Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Hotel u Českého Švýcarska: wellness pobyt s polopenzí a třeba i procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Dotazy: na telefonu +420 602 111 777 nebo na e‑mailu info@hotelluzan.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- 1 dítě do 4,9 let zdarma bez nároku na lůžko
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu či další služby (lze připlatit na místě).
- Zapůjčení dětské postýlky za 100 Kč/noc si domluvte při rezervaci.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: U hotelu za 100 Kč/den, na veřejném parkovišti zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Mám zájem o pobyt 14.10. až 17.10. máte prosím volno.?Pobyt pro dva
dospělé s polopenzí a welnes.Při platbě bych chtěla použít 2000Kc
příspěvku z FKSP je to možné.
S pozdravem Netopilova
Vážená paní Netopilová,
ve Vámi vybraném termínu máme v hotelu volné pokoje.
Pokud si přejete čerpat příspěvek z fondu kulturních a sociálních
potřeb, prosím kontaktujte náš hotel na e-mailové adrese info@hotelluzan.cz.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Dominika Horáková
Dobry den, máme zájem o ubytování od 28/10 do 31/10 tříčlenná rodina dítě 7 let. Děkuji Lemenova.
Vážená paní Lemenová, ve Vámi zvoleném termínu máme k dispozici apartmán Junior s příplatkem 200 Kč/noc. S pozdravem, recepce
Dobrý den ,poptávám ubytování pro 5 osob v termínu 29,9–1,10 2021 je možné 1 třílůžkový pokoj nebo 2 -dvoulůžkové a 1 jednolůžkový pokoj Děkuji Salášková
Vážená paní Salášková, v termínu od 29.9. do 1.10.2021 máme
volný 1× dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky a 1× dvoulůžkový
pokoj. S pozdravem a přáním hezkého dne,
František Miklian
Dobrý den ,poptávám ubytování pro 5 osob v termínu 29,9–1,10 2021 je možné 1 třílůžkový pokoj nebo 2 -dvoulůžkové a 1 jednolůžkový pokoj Děkuji Salášková
Dobrý večer,
jsme kolektiv cca 16 osob. Máme zájem o víkendový wellness pobyt ve Vašem
zařízení v termínu 8.10 – 10.10.2021 s některými procedurami.
Prosím můžete nám napsat, zda je možné ubytování pro skupinu a za
jakých podmínek. Platba by byla provedena fakturou z FKSP.
Děkujeme za odpověď,
zaměstnanci ZŠ Obříství
Dobrý večer,
ve Vámi vybraném termínu máme u nás v hotelu volné pokoje.
v případě platby přes FKSP, nás prosím kontaktujte na e-mail info@hotelluzan.cz, nebo na
telefonní číslo + 420 602 111 777.
S pozdravem a přáním hezkého večera
Dominika Horáková
Dobrý den, kde je možné parkovat? Děkuji.
Dobrý den,
parkování je možné na náměstí, kde se platba provádí v platebním
automatu, nebo je možné parkovat na hotelovém parkovišti, které je za
poplatek 100 Kč za noc, je pod kamerovým systémem a na noc se zavírají
vrata.
Dále je možnost veřejného parkování za hotelem, které je bez
poplatku.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Dominika Horáková
Dobrý den , máte prosím volný termín 21.9– 24.9 chtěla bych to jako překvapení pro přítele.Děkuji za odpověď Rašťáková
Vážená paní Rašťáková,
ve Vámi vybraném termínu máme dostatek volných pokojů.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Dominika Horáková
Dobrý den. Prosím vás. Od – do kolika hodin je možnost ubytování na hotelu v den příjezdu?
Vážený pane Švarci,
ubytování probíhá od 14:00 hodin do 18:00 hodin, odjezd do 10:00 hodin.
S pozdravem a přáním hezkého večera
Dominika Horáková
Dobrý den, prosím Vás možnost nástupu v pátek (na víkendový pobyt) není možný? Děkuji
Vážená paní Smolíková,
pokud by jste měla zájem o termín 3.-5.9.2021, tak máme již plně
obsazeno.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Dominika Horáková
Dobrý den možnost ubytování pro rodinu nenabízíte ? Děkuji
Dobrý den, Marcelo, tato nabídka je koncipována pro 2–3 osoby,
u kterých je možnost příplatit 1 dítě do 4,9 let zdarma bez nároku na
lůžko.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu či další služby
(lze připlatit na místě).
Zapůjčení dětské postýlky za 100 Kč/noc si domluvte při rezervaci.
Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Je možno si objednat pobyt od 29.12.do 2.1.2021.Dekuji
Dobrý den, Věro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. :) Přeji Vám krásný den, Tomáš :)