Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
V pokoji Standard není možná přistýlka.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Z důvodu hygienických opatření proti pandemii předem kontaktujte hotel ohledně dostupnosti nebo případným omezením wellness zóny.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, u Vás se nelze ubytovat od 28.04 do 1.05?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Dominiko. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipována
pouze do 30. 4. 2022. Pokud máte zájem o pozdější termín využití,
můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám
případná další akce s delší platností neunikne. :) Pěkný den. Matěj,
Slevomat.cz
Radka Řepová
Dobrý den,
Jak jsou prosím kalkulována děti?
Konkrétně mi jde o naše dítě 3roky, nechceme pristylku ani postýlku.
Dekuju
O
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko, v pokoji Standard není možná přistýlka, 3. osoba
starší 2 let nemůže být v pokoji ubytována. V případě individuální
poptávky, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: continentalreservation@zeinahotels.com
či tel. +36 1 815 1000. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Tereza
Dobrý den,
podle oficiálních stránek hotelu je restaurace Araz uzavřena po celý den
kromě snídani. Voucher na 20 % slevu se tedy nedá využít. Budete prosím
nějak kompenzovat kupujícím nemožnost využít tento voucher nebo umožnite
jej využít někde jinde, např. hotelová kavárna Gallery cafe atd?
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. Slevu je možné využít
v hotelové kavárně Gallery Coffee. :) S přáním krásného
dne, Karel
Barbora Pechová
Dobrý den, je možnost zakoupení pobytu i pro jednu dospělou osobu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, tato nabídka je koncipována pro 2 osoby.
V případě individuální poptávky ohledně ubytování pro 1 osobu,
můžete kontaktovat přímo hotel na
e-mailu:continentalreservation@zeinahotels.com či tel. +36
1 815 1000. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Klára Šimmerová
Dobrý den, dle recenzí v hotelu probíhá rekonstrukce, chci se tedy
zeptat, kdy budou k dispozici všechna zařízení, která by dle vaší
nabídky být k dispozici měla. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kláro, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a pouze
v butique části je rekonstrukce. Wellness apod. zařízení jsou
k dispozici. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Silvie
Dobrý den, zakoupila jsem voucher na online termín. V nabídce je uvedeno
k ubytování ,,Ubytování v pokoji Standard pro dva" – jak jsem ale
zjistila na stránkách hotelu, v pokojích Standard mají jak manželské
postele, tak dvě oddělená lůžka. Většina zákazníků, kteří tento
voucher využili, dali zde na Slevomat fotografie s pokoji s manželskou
postelí. My bychom jako pár uritě také chtěli manželskou postel, dá se to
nějak zařídit? Neradi bychom byli po příjezdu zklamaní, že nám dají
pokoj s oddělenými postelemi, Díky za odpověď :)-
Slevomat.cz
Dobrý den, Silvie, tuto informaci jste mohla napsat při objednávání do
sekce Poznámky, že požadujete manželskou postel. Každopádně pokud máte
již voucher zakoupení, můžete s tímto požadavkem kontaktovat přímo
hotel na e-mailu:continentalreservation@zeinahotels.com či tel.+36
1 815 1000. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím
jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to
vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, u Vás se nelze ubytovat od 28.04 do 1.05?
Děkuji
Dobrý den, Dominiko. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipována pouze do 30. 4. 2022. Pokud máte zájem o pozdější termín využití, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce s delší platností neunikne. :) Pěkný den. Matěj, Slevomat.cz