Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Odpočinkový pobyt ve Varech u řeky a kolonád: 3 jídla denně, bazén i masáže a perličková koupel
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +420 353 346 609 nebo na e‑mailu reservation@hotelpavlovkv.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dobré vědět: Hotel nemá vlastní parkoviště. Jednou z možností je parkování na veřejném parkovišti cca 800 m od hotelu – cena je 120 Kč/den. Není nutná rezervace předem.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Dítě ve věku 3–11,9 let na přistýlce, se stravou a bez procedur: 490 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc (do 10 kg a po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 400 Kč/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den je i započítávana i cesta? Nebo toje jen čistě jen za hotel?
Dobrý den, odkud jedete?
Chtěla bych objednat pobyt s dítětem, v pokynech píšete: „Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.“ Možnost přiobjednat další osobu však v nabídce nevidím. Můžete mi poradit, jak postupovat?
Dobrý den, Aleno. Děkuji Vám za dotaz. V procesu objednávky, Vám systém nabídce vepsat do poznámky dodatečné informace. Pokud je zmíněna informace o ověření dostupných kapacit, je nutné kontaktovat poskytovatele na telefonním čísle +420 775 965 080. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,j máte dvoulůžkové pokoje nebo White s balkonem? Ve kterém patře jsou? Je v hotelu výtah?
Dobrý den, Aleno. Děkuji Vám za dotaz. Dvoulůžkové pokoje jsou k dispozici a pokoje s balkonem – zde Vám poskytovatel doporučuje ověřit si před rezervací dostupnost. Výtah je v hotelu dostupný. :) S přáním krásného dne, Karel
Prosím máme zaplacený pobyt u vás na hotelu můžeme si rezervovat parkovne od 24.2.do 27.2. tedy na tři noci děkuji Lukáčová
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt u vás, ale hodnocení jídla je
velmi špatné. Je možno si objednat pobyt pouze se snídaní? A jaká by pak
byla cena za dvoulůžkový pokoj?
Děkuji za odpověď. M. Misauerová
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt na 7dní se saunou ,bazénem, masáží a koupelí.
Je možná tato nabídka i pro 1osobu a jaká by byla cena.
Děkuji Konečná
Dobrý den, ano je to možní. Cena bude –30% z ceny pro 2 osoby
S úctou
Dobrý den, jak je to u vás s parkováním? Je možné zařídit předem? Děkuji
Dobrý den, ano. U Hotelu je to za 400 Kč/noc. S úctou
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mají pokoje klimatizaci??
Dobrý den
Bohužel ne
S úctou