Romantika pro 2 pod zámkem Hluboká: snídaně, skvělé menu, wellness i vstup do galerie či zoo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, rady bychom k vám přijely v termínu od 3.12.do 6.12.2021, 2 osoby. Je možná platba z FKSP? Děkuji.
Dobrý den, Jaroslavo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat termín 28.10– 31.10 2021 na voucher mě ukazuje volno, – mohla bych sebou vzít 6 letého syna na přistýlku? Děkuji za odpověď
Dobrý den, syna vzít určitě můžete, příplatek za něho bude činit 250 Kč/noc. V nabídce v sekci Děti jsou veškeré příplatky za děti uvedeny.
Dobrý den, mohla bych koupit pobyt od 28.10.-31.10.2021?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Martino, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je prosím možné si večeři vzít na pokoj? Máme malinke dítě a je dost náročné se s nim v restauraci najist :-) moc dekuji
Dobrý den,
pokud máte na mysli 3-chodovou večeři v rámci balíčku, je to expedičně
komplikované a je potřeba počítat s příplatkem za roomservis.
Samozřejmě, vše je o dohodě na místě, určitě bychom to nějak
vymysleli. Např. na pokoj bychom Vám donesli pouze hlavní chod a polévku a
dezert byste si mohli dát nezávisle časově na hlavním chodu.
Přeji hezký den, Trojanová Monika, hotel Podhrad
Dobry den, zajima me nabidka tohoto pobytu pro 3 osoby, tedy triluzkovy
pokoj nebo s vhodnou pristylkou. Jednalo by se o 3dny/2noci patek az nedele,
termin listopad 2021.
Prosim, zda je mozne uvest cenu za osobu.
Dekuji Dana Nekolova
Dobrý den, Dano, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Při zadání počtu osob a počtu dní se Vám cena vykalkuluje sama. Jak je uvedeno v nabídce v sekci Příplatky, další dospělá osoba hradí 50 % ceny balíčku vždy se všemi službami, což znamená, že při tvoření objednávky zadáte informaci o třetí osobě do sekce Poznámky a poté se za ní již doplatí, až na místě. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, není možné zakoupit pobyt s delší platnosti? Byli jsme u vás moc spokojeni a rádi bychom pobyt koupili rodičům k Vánocům, ale potřebovali bychom platnost voucher aspoň do května, června. Dekuji moc :)
Dobrý den, Veroniko, individuální prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné, tato nabídka je koncipována pouze do 20.12.2021 a do tohoto data je tedy potřeba voucher uplatnit. Pokud byste chtěl službu využít později, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, díky tomu Vám případná další akce s delší platností voucherů neunikne. Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na název podniku, a poté na „Upozornit nabídky tohoto podniku“. Případně se mrkněte po jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké škály všemožných nabídek najdete tu pravou. :) Pěkný den, Tomáš