Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu hasistejn@pytloun-hotels.cz či telefonu +420 775 882 022.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
V případě zájmu o masáže proveďte rezervaci termínu ještě před vaším příjezdem do hotelu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, zakoupila jsem poukaz, do dneška mi nepřišlo potvrzení
termínu. Kam se mohu obrátit ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko :) vidím, že jste objednávala voucher z termínem.
Voucher jsme Vám po zaplacení ihned odeslali na email. Pro jistotu je pošlu
nyní znovu. Koukněte případně i do složek Hromadné nebo Spam, zda sem
nezapadl. Termín máte v tomto případě garantovaný.
Pěkný den :)
Lenka Pešková
Dobrý den kdyz pojedou s námi i kluci 12,14 let mám koupit
vouchery 2
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko. Děkujeme za Váš dotaz. Voucher je pro dvě osoby. Pokud
si přejete dokoupit ještě další dvě, je potřeba kontaktovat přímo hotel
před samotným nákupem voucheru (hasistejn@pytloun-hotels.cz,
+420 775 882 022). Pokud byste zakoupila další voucher, měla byste
automaticky další pokoj. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Markéta Kořánová
Dobrý den,
prosím jaká by byla cena nebo jaký voucher mám zakoupit – 1 dospělí a
dvě děti (12 a 8 let). Moc děkuji Markéta
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, nabídka je koncipována pro 2 osoby, takže poté
stačí, aby jste připlatila pouze za jednu přistýlku pro dítě ve věku
3–11,9 let u kterého je příplatek 950 Kč / pobyt (2 noci) vč.
polopenze a vstupu do wellness centra. Příplatek za přistýlku se platí na
místě. Po zvolení termínu a počtu osob se Vám cena vykalkuluje sama +
pouze je potřebné poté doplatit příplatek za dítě na přistýlce. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Věra Vybíralová
Dobrý den, prosím, máte volné dva dvojlůžkové pokoje v termínu od
12. – 14.11.?pokud možno vedle sebe. Než zakoupím vouchery.
Děkuji Vybíralová
Slevomat.cz
Dobrý den, Věro, je nám líto, ale voucher je možné využít pouze ve
všední dny od neděle do pátku. Poradíme vám, že dostupné kapacity si
můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou
variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné
kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další
termín, který vám bude vyhovovat. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zakoupila jsem poukaz, do dneška mi nepřišlo potvrzení termínu. Kam se mohu obrátit ?
Dobrý den, Jitko :) vidím, že jste objednávala voucher z termínem. Voucher jsme Vám po zaplacení ihned odeslali na email. Pro jistotu je pošlu nyní znovu. Koukněte případně i do složek Hromadné nebo Spam, zda sem nezapadl. Termín máte v tomto případě garantovaný.
Pěkný den :)