Relax v Polsku: hotel s polopenzí, neomezený wellness a solná jeskyně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, stačí pro ubytování CZ občanů u vás očkování dvěma dávkami vakcíny ?? Pokud ano musíme se ještě prokazovat dodatkově PCR nebo antigen testem??
Dobrý den, Zdeňku, zde je odkaz na náš souhrnný článek se vždy aktuálními podmínky pro cestování do ciziny: https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko. Jistě zde naleznete všechny důležité informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, prosím o info,jak změnit ve vouchru typ pokoje na standartní.Pokud ano,jaký je doplatek. Děkuji Monika
Dobrý den, Moniko :)
v naší nabídce nabízíme pouze pokoje Economy. V případě zájmu
o jiný pokoj se musíte obrátit přímo na hotel, zda by pro Vás připravil
individuální nabídku. Kontakty jsou případně +48 75 78 30 100 nebo
e‑mail kontakt@kaja.pl.
Pěkný den :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zdá je možné v okolí hotelu pustit bez vodítka malého pejska a zdá je v okolí možnost bobování. Předem děkuji
Dobrý den,
nedaleko nás je park, kde se váš pes může proběhnout.
V našem městě máme pouze lyžařské a snowboardové vleky.
Pozdravy
Recepce
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jaká jsou u Vás omezení ohledně opatření Covidu?
Na cestu k Vám potřebujeme antigenní či PCR test, ne starší než
48 hodin. To si zařídíme. Ale co pak během několikadenního pobytu
u Vás? Pustí nás někam do restaurací, když nejsme očkovaní? Pustí nás
do bazénu? Nevíme, jaké jsou u Vás opatření v těchto dnech.
Předem děkuji za informace
Dobrý den, Dagmar :)
veškeré podmínky ohledně cestování do Polska najdete zde (https://covid.gov.cz/situace/dovolena-2021/polsko).
V současné chvíli na místě již není nutné bezinfekčnost prokazovat.
Pěkný den :)
Dobrý den přeji, chtěla bych se zeptat, zda by byla možnost tento Vámi
nabízený pobyt proplatit přes fakturu v rámci FKSP.
Děkuji.
Dobrý den, Marcelo, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je možné ubytování pro osm osob – 4 dvoulůžkové pokoje na víkend někdy v listopadu plus malý pes. Jestliže prosím o cenu. Děkuji Brožová
Dobrý den, paní Brožová, s dotazem zda je možné rezervovat 4 pokoje ve Vámi vybraném termínu, prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu:kontakt@kaja.pl či tel. +48 75 781 76 82. Pokud Vám potvrdí, že je možné rezervovat v tomto termínu 4 pokoje, tak zakupte 4× Voucher bez termínu a poté proveďte rezervaci podle návodu v sekci Jak uplatnit. Domácí zvířata jsou za příplatek 20 PLN/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, zda je u Vás možnost bezlepkové stravy – servírované večeře. Děkuji, Markéta
Dobrý den, Markéto. Děkuji Vám za dotaz. Bezlepková strava je možná pouze po domluvě s recepcí hotelu. :) Přikládám kontakt: kontakt@kaja.pl; +48 75 781 76 82. S přáním krásného dne, Karel