Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, bazén, sauna, zábal i masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@hotel-harmonie.cz nebo recepce@hotel-harmonie.cz .
- Důležité informace:
- Na pobyt nelze čerpat příspěvek FKSP.
- Telefonní rezervace provádějte ve dnech pondělí až pátek v čase od 8:00 do 16:00.
- Z provozních důvodů nelze garantovat konkrétní pokoje.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Děti od 3 do 9,9 let: 500 Kč / noc se stravou, bez dalších služeb
- Děti nad 10 let platí stejnou částku jako dospělá osoba s nárokem na všechny služby
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/den (pouze malá plemena, je nutné mít s sebou očkovací průkaz, informaci o pobytu se zvířetem uveďte hned při rezervaci)
- Wi-Fi zdarma (na recepci, v denním baru, v restauraci)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Krásný den ,
prosím kolik by byl příplatek za dvě děti 4 a 7 roku ,i včetně vstupů
do bazénu ? Jednalo by se o pobyt na dvě noci .
Moc děkuji
Zuzana P.
Dobrý den paní Zuzano, příplatek za dítě k voucheru vydanému na pobyt
all inclusive na 2 noci v hlavní sezóně je 1200,– Kč, tedy 2.400,– Kč
za obě děti, doplatíte při příjezdu.
Jarmila
Dobrý večer. Chtěla bych se zeptat, chci si zaplatit víkendový pobyt pro 4 osoby 2× dvoulůžkový pokoj,ale v objednávce nejde přidat 1 pokoj navíc.Je to v termínu 18.2. až 20.2.Prosím jak postupovat.Děkuji.
Dobrý den, Naďo. Děkuji Vám za dotaz. Je nezbytné voucher zakoupit 2×. Nabídka je koncipována pro dvě osoby. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den ,nemohu se dovolat na kontakt ,který je v nabídce uveden. Měla bych zájem o termín od 7.3.-11.3.2022 pro dvě osoby.
Dobrý den, Lado, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Zakoupením voucheru se závazným termínem je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den paní Lado, budeme Vám k dispozici na rezervační oddělení na
emailu: rezervace@hotel-harmonie.cz
a na telefonním kontaktu 778 470 033 v pondělí od 7.30 hodin a nonstop
na recepci na tel. 577 117 111.
Jarmila
Dobrý den. Nemůžu se dovolat na recepci. Je hotel v provozu ? Jde
o termín 6.2 do 9.2 , 2 dvoulůžkové pokoje. Můžu objednat na Slevomatu
?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Františku. Děkuji Vám z a dotaz. V nabídce lze zvolit termín pobytu v online rezervačním systému a voucher zakoupit. Termín bude po zakoupení garantovaný. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je váš hotel bezbarierový ? Stačí mi, výtahy na pokoj, přístup
k bazénu a restaurace. Pár schodů vyjdu (10 ?). Děkuji za odpověď
Dobrý den, náš hotel není plně bezbariérový,
Výtahy tady máme, ale plně bezbariérový pokoj máme k dispozici
v letních měsících v budově Harmonie II.
Dobrý den, rádi bychom Vás navštvíli teď v únoru 2 dospělí + 3 děti 15,13 a 6 let. Ta nejmladší opravdu nebude mít nárok s námi jít do bazénu atd. po zaplacení poplatku ? Děkuji
Dobrý den, nejmladší dítko může jít s Vámi do bazénu.
Nevím o jaký typ ubytování máte zájem, ale pokud Vy dospělí budete mít
v pobytu zaplacen vstup do bazénu, tak dítko má automaticky vstup do bazénu
také.
Pokud si budete jednotlivé vstupy do bazénu přikupovat , poplatek za dítko
6 let je 80,–kč/hodina.
Dobrý den,
platnost do 8.4. nejspíš neznamená včetně, že?
Byl by, prosím, tedy volný termín 25.3 – 27.3.?
Děkuji
Dobrý den, v termínu od 25.3. – 27.3.2022 nemáme již volný
pokoj.
Pokud si zakoupíte voucher s platností do 8.4.2022, poslední možný termín
je tedy 8.4.2022.
Dobrý den.Už jsem v tomto hotelu byla a moc se mi tam líbilo.Jenže platnost je pouze do 8.4. a to je na mě zima.Myslíte,že bude tato nabídka ještě i později?Děkuji.
Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) přeji krásný den
Dobrý den, během jarních prázdnin není možné vouchery využívat?
Dobrý den, Tomáši. Děkuji Vám za dotaz. Termíny od 7.3.2022 jsou vyprodané. Doporučím Vám se průběžně informovat ohledně dostupných kapacit v hotelu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak je to s ubytováním u dětí? Máme dvě 3 roky a
12 let je nutné u staršího očkování nebo PCR test?
