedno dítě do 11,9 let na přistýlce je ubytováno zdarma, polopenze je za doplatek 320 Kč/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, jak daleko od hotelu se nachází lyžařský areál a vlak ?
Předem děkuji.
S pozdravem
Knotková
Dobrý den, Maki, lanovka na nejbližší sjezdovku Harrachov Ryžoviště se nachází zhruba 650 metrů od hotelu. Železniční stanice Harrachov je 6 km od hotelu, necelé 2 km od hotelu se nachází autobusové nádraží Harrachov :) Přeji pěkný den, Katka.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím o informaci, zda u vás nejsou mimořádná opatření ohledně covid-19 po rozvolnění.
Děkuji za odpověď a přeji příjemný den BM
Dobrý den, Blanko. Děkuji Vám za dotaz. Poskytovat ubytovací služby je možné všem bez omezení. Není potřeba prokazovat podmínky O-N.
V ubytovacích zařízeních, již není nutné mít ve všech společných prostorách nasazený respirátor či jiný ochranný prostředek. Při ubytování dodržujte zvýšená hygienická pravidla, a pokud je to možné, zdržujte se převážně ve svém hotelovém pokoji. S přáním krásného dne, Karel