Božský pobyt na polské straně Sněžky: jídlo, wellness, výlety i lyže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
dětský vnitřní koutek se nachází v hlavní budově? Děkuji za vaši
odpověď Klára
Dobrý den, Kláro. Dětský koutek se nachází v hlavní budově. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,dá se platit kartou v hotelu?A stačí mít očkováni bez PCR testu?Dekuji
Dobrý den, Jaroslavo, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jestli musí mít host, návštěvník
wellnes potvrzení o ockovani nebo o prodělání covidu?
Nebo stačí PCR test?
Dekuji za odpověď.
Dobrý den, Sabino, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Jistě zde naleznete všechny potřebné informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den, chtel jsem se zeptat jakou menou se da u vas platit a jak to s parkovanim. Dekuji za kladnou odpoved.
Dobrý den, Tomáši :)
v hotelu se dá samozřejmě platit polskou měnou – zlotými (PLN). Cena
parkovného závisí na vybrané variantě. Informace najdete vždy v sekci
Příplatky.
Pěkný den :)
Dobrý den, jak dlouho bude platit tato nabídka?
Dobrý den, Lucie, doba vystavení akce není pevně určena a je ovlivněna více okolnostmi. Před koncem akce se u nabídky objeví časový odpočet, po jehož trvání bude ještě možné nabídku zakoupit. Čím dříve tedy nakoupíte, tím lépe. :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den,
je v hotelu nebo v blízkém okolí možné zapůjčit běžky?
Děkuji.
Dobrý den, Adélo, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu bohužel nemají běžecké lyže. Možná v jiných půjčovnách v Karpaczu budou běžecké lyže. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,lze pobyt zakoupit na FKSP?
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, je možné ubytování se psem?
Dobrý den, Gabrielo, domácí zvířata do 15 kg jsou zde ubytovány za příplatek: 30 PLN/noc a domácí zvířata nad 15 kg za příplatek: 70 PLN/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné, že se uvolní termín, který je již obsazený?
Witam serdecznie,
o jaki termin chodzi i jaki rodzaj pokoju lub apartamentu? Raczej slevomat ma
ograniczona ilość pokoi do sprzedania.
Pozdrawiam
Katarzyna Kusik
Dobrý den,
platí aktualne v hotelu nějaké omezení a opatření z důvodu
Covid-19?
Děkuji.
Adéla
Dobrý den, Adélo, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a v současné době nejsou na covid žádná omezení. V prostorách hotelu je pouze povinné nošení roušek. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den, pokud si teď zakoupím pobyt na únor (s termínem) a dojde v souvislosti s Covid 19 k uzavření hranic, budou mi vráceny peníze či přesunut termín?
Witam serdecznie,
jest to pytanie do slevomatu. Natomiast podczas ostatniego lockdownu , slevomat
wydłużył możliwość wykorzystania voucherów. Pieniędzy nie zwracamy.
Pozdrawiam
Katarzyna Kusik
dobrý den je tu nějaký český personál , případně máte nejaké
další welness hotely v polsku s českým personálem .
a dalo by se zde případně doplatit parkovné když ho nemám
v balíčku ?
Dzień Dobry,
Miejsce parkingowe jest dodatkowo płatne 30 zł/doba
df.den dá se do Vašeho hotelu dostat i pokud k dispozici není auto? Jsme z Jablonce nad Nisou v děkuji
Dobrý den, Dašo, každý si řeší dopravu individuálně. Každopádně můžete kontaktovat přímo hotel, ohledně doporučení na e-mailu:rezerwacja.online@green-mountain.pl či tel. +48 75 612 60 44. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, jak je to momentalne k dnesnimu dni ohledne covid omezeni ? Je potreba testy a nebo je to vse ji volne jako v CR . Diky moc za info.
Dobrý den, Petře, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálními podmínky pro cestování do ciziny: https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko. Jistě zde naleznete všechny potřebné informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)