Dobrý den, Vendulo, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Nabídka je na hotel Harmonie, zjištem již termín 5.4 až 8.4, tj. 3 noci, kolik platí 2 osoby za spol..pokoj dle nabídky je to již cena za obě osoby, nebo 2× cena. Terním je volny, a nabídka je vč. welnes pobytu a balíčku procedur. Prosím o zprávu o výši platby pro 2 osoby. Díky Lužová
Dobrý den paní Lužová, cena voucheru na pobyt v hotelu Harmonie, pobyt v týdnu, 3 noci, je 6.280,– Kč a tato cena je pro 2 osoby.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda máte volný termín 22.-24.4. pro dvě osoby https://www.slevomat.cz/akce/1864926-pobyt-v-luhacovicich-s-all-inclusive-a-wellness
s nástupem v pátek. A zda by bylo možné, kdyby se k nám chtěla přidat
ještě další osoba doplatit na místě přistýlku? Moc děkuji
Řeháková
Dobrý den, paní Řeháková :) vámi vybraný termín bohužel není
k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku
Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy
podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat.
Ohledně ubytování třetí osoby, je třeba se vždy domluvit předem
s hotelem. Pokud je volná kapacita, neměl by to být problém. Doplatek za ni
následně uhradíte na místě.
Pěkný den :)
Dobrý den,
těhotnou ženu, která se nemůže očkovat a dosud covid neprodělala, tedy
ani s PCR neubytujete?
Dobrý den, Lenko :)
existuje výjimka z vládního opatření pro osobu, která se ze zdravotních
důvodů nemůže nechat očkovat a má kontraindikaci zapsanou v systému
ISIN, Taková osoba se poté může ubytovat pro prokázání PCR testem ne
starším než 72 hodin.
Pěkný den :)
Dobrý den, ráda bych tento pobyt využila v termínu září-říjen…Měl by to být dárek pro manžela k 50. narozeninám, můžu tento poukaz použít na tento termín prosím?Šlo by o 4 noce(5 dní)…Děkuji za zprávu
Dobrý den, pokud byste chtěla pro manžela poukaz s využitím
září – říjen,
kontaktujte prosím rezervační oddělení hotelu Harmonie na tel.čísle
778 470 033, nebo na email rezervace@hotel-harmonie.cz.
Rezervační oddělení
Dobrý den,
Chce se zeptat, zda je možné zjistit, zda Hotel přijímá rezervace? Máme
zakoupený voucher, ale nemůžeme se na uvedená čísla 577 117 222,
577 117 881 nebo 577 117 882 dovolat. Dotaz na možnost rezervace
konkrétních termínu nikdo nereaguje.
Psala jsem na rezervace@hotel-harmonie.cz
a recepce@hotel-harmonie.cz.
S hotelem zkušenosti nemáme, a tento pobyt měl být náš první.
Děkuji, s pozdravem M. Dračková
Dobrý den paní Dračková, omlouvám se na naši nedostupnost, nicméně
Vaše rezervace je již v systému, její potvrzení jsem Vám právě poslala
na mail.
Přeji Vám příjemný pobyt.
Jarmila
Dobrý den, pobyt chci koupit pro mamku, jako dárek,já bych jela s ní, a také se k nám chce přidat dcera. Chtěly bychom jet na 4 dny, tedy 3 noci s nástupem v pátek. Budete mít prosím volný třílůžkový pokoj s termínem nástupu co nejpozději, tedy 1.4.2022, případně tedy dříve? Nevím jak pro 3 osoby rezervovat pobyt. Nemůžu se k Vám dovolat. Mohl by mně prosím někdo kontaktovat? Děkuji a přeji pěkný den. Eva
Dobrý den, paní Evo, mohli bychom Vám přidělit třílůžkový
pokoj.
Prosím, napište nám objednávku na tuto rezervační adresu.
rezervace@hotel-harmonie.cz
rezervační oddělení
Dobrý den,od pondělí se nemůžu do hotelu dovolat.Mám poukaz,který chci uplatnit.M
Dobrý den paní Havlíková, kontaktujte prosím rezervační
oddělení – emailová adresa:
rezervace@ hotel-harmonie.cz anebo tel. číslo 778 470 033.
Jarmila
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možný PCR test k uplatnění
poukazu.
Nebo pouze očkováni nebo prodělání covidu.
Předem dekuju za odpověď.
Dobrý den, bohužel, vládou povolené je ubytování pouze pro plně
očkované nebo očkované jednou dávkou s PCR testem anebo potvrzení
o prodělání nemoci Covid za posledních 180 dnů.
Rezervační oddělení
Dobrý den,
bude do Vánoc ještě možné zakoupit poukaz na víkendové dny?
Děkuji, Bobková
Dobrý den, Magdaleno, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme :) Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne :) Přeji pěkný den, Katka :)
Jsme 3 dospělé osoby a jedno dítě 1 rok. Mohli by jsme být na 1 pokoji s přistýlkou, nebo jaké by bylo pro nás řešení? Děkuji za odpověď. Věra K.
Dobrý den, pane Věro, přidělili bychom Vám třílůžkový pokoj.
