Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +420 257 011 500 nebo přes email reservations@certovka.cz (PO–PÁ v čase od 9:00 do 19:00).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Dobré vědět: Hotel nemá vlastní parkoviště. Hosté mohou využít placené hlídané parkoviště v Rudolfinu, které je vzdáleno chůzí necelých 12 minut a nachází se na adrese Alšovo nábřeží 12, Praha 1.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
mám dotaz ohledně ubytování, je váš hotel vhodný i pro vozíčkáře?
Děkuji.
Hotel Čertovka
Dobrý den, paní Bláhová,
ubytování pro vozíčkáře možné je, pokoje jsou též vybaveny sprchou,
v lobby se nachází výtah,
ovšem hlavní vchod z ulice není vybaven žádnou rampou, která tam nejde
ani umístit.
Jedná se celkem o 4 schody z chodníku. S asistencí je toto možné
absolvovat.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu po Vašem zvážení.
S přáním hezkého dne,
Tým hotelu ČERTOVKA****
Sabina
Dobrý den..mám příjezd vlaku do Prahy..po 19 hod..jak potom řešit
check in?
Slevomat.cz
Dobrý den, Sabino, doporučuji se přímo obrátit na Hotel Čertovka (reservations@certovka.cz,
+420 257 011 500), sdělit termín pobytu a domluvit se ohledně možnosti
pozdějšího příjezdu na ubytování :) Přeji pěkný den, Katka.
Jan
Dobrý den, nikde jsem nenašel informaci zda je na pokojích WIFI a dále
check in a check aut. Děkuji.
Hotel Čertovka
Dobrý den, Jene. WIFI je v celé budově i na pokojích zdarma. Check-in
(příjezd) je od: 14:00 a check-out (odjezd) do: 11:00hodin. Hezký den,
recepce.
radim doležal
Dobrý den,chtěl bych ubytování někdy v dubnu,nebo květnu od pátku do
neděle pro 2 se snídani.Hledal jsem ve Vaší nabídce „kdykoliv“ za
3700 kč.,ale přes víkend to není možné.Tzn.,že ve všední dny máte
nabídky se dvěmi cenami? 3700+2900 kč.
Hotel Čertovka
Dobrý den, pane Doležale. Se svým dotazem se, prosím, obraťte přímo na
hotelovou recepci na e-mailové adrese: reservations@certovka.cz
Zde Vám mohou pomoci s vytvořením rezervace i v termínech, které na
Slevomatu nejsou k dispozici. Děkujeme.
Michaela Maierová
Dobrý den , mám několik dotazů .Je možnost ubytování tří dospělých
osob . Pokud ano , jaký je doplatek za třetí osobu . Dále jaká je cena
parkování za 1 noc a jak je to z termíny . Jaká je volná kapacita
v lednu a v unoru , nabízí mi to jen pár termínu v březnu .
Děkuji M.
Hotel Čertovka
Dobrý den, paní Maierová a děkujeme za Vaši zprávu. V období ledna a
února 2022 bude hotel krátce uzavřen z důvodu realizací plánovaných
rekonstrukcí. Naše služby v novém, ještě komfortnějším prostředí,
Vám rádi poskytneme opět od března 2022.
Možnost ubytování pro třetí osobu jsme samozřejmě schopni zajistit po
předchozí domluvě a tak, prosím, neváhejte kontaktovat naši recepci na
e-mailu: reservations@certovka.cz
. Děkujeme, recepce
Sandra
Dobrý den, jak je to s parkováním?děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Sandro :)
přikládám zde text přímo s webových stránek hotelu, kde o možnosti
parkování informují:
Hostům, kteří přijíždějí s vlastním automobilem doporučujeme placené
hlídané parkoviště v Rudolfinu, které je vzdáleno chůzí necelých
12 minut a nachází se na adrese Alšovo nábřeží 12, Praha 1. Cena je
660,–CZK/24 hodin. Telefonní kontakt: +420 222 328 687.
Detailní informace naleznete zde: http://cz.prague-stay.com/lifestyle/clanek/336-garaze-rudolfinum/
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám dotaz ohledně ubytování, je váš hotel vhodný i pro vozíčkáře? Děkuji.
Dobrý den, paní Bláhová,
ubytování pro vozíčkáře možné je, pokoje jsou též vybaveny sprchou, v lobby se nachází výtah,
ovšem hlavní vchod z ulice není vybaven žádnou rampou, která tam nejde ani umístit.
Jedná se celkem o 4 schody z chodníku. S asistencí je toto možné absolvovat.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu po Vašem zvážení.
S přáním hezkého dne,
Tým hotelu ČERTOVKA****