Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu zlatakotva@atlas.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
S sebou si ideálně vezměte i tištěný voucher, hodit se bude v případě, že by vás při vjezdu do centra města zastavila městská policie – do centra mohou autem pouze rezidenti nebo hoteloví hosté.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Další osoby mají nárok na lůžko a stravu (bez procedur, které lze přikoupit na místě).
V případě požadavku většího pokoje (4 a více osob) kontaktujte recepci hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den.Chtěli bychom se opět ubytovat s 2 vnučkami u Vás
v hotelu.Máte ještě volný termín 7.2.- 11.2.2022?Děkuji Vladimíra
Bočková
Hotel Zlatá Kotva
Hezký den,ano!!!NOVĚ JIŽ MŮŽETE ZAKOUPIT WELLNESS POBYT S BUFETOVOU
SNÍDANÍ PRO 2 OSOBY NA 2 A VÍCE NOCÍ,V POKOJI
S INFRASAUNOU…RESERVACE 604/921 345…DOPORUČUJEME
Hotel Zlatá Kotva
Děkujeme všem za Vaše nákupy,přízeň a za Vaši podporu…
Hotel Zlatá Kotva
Je nádherné počasí a skvělé lyžování!!!
Hotel Zlatá Kotva
Všem,opravdu všem,moc děkujeme za Vaše nákupy,za Vaši podporu…
Jiří Malec
Dobrý den, od svého zaměstnavatele máme Unišeky+FKSP,
můžu je u vás použít. A pokud ano, jakým způsobem. Děkuji Jana
Malcová
Hotel Zlatá Kotva
Hezký den,obraťte se prosím na Slevomat.cz,poradí vám,nebo ve všední
dny zavolejte prosím na jejich telefonní číslo.
Hotel Zlatá Kotva
DĚKUJEME ZA VAŠE NÁKUPY.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Chtěli bychom se opět ubytovat s 2 vnučkami u Vás v hotelu.Máte ještě volný termín 7.2.- 11.2.2022?Děkuji Vladimíra Bočková
Hezký den,ano!!!NOVĚ JIŽ MŮŽETE ZAKOUPIT WELLNESS POBYT S BUFETOVOU SNÍDANÍ PRO 2 OSOBY NA 2 A VÍCE NOCÍ,V POKOJI S INFRASAUNOU…RESERVACE 604/921 345…DOPORUČUJEME
Děkujeme všem za Vaše nákupy,přízeň a za Vaši podporu…
Je nádherné počasí a skvělé lyžování!!!
Všem,opravdu všem,moc děkujeme za Vaše nákupy,za Vaši podporu…