Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu rezervace@penzionsnezna.cz nebo na tel. 774 343 448 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
V pokoji jsou oddělené nebo manželské postele. Preferujete-li určitý typ, pak vámi vybraný typ postele připište do poznámky objednávky.
Zkraťte si čas při check-in a požádejte penzion o vyplnění formulářů ještě před příjezdem na penzion na tel. čísle 774 343 448 (na základě požadavku bude odeslán odkaz na online formulář).
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Pokud si sebou berete pro dítě do 2,9 let vlastní postýlku, informujte se nejdříve dopředu na penzionu zda pokoj, který jste si rezervovali je dostatečně prostorný pro vaši postýlku.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.