Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte v dostatečném předstihu na e‑mailu info@centrumhotel.cz nebo na tel. 603 505 557 – zároveň uveďte kód voucheru.
1 dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, budou také vouchery s platností na červenec a srpen?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce
objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme.
Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že
u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na
nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
:-) přeji krásný den
Alena Boháčová
Dobrý den. Do kdy prosím platí nabídka?
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, doba vystavení akce není pevně určena a je ovlivněna
více okolnostmi. Před koncem akce se u nabídky objeví časový odpočet, po
jehož trvání bude ještě možné nabídku zakoupit. Čím dříve tedy
nakoupíte, tím lépe. Pěkný den, Tomáš
VÁCLAV KOZLÍK
Dobrý den , mají prosím pokoje balkony. Manželka je kuřačka a nechce se
jí běhat před hotel děkuji.
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Ano
Lucie
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, v jakých časech se podávají snídaně a večeře?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Čas snídaní: 08:00 – 9:30;
Čas večeře – polopenze: 18:00 – 20:30. S přáním krásného dne,
Karel :)
Jitka Krčková
Dobrý den, bazén je volně přístupný po celý den nebo jen ve
vyhrazených hodinách ?
Děkuji.
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Bazén se rezervuje na recepci na určitý čas.
Romana Appeltová
Dobrý den, prosím zeptám se – dané vyžití wellness je předem
časově objednané? Tedy v daný čas tam budeme ve dvou nebo je to myšleno
že máme časový limit a můžeme tam být i s někým dalším? Předem
děkuji za odpověď
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Ve wellnessu ve stejném čase jsou maximálně 3 pokoje
Renata Batulkova
Dobrý den je možný pejsek čivava..dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, příplatek za domácí zvířata činí: 300 Kč/noc.
Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Jan Hejda
Dobrý den,
je možné ubytování leden 2022 bez očkování?
Dobrý den, budou také vouchery s platností na červenec a srpen? Děkuji.
Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) přeji krásný den