Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantický pobyt v Mariánkách: polopenze, sauna a vířivka i lázeňské procedury
Hodnocení podniku Hotel Kriváň****
Klidně sem příště pojedeme znova.
Děkujeme Vám za hodnocení.
Team hotelu Kriváň M.L.
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami
Slečna číšnice. Té je tam snad i škoda.
Tak tohle, tohle jsem ještě nezažila. Roky jezdím po ČR i cizině, roky kupuji ubytování a vouchery na wellnes jak přes slevomat, tak přes booking, ale taková katastrofa jako je hotel Kriváň se nekonala ani v chudinských čtvrtích Španělska, a to už je co říct.
Pokoj ihned při příjezdu zapáchal močí tak silně, že se to nedalo vydýchat ani s otevřeným oknem. Zápach vzlínal z odpadů bidetu a toalet a nezadržely jej ani dvoje dveře. Po dvou dnech v pokoji mi močí načichnul snad každý kus oblečení, jenž byl, chudák, přítomen. Takhle nesmrděj ani veřejný hajzlíky na nádraží v Bratislavě. Koberec zasranej jak rohožka v čekárně krizového centra, skleničky zapatlané, láhev vody, která byla v ceně a měla být na pokoji přítomna raději přítomná nebyla. Župan byl i přes mou štíhlou, průměrně vysokou postavu tak krátkej, že projít se v tom po chodbě, čumí mi do „kuchyně“ i dvoumetrovej chlap. Papuče v tomhle rádoby **** hotelu nečekejte, nedočkáte se.
Ze tří procedur jsme na výběr neměli, dostali jsme automaticky přiřazen zábal na záda. Oukej, ten já ráda! Takových zábalů jsem si platila desítky, ne-li stovky. Tenhle byl opravdu jedinečnej, pán se totiž jaksi vysral na jakýkoliv způsob, jak záda nahřívat. Sorry, ale napatlat si záda krémem a 15 minut nehybně ležet můžu i doma. A nebude mne u toho nikdo neustále otravovat dotazy na mojí práci, bydliště nebo tetování. A nikdo u toho nebude neustále pořvávat. A možná budu mít trochu soukromí, když se zrovna oblékám.
Vířivka? Nečekejte, že bude soukromá. Nečekejte, že v ní vydržíte déle jak 15 minut, protože má nesmyslných 38 stupňů, což se fakt nedá. Nečekejte, že se máte kde posadit, chcete-li zrovna relaxovat a už vůbec nečekejte, že Vám v tom horku snad nabídnou sklenici vody, což byl u konkurencí v dosahu pár kroků vždy naprostý standart. Ostatně že se tam nedalo vydržet člověk nějak přežije, ono sedět tam v novomanželském páru s cizí paní ve třech bylo stejně naprosto trapné. Díky Bohu za tu ledovou sprchu, kterou si tam člověk může dát, jen čekejte potopu, protože inženýr, který spchu navrhoval, jaksi zapoměl na odtokový spád, takže byla během chvíle všude potopa. Ale papuče stejně nemáte, takže je mokré mít nebudete.
No, alespoň ta soukromá sauna dobrá, že? Pokud očekáváte v soukromé sauně soukromí, nečekejte. Celou dobu okolo nás pochodoval zaměstnanec, neustále si zpíval, pořvával na kolegu, pískal, neustále kmital sem a tam. Opět nulová možnost někde se v klidu posadit, opět nulová možnost se čehokoliv napít, opět všude potopa. Otřes. Po 15 minutách jsme raději odešli, raději relaxovat v chcankama smrdícím pokoji, než tohle.
Restaurace? Nádražní bistro v Ostravě mělo lepší úroveň. Byli jsme jakožto pár posazeni ke stolu dalších 6ti lidí. To ve **** hotelu opravdu chcete, obzvlášť, jste-li zamilovaný pár na dovolené a obzvlášť v době korona pandemie, že? Naštěstí se dostáváme k jedinému kladnému bodu, což je místní paní číšnice, která ihned pochopila, že takhle to s námi nepůjde a šikovně nás přesadila do soukromí. Za což jí velmi děkuji. Byla milá, profesionální a vždy vyšla stříc.
Jinak je hotelová restaurace otevřena jen do 8h, jestli očekáváte, že se večer posadíte pohodlně na bar ke sklence vína, tak se raději rovnou seberte a běžte posedět do jiného hotelu. A nebo ještě lépe – jeďte se do jiného hotelu i ubytovat. Absolutně nechápu, kde tento hotel vzal ty čtyři hvězdy, ale jak už zaznělo u jiných hodnocení – i po žádosti o předložení certifikace ji nikdy nikdo neviděl. Možná si tam ty hvězdy někdo nakreslil sám, protože i dvouhvězda v Chorvatsku se o své klienty dokáže postarat lépe.
Je to škoda. U okolních konkurencí jsme byli vždy velmi spokojeni. Všude se mi dostalo služeb, jenž se mi dostat mělo, vždy se mi dostalo čistého prostředí, kvalitních balneo procedur, SOUKROMÍ a klidu. Tady je to jedna velká, smutná, uondaná bída. Tímto zdravím paní číšnici a děkuji jí za alespoň trochu toho hezkého, byla jste moc fajn.
Vedení hotelu je vděčné i za takovéto recenze na práci celého týmu hotelu a celkový dojem z pobytu. Reagujeme tedy takto za předpokladu, že se vyvarujeme v naší reakci vulgarismů a obscénosti,
Bod 1. Zápach z moči
Nemůžeme s tímto tvrzením souhlasit. Před nástupem hostů na pobyt se provádějí důkladné kontroly pokoje i s důrazem na tyto okolnosti jako jsou zápach, vlhko, teplo, chlad apod. Nic takového nebylo zaznamenáno ani před příjezdem těchto hostů ani po něm. Ohledně sklenic : po umytí zanechá někdy voda stopy chloru. Sklenice nebyly asi zcela vyleštěny. Pokud byl župan hostovi malý, mohl žádat o výměnu. Láhev vody na pokoji chyběla. Do hotelu nastoupily nové pokojské a nemají vše ještě správně tzv. v krvi. Zde je třeba se omluvit bez výhrad.
