Termín
V období do 29. 4. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém apartmánu pro 2 osoby
- Obývací pokoj s manželskou postelí, vybavená kuchyňka a terasa
Ostatní služby
Parkování zdarma (na ulici)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období 14.–19. 4.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
- Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 175 nebo 225 PLN.
- Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. +48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Vratná kauce: 500 PLN/pobyt
- Povinný poplatek za úklid: 175–225 PLN/pobyt
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/den (do vybraných apartmánů)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (na ulici)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 2. 6. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém apartmánu pro 2 osoby
- Obývací pokoj s manželskou postelí, vybavená kuchyňka a terasa
Ostatní služby
Parkování zdarma (na ulici)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
- Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 175 nebo 225 PLN.
- Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. +48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Vratná kauce: 500 PLN/pobyt
- Povinný poplatek za úklid: 175 PLN/pobyt
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/den (do vybraných apartmánů)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (na ulici)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 18. 9. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém apartmánu pro 2 osoby
- Obývací pokoj s manželskou postelí, vybavená kuchyňka a terasa
Ostatní služby
Parkování zdarma (na ulici)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
- Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 175 nebo 225 PLN.
- Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. +48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Vratná kauce: 500 PLN/pobyt
- Povinný poplatek za úklid: 175–225 PLN/pobyt
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/den (do vybraných apartmánů)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (na ulici)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 7. 6. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém apartmánu pro 2 osoby
- Obývací pokoj s manželskou postelí, vybavená kuchyňka a terasa
Ostatní služby
Parkování zdarma (na ulici)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
- Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 175 nebo 225 PLN.
- Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. +48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Vratná kauce: 500 PLN/pobyt
- Povinný poplatek za úklid: 175–225 PLN/pobyt
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/den (do vybraných apartmánů)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (na ulici)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 16. 8. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém apartmánu pro 2 osoby
- Obývací pokoj s manželskou postelí, vybavená kuchyňka a terasa
Ostatní služby
Parkování zdarma (na ulici)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
- Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 175 nebo 225 PLN.
- Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. +48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Vratná kauce: 500 PLN/pobyt
- Povinný poplatek za úklid: 225 PLN/pobyt
- Domácí mazlíčci: 40 PLN/den (do vybraných apartmánů)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (na ulici)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Hlavní zdroje pohody? Polské Międzyzdroje.
Pohoda na polský způsob? To je bydlení ve vybaveném apartmánu,
procházky po promenádě nebo klídek u moře, které je
vzdálené jen 500 m. Vyrazte si také užít tuhle parádní kombinaci –
v termínech do září 2022 se na vás těší v apartmánovém domě
Promenada Międzyzdroje, a to včetně termínů přes letní prázdniny.

Útulný apartmán u promenády
Ubytujete v apartmánovém vícepodlažním domě, který stojí na hlavní promenádě Baltského moře – k němu to budete mít jen 500 m, navíc je tu krásná a dlouhá písečná pláž. Připravený pro vás bude apartmán, kde budete mít k dispozici pohodlné postele, obývák s vybavenou kuchyňkou, vlastní koupelnu, většina apartmánů má i terasu s posezením, Wi‑Fi připojení je samozřejmostí.
A pokud zatoužíte po zábavě a kultuře, zavítejte do Oceanaria nebo se pokuste najít cestu z Labyrintu.
Jak se do apartmánů dostanete?
|