Přehled nabídky
Jak naráz potěšit někoho, kdo miluje auta i sladké? Darujte auto na obalu čokolády!
Máte ve svém okolí fandu do vozidel, který si potrpí na sladké? Právě jste pro něj našli naprosto perfektní dárek, který spojuje obě vášně – čokoládu a retro dopravní prostředky. Všechny čokolády na sobě totiž mají retro motiv, těch je na výběr 9 – třeba Škoda Felicia 994 nebo Velorex 16/350 Hadrák. Vždy je k mání jak mléčná, tak hořká varianta, čokolády jsou kvalitní, belgické a mají rovnou 1 kg. A to už je pořádná porce!
Mléčná čokoláda s motivem Felicie jistě zaujme každého, kdo má rád stará auta. Obdarujte přítele, manžela, tatínka, nebo dědečka originálním dárkem. Felicia (typ 994) je sportovní kabriolet s textilní sklápěcí nebo pevnou sklolaminátovou střechou. Vůz byl vyráběn v letech 1959–1964 a byl určen převážně pro export. |
Jawa 250 typ 353 lidově zvaný Kývačka je motocykl vyráběný v letech 1954–1962. Kývačka byla prvním sériově vyráběným motocyklem, který měl odpruženou zadní vidlici pomocí dvojice tlumičů, které byly uchycené mezi zadní kyvnou vidlicí a rámem. Rám měl zcela novou konstrukci, ve kterém byla uložena zadní kyvná vidlice, protínající svým čepem pouzdra v zadní části rámu. Přední teleskopická vidlice měla uvnitř nosných trubek vinuté pružiny v olejové náplni. |
Ikonické plátěné vozítko na třech kolech vyvolá úsměv a možná si při pohledu na něj vybavíte nezapomenutelné scény z filmu Vrchní, prchni! Model Velorex 16/350 je nejvyspělejším modelem tříkolky s trubkovým rámem potaženým koženkou. Je vybaven dvoudobým motorem Jawa 572 o objemu 350 ccm. Velorexy byly vyráběny nejprve jako malosériová výroba bratrů Stránských a později ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. |
Pochutnejte si na mléčné čokoládě s motivem hasičského vozu Laurin & Klement, typ MF z roku 1917. Vůz byl expedován jako limuzína a do podoby hasičského vozu byl upraven mimo firmu. Vyráběn byl v letech 1917–1923. Tohoto elegantního veterána můžete obdivovat v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi, nebo na obalech čokolád Choco Pola. |
Ilustrace legendární lokomotivy řady 753 Brejlovec je výraznou dominantou obalu této mléčné čokolády. V letech 1968–1977 byla z důvodu nedostatku traťových lokomotiv pro osobní dopravu vyvinuta v ČKD lokomotiva T 478.3, označovaná dnes jako řada 753.0. Motorová lokomotiva byla určena pro rychlíky a osobní vlaky. Lokomotiva je skříňová se dvěma stanovišti pro strojvedoucího. Tato řada lokomotiv se v sedmdesátých letech významně podílela na motorizaci osobní dopravy. |
Nostalgické ohlédnutí za motorovým vozem řady 820 přezdívaným Kachna (nebo též Kačenka, Singrovka, Vzducholoď) vám zprostředkuje originální ilustrace z obalu mléčné retro čokolády. Motorový vůz řady 820 byl vyráběn v letech 1963–1964. Vyrobena byla série 120 motorových vozů označených jako řada M 240.0, která je nyní označována jako řada 820.0. Vůz má ocelovou svařovanou samonosnou skříň. Uvnitř jsou dva oddíly pro cestující, zavazadlový prostor a stanoviště strojvedoucího. Výkon 206 kW, rychlost 70 km/h a délka přes nárazníky 18,5 metrů. |
Tenhle „autobus” na silnici nejezdí! Můžete s ním ale cestovat po regionálních tratích nebo jej obdivovat na obalu kvalitní mléčné čokolády. A proč se tomuto železničnímu vozu přezdívá Autobus? Při konstrukci vozu byly použity některé součástky z autobusu (motor a převodovka). Na počátku 70. let vyvinuly Vagonka Studénka a VÚKV jako náhradu motorových vozů M 131.1 motorový vůz pro osobní dopravu na vedlejších tratích. První dva prototypy byly označeny jako řada 151.0. Dodávky ze sériové výroby, byly zahájeny v roce 1975 pod označením M 152.0 a v současné době jsou označovány jako řada 810. Maximální rychlost 80 km/h a výkon 155 kW. |
Motorovým vozem řady M 262.0, který je ústředním motivem této mléčné čokolády, se už dnes v běžném provozu nesvezete. Po II. světové válce byla pozornost opět věnována motorizaci. Novou řadu motorového vozu M 262.0, která je nyní označována jako řada 831.2, vyvinuly společně firmy Královopolská (skříň), ČKD (spalovací motor a elektrická výzbroj) a Tatra Smíchov (podvozky). Výroba probíhala od roku 1950 do roku 1960. Celkem jich bylo vyrobeno 238 kusů. Výkon 301 kW, maximální rychlost 90 km/h, hmotnost 43,1 tun. Přezdívku Kredenc si vůz vysloužil díky svému tvaru. Také se mu ale přezdívalo Motorák, Žhavá trubka, Ponorka nebo Kraksna. |
Adresa pro případné vrácení zboží:
ROUKLIN s. r. o., Evropská 676/152, 160 00 Praha 6
Obiloviny obsahující lepek
pšenice, žito, ječmen, oves, špalda, kamut nebo jejich hybridní odrůdy a výrobky z nich
Korýši
a výrobky z nich
Vejce
a výrobky z nich
Ryby
a výrobky z nich
Podzemnice olejná (Arašídy)
a výrobky z nich
Sójové boby (Sója)
a výrobky z nich
Mléko
a výrobky z něj
Skořápkové plody
mandle, lískové ořechy, vlašské ořechy, kešu ořechy, pekanové ořechy, para ořechy, pistácie, makadamie a výrobky z nich
Celer
a výrobky z něj
Hořčice
a výrobky z ní
Sezamová semena (Sezam)
a výrobky z nich
Oxid siřičitý a siřičitany
v koncentracích vyšších 10 mg, ml/kg, l, vyjádřeno SO2
Vlčí bob (Lupina)
a výrobky z něj
Měkkýši
a výrobky z nich
Upozornění:
Informace o alergenech jsou poskytovány přímo poskytovatelem této nabídky, nikoliv společností Slevomat.cz, s.r.o.. Poskytovatel nese výlučnou odpovědnost za správnost těchto informací. V případě dalších dotazů na složení či alergeny kontaktujte přímo poskytovatele nabídky.