Romantika v centru Telče: hotel u zámeckého parku, polopenze i víno
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
prosím o informaci, jakou formou jsou podávány snídaně.
Děkuji
Michal Kvasnička
Dobrý den, vážený pane Kvasničko,
děkujeme za Váš dotaz. Snídaně podáváme formou teplého bufetu.
S přáním krásného dne Zdeněk Antoň.
dobry den.Je mozne o Velikonocich do hotelu U zlateho orla?
Dobrý den, Evo :)
volné kapacity hotelu Antoň, kterého se týká tato nabídka, najdete přímo
v dané nabídce v online kalendáři. Nabídka hotelu U Černého orla je
zde (https://www.slevomat.cz/akce/1916412-pobyt-v-hotelu-na-namesti-v-telci-s-polopenzi?rel=autocomplete),
kde opět termíny najdete přímo v nabídce.
Pěkný den :)
Dobrý den, má pokoj standard postele bez pelestí ? Jsem větší postavy…
Dobrý den, Zdeňku, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel
na e-mailu: recepce@hotel-anton.cz
či tel. +420 774 026 200. Jistě naleznete společné řešení. Přeji
Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den,
pokud máte voucher s pokojem Standard, tak zde jsou postele s pelestí pouze
u hlavy, matrace má rozměr 90*200cm. Pakliže máte Superior, tak některé
pokoje mají spojené postele s pelestí i v nohách, některé mají
oddělitelná lůžka bez pelesti v nohách. Matrace má rozměr 100*200cm.
Ideální bude, když se při rezervaci termínu obrátíte na naši recepci a
rádi Vám vyhovíme.
Ještě dovolte poznámku, že jste-li vyšší postavy, určitě doporučuji
pokoj Superior (máte-li Standard, lze na recepci doplatit rozdíl v ceně).
Standardy jsou podkrovní pokoje se šikmým stropem a myslím, že byste nebyl
příliš spokojen.
Děkujeme a těšíme se na Vás.
Dobrý den,
mám dotaz, zda v pokoji standart jsou i manželské postele.
Děkuji.
Dobrý den, Vladimíro. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, manželská postel v tomto typu pokoje je. Ve Standardu nejsou možné pouze přistýlky a dětské postýlky. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je ještě volný termín od 1.4. do 3.4.?
Dobrý den, Petře, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na možnosti přizpůsobit večeři (3-chodovou či
4-chodovou) případným potravinovým alergiím?
Děkuji,
Sladká Johana
Dobrý den, to vůbec není problém, stačí se domluvit před příjezdem s recepcí. Rádi to pro Vás uděláme.
Dobrý den je možné při koupi letního termínu víkendový pobyt nebo lze v letním termínu volit z neděle a zbytků dnů mimo sobotu. Děkuji za odpověď. Palus
Dobrý den,
v létě není možné voucher uplatnit o víkendu, resp. není možné
přijet ve čtvrtek, pátek ani v sobotu. Tuto možnost máte pouze při
rezervaci přes naši recepci a ne s voucherem Slevomat. Je to proto, že
o víkendech v létě v hotelu bývají různé kurzy, slavnosti, svatby a
jiné společenské akce a bývá zkrátka v hotelu někdy hlučno. Proto
nemáme s pobytovými vouchery o víkendech v létě dobré zkušenosti,
hosté si stěžovali, že tam není klid. Těmto nepříjemnostem se snažíme
vyhnout, proto pobytové balíčky s romantickou večeří nenabízíme
o letních rušných víkendech. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
Nicméně i v týdnu je v Telči mnoho krásných míst a různých akcí na
náměstí a v okolí Telče, určitě budete spokojeni i mimo víkendy.
S přáním krásného dne
Zdeněk Antoň.
Dobrý den,mám dotaz jestli je možno objednat pobyt pokoj standart na tři noci.Termín začátek června.Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
velmi děkujeme za Váš zájem. Ano, je to možné. Stačí napsat požadavek
s termínem na recepce@hotel-anton.cz.
Po zakoupení voucheru Vám učiníme rezervaci a třetí noc včetně
případné polopenze, budete-li ji také chtít, uhradíte při příjezdu na
recepci za zvýhodněnou cenu, jako je u voucheru.
Děkujeme a těšíme se na Vás.
Zdeněk Antoň.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,uvažuji, že bychom s manželkou přijeli od 14.6.(út) do 17.6.( pá), pokud tato varianta je možná.Jestli postele manželské nebo samostatné, to nám nevadí, ale přivítali bychom v koupelně sprchu a ne vanu ( jsme 77 letí). V životě jsem neměl platební kartu, tak nevím, jestli bych mohl hotově platit při příjezd, jako jsem zvyklý z jiných pobytů.. Jinak bych si musel předem objednat a zaplatit poukázky ( min. 3 ks) na převod z účtu, zbylé poukázky pak propadají.Předem děkuji za odpověď.
Čábela, Lovosice
Dobrý den, vážený pane Čábelo,
určitě se nějak domluvíme a provedeme. Prosím, kontaktujte naši recepci emailem na recepce@hotel-anton.cz nebo telefonicky na čísle 774 026 200 a rádi se s Vámi dohodneme na možnostech, jak to vše provést a zda je vůbec v tomto termínu volno.
Děkujeme a těšíme se na další zprávy.