Romantika v Hluboké nad Vltavou: 4* zámecký hotel, luxusní wellness i večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné mít s sebou za příplatek domestikovaného jezevčíka – cca 9 kg?
Dobrý den Miroslave, pejska s sebou přivézt můžete. Doplatek za malého psa činí 350,– Kč/noc.
Píšete 2 lůžka. Lze to chápat jako manželské postele nebo prostě dvě lůžka vedle sebe?
Dobrý den Ivane, některé deluxe pokoje mají 1 velkou Kings bed, ostatní pokoje mají 2 pohodlná lůžka těsně vedle sebe.
Dobrý den.
Dostali jsme od dětí voucher na dvoudenní pobyt , jedna noc s wellnes.
Myslím,že rezervace bude na jméno KOLÁŘ PAVEL.Ještě nemáme rezervovaný
termín.Máme v plánu s sebou vzít i psa-flat coated retriever. Je možné
pro ni vzít na pokoj kenelku(klec pro psa pro transport)?Děkuji za
odpověď.Kolářová Blanka
Dobrý den paní Kolářová, to je samozřejmě možné. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu
Dobrý den, je možné u vás platit sodexo kartou??
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud si přejete zakoupit pobyt přes Sodexo kartu, nelze s ní platit při online nákupu. Můžete si ale z karty převést body na Slevomat a zaplatit nimi celý pobyt nebo jeho část. Více informací najdete na www.slevomat.cz/benefity. Sodexo kartou můžete u nás zaplatit přes platební terminál na pobočce v Praze v Karlíně. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
je prosím možné prosím zakoupit pobyt pro pět osob, respektive přidat na
jednom pokoji přistýlku pro jednoho ?
Děkuji
Dobrý den Jakube, pro přidání přistýlky do pokoje kontaktujte prosím stekl@hotelstekl.cz. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu
Dobrý den, bylo by možné u vás zakoupit pobyt s otevřeným termínem do 1.pol. 2022? Děkuji Petr
Dobrý den, Petře. Děkuji Vám za dotaz. Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) přeji krásný den
Dobrý den,po zakoupeni voucheru se platí priplatek za dite starsi 4 let na miste,nebo predem?Dekuji
Dobrý den Ivo, dítě 4 roky v dětské postýlce je zdarma vč.snídaně. hezký den
Mám dotaz. Jak je teď aktuálně situace o prokázání
bezinfekčnosti.
Já jsme očkovaný ale přítelkyně je těhotná takže zatím očkování
není možné.
Je možnost přes aktuální nařízení samotářští popřípadě
pcr test.
Dobrý den, Jakube, zde je odkaz na naše webové stránky, kde jsou vždy aktuální vládní nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den , je možný samotest na místě ? Děkuji
Dobrý den Terez, ano, pokud nebude jiná možnost, je možné si samotest u nás koupit za cenu cca 80,–Kč. Nebo na Hluboké je centrum, kde se můžete nechat otestovat každý den. Těšíme se na Vaši návštěvu! vedení hotelu
Další možnost je samozřejmě použít svůj vlastní samotest.
Dobrý večer, stačí mít negativní test v telefonu,nebo musí být v papírové formě?
Dobrý den Šárko, stačí v telefonu, ale musí se jednat o oficiální test, který bude platit po celou dobu Vašeho pobytu. těšíme se na Vaši návštěvu
Dobrý den, je možné ubytování s domácím mazlíčkem (yorkšír)?
Pardon, už to vidím, že to možné je......
Dobry den od 12.11. do 14.11 u vas mame zarezervovany termin na pobyt chtela bych se zeptat pri prijezdu mame ukazat negativni test na covid19. Staci jen antigenni test ktery ma ted platnost jenom jeden den nebo musime na PSR test ktery ma platnost ted tri dny? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, Gabrielo :)
situace je velmi dynamická. Opatření se ještě mohou samozřejmě změnit.
Doporučuji tak situaci i nadále sledovat. Aktuální znění včetně
možnosti prokazování testy najdete zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test).
Pěkný den :)
Dobrý den myslíte že by bylo možné na 2.11. udělat nějaké narozeninové aranžmá pro mého přítele? Šlo by to?:) Děkuju za odpověď.
Dobrý den, Kristýno, v případě individuální poptávky po speciální výzdobě pokoje či apartmá, můžete kontaktovat přímo Pension na e-mailu:stekl@hotelstekl.cz či tel. +420 387 967 491. Jsem si jistý, že naleznete společné řešení. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, v rámci opatření. Stačí na pobyt nastoupit s negativním
testem? Nebo je potřeba vyloženě oficiální potvrzení.
Dekuji
Dobrý den, Dominiku. Při příjezdu vyžadováno potvrzení bezinfekčnosti
dle aktuálního nařízení vlády. Zasílám odkaz: https://www.mzcr.cz/
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možná přistýlka pro dvě děti? (6,8 let) děkuji
Dobrý den, Jitko, příplatek za dítě starší 4 let na přistýlce a se snídaní činí: 750 Kč/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, na obrázku je i finská sauna, je možné ji v rámci wellness
centra využít i když není vypsaná v rámci balíčku v popisu wellness
centra.
Předem děkuji za odpověď
Řezáčová
Dobrý den Anno, privátní saunu i privátní whirlpool lze samozřejmě využít s předchozí rezervací a za poplatek. Více informací naleznete na http://www.hotelstekl.cz/cz/wellness/privatni-sauna. Těšíme se na Vaši návštěvu. Vedení hotelu
Dobrý den.
Stačí pro třídenní pobyt (dvě noci) pouze antigenní test?
Děkuji předem za odpověď
Dobrý den Katko, před příjezdem je nutné prokázat bezpříznakovost onemocnění a absolvování nejdéle před 7 dny PCR test s negativním výsledkem nebo absolvování nejdéle před 72 hodinami antigenní test s negativním výsledkem včetně doloženého potvrzení. Těšíme se na Vaši návštěvu. vedení hotelu
Dobrý večer, mělbych zájem o wellness v termínu 12–15.10.2021, polopenze, 1× dospělý. Bylo by to možné ? Knotek
Dobrý den, Vašku, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který Vám bude vyhovovat. Ačkoli bohužel tato nabídka je koncipována pro 2 osoby. Pokud byste tento voucher zakoupil a navštívil hotel sám, bohužel se cena nemění. V případě individuální poptávky o ubytování pro 1 osobu, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: stekl@hotelstekl.cz či tel.+420 387 967 491. V ceně voucheru je již polopenze, která se skládá z: 1× snídaně formou bufetu pro 2 osoby, 1× 3chodová večeře pro 2 osoby:, hovězí vývar s játrovým knedlíčkem, domácími nudlemi a zeleninkou julienne, grilované speciality pro 2 osoby (kuřecí supreme, grilovaná vepřová krkovice, kuřecí křidýlka, bavorská klobáska, pečené brambory s česnekovým dipem, zelný salátek), domácí lívanečky se skořicí a jablečnou pěnou. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den mate i pokoj pro vozičkaře?Děkuji
Dobrý den Josefe, v přízemí máme několik bezbarierových pokojů, ale speciálně pro vozíčkáře bohužel ne.