Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Polské Krkonoše pro pár i rodinu: snídaně či polopenze i wellness a aquapark ve 4* resortu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- 1 dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
- Pro malé hosty tu mají hřiště a dvě herny
- Na recepci si můžete půjčit vaničku, cestovní postýlku a jídelní židličku
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné si v hotelu rezervovat ubytování pro rodinu- 2 dospělí a 2 děti v termínu od 26.2.2022 – 4.3.2022. Děkuji.
Dobrý den, Michaelo, poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete
ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté
na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu.
Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám
bude vyhovovat. Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během
objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do
rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná. Pozor, pokud
informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na
místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením
voucheru kapacitu hotelu. 1 dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a
s polopenzí: zdarma
Zapůjčení dětské postýlky je za příplatek: 20 PLN/noc. Přeji Vám
krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je aquapark spojen s hotelem, v němž je ubytování, nebo je nutné přecházet venkem? Děkuji
Dobrý deň, Stanislav.
Ďakujem za Váš dotaz, budova s apartmánmi, kde by ste chceli byť
ubytovaní je prepojená koridorom priamo s budovou, kde sa nachádza aquapark
a wellness, takže by ste nemuseli prechádzať z budovy do budovy cez
vonkajšok. 😊
Prajem pekný deň, Simona.
Dobry den, v případě, že pandemická situace nedovolí pobyt, vrací hotel penize? Dekuji za odpověď.
Dobrý den, Marie, děkujeme za Váš dotaz. Pokud by k této situaci došlo, snažíme se rušit termíny rezervací a po domluvě s hotelem se také snažíme prodloužit platnosti voucheru, vše však záleží na aktuální situaci. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Zdravím 🙂 jsme čtyři kamarádky a chtěli bychom ubytovat ve vašem hotelu se snídani a wellness 26.11–28.11
Dobrý den, Lůco. Děkuji Vám za dotaz. Voucher je koncipován až pro 3 osoby. Pro individuální domluvu, kontaktujte, prosím přímo recepci hotelu. Lze také zakoupit 2 vouchery a využít online rezervačního kalendáře u nabídky. Kontakt je: rezerwacja.online@blue-mountain-resort.pl; nebo na telefonním čísle: +48 75 619 93 99. Lze se domluvit anglicky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chceme navstivit Vas hotel v terminu 24.10.- 27.10. Mame
2 deti 8 a 11 let, je to mozne se u vas ubytovat? Neukazuje se mi pro obe
deti moznost ubytovani, chceme apartman.
Dekuji
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Tento pobyt je možný pro maximálně 3 osoby. Pro objednání více osob je potřeba zkontaktovat hotel a domluvit se s ním individuálně. Pokud budete potřebovat pomoci s komunikací, ozvěte se nám na pomoc@slevomat.cz nebo na tel.: 222 745 354. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, máte ještě volné pokoje od 6.2.2022 do 10.2.2022?
Chtěla bych 2 pokoje rodiče a 2 děti a 1 pokoj pro 2 osoby. Zaplatím
i vaší cenu. Děkuji.
Dobrý den, Vlasto, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. :) Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý dne,
máte volno pro dvě osoby v termínu 28–31.10?
Dobrý den, Viktore, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. :) Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možno přiobjednat zrovna i masáže? Máme to jako dárek pro rodiče, tak aby to měli v ceně. Děkuji
Dzień dobry, zapraszam do bezpośredniego kontaktu z Recepcją SPA +48
75 619 94 00.
Pozdrawiam, Marianna Ślusarska
Dobrý den, lze nabídku využít také pro 4 osoby – dva dospělí a dvě děti 7 a 9 let? V nabídce mi u druhého dítěte nelze zobrazit věk.Rádi bychom využili v termínu 29.-31.10. Děkuji
Dzień dobry, niestety w terminie 29–31.10.2021 nie mamy już dostępnych apartamentów. Jest możliwość zakwaterowania 4 osób w apartamencie, obowiązuje dopłata w zależności od terminu. Pozdrawiam, Marianna Ślusarska
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chceme si koupit pobyt v Polsku v Blue Mountain Resort. Do Polska se může jet s negativním testem. Co když se stane, že test bude pozitivní, budeme mít možnost přesunout pobyt na jiný termín? Štěpánka
Dobrý den, Štěpánko. Děkuji Vám za dotaz. Je nezbytné tuto informaci ihned oznámit poskytovateli a individuálně se domluvit na dalším postupu. Kontakt naleznete na svém voucheru. S Přáním krásného dne, Karel