Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na tel. 608 822 822 – zároveň uveďte kód voucheru.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
V případě zájmu o masáže proveďte rezervaci ještě před příjezdem do hotelu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné vybrat si ubytovaní v konkrétním pokoji? Lákal by
mne pokoj „Na vlně“. Děkuji, Honza
Slevomat.cz
Dobrý den, Honzo, u této nabídky je možnost pokoje Superior či Deluxe,
v případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo
provozovatele na e-mailu: imperial@pytloun-hotels.cz
či tel.+420 608 822 822. Předem mockrát děkuji, Tomáš :)
Radka Veselá
Dobrý den, dá se platit přes Edenred?
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko :)
ano, platba skrze benefity Edenred je možná. Nejprve je třeba převést body
z benefitního účtu na slevomatí kredity zde (https://www.slevomat.cz/benefity/edenred?c=RE)
a tyto kredity poté jednoduše uplatníte při dané objednávce.
Pěkný den :)
Stanislav Pecka
Je bazén v hotelu
Slevomat.cz
Dobrý den, Stanislave, tuto informaci jsme ověřili přímo
u provozovatele a v hotelu bohužel bazén není. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Petra
Dobry den, v nazvu nabidky uvadite “…pobyt v Liberci s lahvi vina ke
kazde veceri”, nicmene v detailu vsech nabidek je uvedena “vecere (bez
napoju)”. Je tedy lahev vina v cene nebo jde o zavadejici
popisek? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, moc děkujeme za upozornění. Bohužel se jednalo
o chybu a lahev vína k večeři nabízena není. Platí tedy informace
uvedené v popisu každé varianty, a to že večeře je bez nápojů. Pěkný
den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné vybrat si ubytovaní v konkrétním pokoji? Lákal by mne pokoj „Na vlně“. Děkuji, Honza
Dobrý den, Honzo, u této nabídky je možnost pokoje Superior či Deluxe, v případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu: imperial@pytloun-hotels.cz či tel.+420 608 822 822. Předem mockrát děkuji, Tomáš :)