Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte výhradně na mailu toc@heliosjeseniky.cz co nejdříve po nákupu voucheru.
Při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
Check-in je od 15:00 do 19:00, check-out od 8:00 do 10:00.
Otevírací doba wellness centra Helios:
ne–pá:
10:00–15:30 vyhřívaný bazén, 2× whirlpool, wellness bar
Domácí mazlíčci: Pes 300 Kč/noc (vstup do restaurace není s ohledem na ostatní hosty z hygienických a bezpečnostních důvodů psům a jiným zvířatům umožněn. Na venkovní letní terase pes být může.)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.