Roční dítě je bez poplatku, tzn. bez nároku na lůžko a stravu.
Pro roční dítko v případě zájmu Vám zapůjčíme postýlku bez
poplatku.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den,
neomezený vstup tedy znamená ,že v bázénu mohu být třeba ,2hodiny ?Od
all incl. a slova neomezený ,bych to asi tak i očekával🙂.
Dobrý den, Honzo, neomezený vstup znamená, že můžete bazén kdykoliv
využít po dobu jeho otevření.
S přáním hezkého dne Terka
Po úmrtí manželky jsem sám. Mohu využít některou takovou nabídku pro jednoho ?
Dobrý den, Josefe, mrzí nás Vaše situace, bohužel tato nabídka je koncipována pro 2 osoby, v případě individuální poptávky ohledně ubytování pro jednu osobu, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: rezervace@hotel-harmonie.cz či tel. +420 577 117 222. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to v případě, že by 2 osoby
měli s sebou dítě (5let). Zaplatí poplatek 500 Kč /noc se stravou a je
možný vstup do welness centra i pro dítě? Je to zpoplatněno navíc?
Děkuji za odpověď
Dobrý den Patriku, děkuji Vám za dotaz. V rámci voucheru v hotelu Harmonie je u dětí od 3 do 9,9 let poplatek 500 Kč / noc se stravou, ale bez dalších služeb. Tedy bez vstupu do wellness centra. S přáním pěkného dne, Verča.
V případě 2 noci pro dvě osoby v týdnu,je nástup v kolik hodin a odjezd? Děkuji I K
Dobrý den Evo, děkuji Vám za dotaz. Hotel Harmonie má Check in od 14:00 – Check out do 10:00. S přáním pěkného dne, Verča.
Dobrý den, když si zakoupím wouher na 5 dní nyní, kdy bych si měl rezervovat termín na březen. Jaká je na tento termín obsazenost. Děkuji Jeřábek
Dobrý den, Ladislave, pokud zakoupíte voucher se závazným termínem, tak zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí. Každopádně pokud zakoupíte voucher bez termínu, tak termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@hotel-harmonie.cz nebo recepce@hotel-harmonie.cz či na telefonním čísle 577 117 222, 577 117 881 nebo 577 117 882. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Je možno nastoupit pobyt v neděli 28.11. a ukončit ho v sobotu 4.12.
Dobrý den, ano na pobyt lze nastoupit v neděli a ukončit v sobotu.
Hezký zbytek dne přeji
Marie
Cena 4280 All inklusiv na 2noci je na osobu nebo pro dva
Dobrý den, Miroslave, obě dvě nabídky jsou koncipovány pro dvě osoby. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
4280 Kč all inclusive na 2–7 noci pro dvě osoby je na kolik nocí?
Dobrý den, Ivo :)
tato cena platí při pobytu na 2 noci (3 dny). Cenu za více nocí zjistíte
případně jednoduše přímo v nabídce, pokud si vyberete konkrétní
termín nebo nastavíte danou délku při výběru varianty bez termínu.
Pěkný den :)
Dobrý den, lze pobyt platit z příspěvku FKSP či nikoliv?
Dobrý den, pobyt lze hradit z fondu FKSP při objednávce přímo přes
hotel.
Hezký den
rezervační oddělení
Cena 4200 je pro dvě osoby na kolik noci?
Dobrý den, není zřejmé, jaký typ pobytu máte vybráno.
Rezervační oddělení
Dobrý den, chtěl bych vysvětli „neomezený welnes“. Je udáván v nabídce, ale v recenzích se píše, že je omezený na hodinu a musí se objednávat. Prosím o vysvětlení. Děkuji. s pozdravem Marek
Dobrý den, Marku, jak je uvedeno v nabídce, je zde 2× časově neomezený
vstup do nového zážitkového bazénu s whirlpoolem (z důvodu kapacit je
nutná předchozí domluva na recepci wellness centra)
2× časově neomezený vstup do sauny (z důvodu kapacit je nutná předchozí
domluva na recepci wellness centra), 1× zábal (20 minut) pro oba, 1× masáž
(20 minut) pro oba. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
muže do hotelu yorkshir terier
Ano, pes se může také ubytovat za poplatek 150,–kč/noc.
Rezervační oddělení
Dobrý den. Byl by volný termín silvestr? Děkuji Janoušková
Dobrý den, máme volný pokoj na silvestra.
Pokud máte zájem o rezervaci, napište na rezervační oddělení,
rezervace@hotel-harmonie.cz
rezervační oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jestli v neomezeném welness můžeme i odcházet a opět přijít (např. Dopoledne a po obědě znovu… ) děkuji. Marcela
Dobrý den paní Marcelo,
záleží na pobytovém balíčku, který zvolíte a také na domluvě s wellness centrem. Přikládám zde číslo do našeho wellness centra pro případné další dotazy, +420 606 646 226, +420 577 117 880.
S pozdravem a přáním krásného dne, Kristýna.