Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřený voucher: Rezervaci provádějte mailem na Fit2@hotelruze.cz a uvádějte kód voucheru.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 12 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná po domluvě s rezervačním oddělením hotelu za jednorázový poplatek 500 Kč/rezervace.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze po domluvě s rezervačním oddělením hotelu a to zdarma nebo za jednorázový poplatek 500 Kč/rezervace (v závislosti na obsazenosti termínu).
mám zájem o pokoj Deluxe na příští víkend. Je k dispozici pokoj
s oddělenými postelemi?
Předem děkuji.
M.Knapová
Hotel Růže*****
Dobrý den,
pokoje Deluxe jsou k dispozici. Pokud máte zakoupený voucher, kontaktujte
naše rezervační oddělení: resruze@janhotels.cz.
Děkuji, s pozdravem, Jakub
Jiří Čermák
Dobrý den,
jaké jsou možnosti parkování v Českém Krumlově s invalidní parkovací
kartou a průkazem ZTP ?
Hotel Růže*****
Dobrý den, k zaparkování můžete využít naše parkoviště za 590 Kč
/ noc. Ohledně invalidní parkovací karty doporučuji kontaktovat infocentrum,
já tyto informace bohužel nemám. S pozdravem, Jakub – Hotel Růže
Adéla
Zdravím Vás,
je možné se ubytovat v hotelu s pejskem? (Chrt)
Děkuji
Adéla
Slevomat.cz
Dobrý den, Adélo, za domácí zvířata se platí poplatek 500 Kč/noc (po
dohodě s recepcí). Přeji pěkný den, Katka :)
Mirek Dokoupil
Dobrý den, pokud si vyberu apartmán deluxe (pro 2 dospělé+1 dítě
(15))bude se jednat o „pokoj deluxe“ či „suite deluxe“, dle vaší
nabídky na vašich webovkách? Děkuji, s pozdravem a přáním pěkného dne
M.Dokoupil
Slevomat.cz
Dobrý den, Mirku, pokud si zvolíte apartmán deluxe, bude se jednat
o suite deluxe. Přeji pěkný den, Katka :)
Štěpánka
Dobrý den, bylo by možné předem dokoupit večeři pro 2 osoby? Chceme
dát poukaz prarodičům k 50. výročí svatby a chceme, aby měli vše
zařízené a nemuseli se o nic starat. Moc děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Štěpánko. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi pro Vás
zjistit odpověď od poskytovatele: Bohužel v tuto chvíli hotel nenabízí
polopenze. Hotel může nabídnout a la carte menu, buď na hotelu Růže nebo
na druhém hotelu OLDINN, vždy dle aktuální nabídky. S přáním krásného
dne, Karel
Petra Šamanová
Dobrý den, Parkování: 590 Kč/noc. Není tam překlep, opravdu se platí
za parkování 590?
Děkuji
Hotel Růže*****
Dobrý den, Nejedná se o překlep. Bohužel parkování je v Českém
Krumlově omezené a ne vždy dokáže pokrýt celou poptávku.
S pozdravem, Jakub
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám zájem o pokoj Deluxe na příští víkend. Je k dispozici pokoj s oddělenými postelemi?
Předem děkuji.
M.Knapová
Dobrý den,
pokoje Deluxe jsou k dispozici. Pokud máte zakoupený voucher, kontaktujte naše rezervační oddělení: resruze@janhotels.cz. Děkuji, s pozdravem, Jakub