Bod 2. Procedury
Princip zábalů spočívá v namázání části těla a následném odpočinku. Komunikace maséra s hostem patří tak trochu k věci.
Pokud to dámě nebo pánovi vadilo, měli maséra na toto upozornit Nelze také zcela vytvořit atmosféru totálního soukromí v balneoprovozu, které samo o sobě v dobrém slova smyslu vykazuje prvky podobné zdravotnickému zařízení jako jsou lékařská ordinace, vyšetřovny a podobně.
Bod 3. Vířivka
Teplotu vody ve vířivce lze nastavit dle přání hosta. Někteří hosté mají raději
vodu teplejší, někteří studenější. Vše šlo domluvit na místě s personálem balnea, samozřejmě stejně jako podání sklenice vody. To by vůbec nebyl žádný problém. Ohledně třetí osoby přítomné ve vířivce: bylo možné dotyčného hosta oslovit a říci mu, že probíhá momentálně Vaše rezervace, a že by Vám bylo milé být zde sami. Vzájemné komunikaci hostů nikdy nic nebrání a hotel, resp. personál, nemůže být vždy u všeho. To by nebyl hotel, ale nápravné zařízení nebo ústav pro choromyslné.
Bod 4. Sauna
Soukromí v sauně je nutné respektovat, Pokud byl náš zaměstnanec hlučný, šlo mu to přeci sdělit, že potřebujete klid, a to hodně. Odpad ve sprše u sauny není v pořádku, jsme si toho vědomi . Hosté měli být upozorněni na tuto závadu.
Bod 5. Restaurace
Srovnávat naší restauraci s nádražním bistrem v Ostravě....... Co k tomu napsat. To opravdu nevíme. Považujeme ji za příjemnou, útulnou. Změna místa byla hostům umožněna. Pokud se týká posezení v restauraci večer, bylo možné požádat obsluhu o otevření přilehlého salonku, kde by jim byli podány nápoje za příznivou cenu a kde mohli posedět déle.
Závěrem:
Po bohatých zkušenostech víme a zároveň nás mrzí, že někteří hosté při pobytu své dojmy a pocity nedají najevo. Nelze pak pochopitelně nijak reagovat na jejich výhrady. Personál našeho hotelu je veden k maximální vstřícnosti, k ochotě a k laskavosti.
Nelze nic, než-li konstatovat, že se o to budeme snažit samozřejmě i nadále a snad se nám to bude dařit k plné spokojenosti našich hostů,stávajících i příštích.
Vedení hotelu
.
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami
Lokalita skvělá, přímo nad kolonádou, pokoje čísté, pohodlné postele, vířivka byla fajn.
Na jídlo bylo dané časové rozmezí a ještě k tomu na směny. Když jsme přišli na snídani v 8:45, tak se na nás slečna káravě podívala a ještě poznamenala, jestli nám má něco doplnit, že jsme na snídani poslední…podobný scénář večer, když jsme přišli na večeři před 18:00, opět jako poslední… na dovolené opravdu neocením, že mi někdo diktuje, kdy se mám jít najíst, tím spíš kdy náš časový slot byl mezi 17:00–18:00, to je na večeři opravdu brzy. No a jídlo tedy za to taky moc nestálo.
Pokoje byly celkem fajn, ale dost chudé na nápad, holé stěny, hodně nevyplněného prostoru. Ale ok, postele pohodlné.
Děkujeme za hodocení, časy jednotlivých jídel
znovu uvážíme.
Team hotelu Kriváň
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami
Poloha hotelu super.
Stravování špatné. Malá nabídka, ihned snědené málo množství. Jedna servírka na 50 klientů, je opravdu málo.
Výběr ze čtyř plnohodnotných hlavních jídel k večeři, množství podle počtu strávníků.
Strava rozdělena na dvě směny, tudíž 1 servírka bohatě obslouží každého.
Děkujeme
Team hotelu Kriváň
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami
Nebyla možnost platit kartou, uvedeno s privátním wellnes , nakonec jsme tam byli jeste s jiným párem.
Parafín na ruce nebyl k dispozici pouze zábal na záda.
Snídaně super, večeře malinko zaostávali jídlo rozvařené.
Děkujeme.
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami
Milý personál, jaká recepci tak kuchař na všem se skvěle domluvili, perfektní domluva na wellnes. Nemám jediné výtky.
Velmi Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami
Při obsazenosti v hotelu 6 osob max. snídaně od 7.30 -do 8.30 na dovolené? balneo ve sklepě, nepřijemný zápach. Může být v těchto prostorech, provoněla bych ten prostor vonýma svíčkama, tyčinkama…
Stravovací časy jsou dané při plné obsazenosti hotelu, s obsluhou je možno se domluvit.
Balneo je obvykle ve starších zástavbách ve sklepě, je nově zrekonstruované, je možné, že zápach pocházel z rašelinových zábalů.
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami
Prostředí, umístění, čistota, personál
Hotel se znovuotevíral a některé služby trochu vázly, ale prostředí a většinou milý a ochotný personál vše vynahradil. Jen strava slabší, ale na druhou stranu nepřišli jsme se sem najíst :-) Gurmánské zážitky doporučuji hledat jinde :-)
Děkujeme.
Hodnocená nabídka: Pobyt v Mariánských Lázních s jídlem a procedurami