
Termín
V období do 28. 2. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 5 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro všechny
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher nelze využít v období 30. 12. 2021 – 2. 1. 2022 a 30. 1. – 6. 2. 2022
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu reservation@olympik.cz nebo na tel. +420 266 184 889 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 30. 4. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 5 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji pro všechny
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období 14. 4. 2021 – 18. 4. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu reservation@olympik.cz nebo na tel. +420 266 184 889 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Má Praha opravdu sto věží? Pojeďte to spočítat sami.
Skvělé zázemí k objevování hlavního města vám poskytne příjemný 4* hotel Artemis, který nabízí termíny až do dubna 2022. Přijet můžete na 1–14 nocí, v ceně je snídaně. Jen kousek to budete mít k metru Invalidovna, díky kterému jste do 10 minut v historickém centru Prahy. Tady už se vydejte prozkoumat nejslavnější památky jako Pražský hrad a Karlův most. Nezapomeňte ale vyrazit i trochu dál – co třeba dát si drink na Žižkovské věži, odkud je nádherný výhled na celé město?
Komfortní ubytování
Personál vám připraví pěkně zařízený dvoulůžkový pokoj, ve kterém vám nebude nic chybět. K dispozici je klimatizace, trezor, telefon i minibar. Samozřejmě se tu připojíte na Wi‑Fi, abyste mohli posílat kamarádům fotky z cest, nechybí ani SAT TV. Ke každému pokoji patří koupelna s vanou a fénem.
Snídaně
V ceně balíčku je snídaně, a tak se každé ráno před dnem plným výletů posilníte dobrým jídlem. Snídaně probíhají formou bufetových stolů, ze kterých si vyberete, na co zrovna budete mít chuť.