Rezervace: Termín si zamluvte přes on-line formulář (na stránce dárkové poukazy dejte “uplatnit poukaz” a vyplňte údaje, poté vás bude provozovatel kontaktovat s možnými termíny).
Před jízdou předložíte platné doklady (řidičský průkaz sk. B) a podepíšete smlouvu o zapůjčení vozu, jejíž součástí je souhlas s obchodními podmínkami.
Vouchery je možné sčítat a jízdu si tak prodloužit.
Dobrý den,
Objednala jsem jízdu asi před týdnem a ještě mi nepřišel žádný
poukaz..ale peníze z účtu se odečetly
Čîm to může být?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, pravděpodobně expirovala lhůta pro zaplacení objednávky
z tohoto důvodu Vám nedorazil voucher. Doporučujeme Vám provést
objednávku voucheru znovu. Každopádně můžete zkusit zkontrolovat
internetové bankovnictví či kontaktovat přímo Vaši banku. Poté pokud zde
bude nadále nějaký problém, můžete nás kontaktovat na: https://www.slevomat.cz/kontakt.
Přeji Vám krásný den, Tomáš 🙂
Nadja
Dobrý den, jde řídit a mit s sebou instruktora? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Nadjo, pokud si přejete variantu Jako spolujezdec, tak zde
pojede s Vámi zkušený instruktor jako řidič či pokud si přejete zakoupit
variantu Jako řidič, tak zde je možnost jízdy i instruktorem či bez
instruktora. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Tereza Nedvědová
Dobrý den, chtěla by jsem se zeptat jestli místo občanského průkazu
stačí průkaz povolení k pobytu a v Česku vystavený řidičský průkaz
(sk. B) ?
Přeji hezký den,
Tereza
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a
stačí průkaz povolení k pobytu a v Česku vystavený řidičský průkaz.
Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Mekinek 13
Dobrý den, zajímá mě kde jízda V Brně probíhá. Jestli na nějakém
uzavřeném okruhu nebo se jede do normálního provozu na dálnici
? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a jede se
do normálního provozu, nejedná se o žádný uzavřený okruh. Přeji Vám
krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Objednala jsem jízdu asi před týdnem a ještě mi nepřišel žádný poukaz..ale peníze z účtu se odečetly
Čîm to může být?
Děkuji
Dobrý den, pravděpodobně expirovala lhůta pro zaplacení objednávky z tohoto důvodu Vám nedorazil voucher. Doporučujeme Vám provést objednávku voucheru znovu. Každopádně můžete zkusit zkontrolovat internetové bankovnictví či kontaktovat přímo Vaši banku. Poté pokud zde bude nadále nějaký problém, můžete nás kontaktovat na: https://www.slevomat.cz/kontakt. Přeji Vám krásný den, Tomáš 🙂