Brno plné zážitků: romantika s wellness, jídlo, klavírní koncert i kopa slev a výhod po celém městě
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, jak máme udělat rezervaci, když jednu noc budeme chtít jen pobyt se snídaní a druhou noc typ „senior“ i s večeří. Chceme zůstat dvě noci, ale přijde mi zbytečné platit dražší 1 noc, když je v pobytu večeře jen 1× za celý pobyt… Poté se vyplatí udělat dvě rezervace zvlášť – první noc pobyt jen se snídaní a druhá navazující noc i s večeří. Ovšem budeme moci zůstat ve stejném pokoji? Děkuji
Dobrý den, Terezo, můžete si zakoupit 1× základní pobyt se snídaní a
1× pobyt senior s večeří na jeden den.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den,
jak probíhá stravování 2letých dětí, když jsou bez nároku na
stravu?
Dobrý den, Petro, stravu si buď zařídíte individuálně či můžete kontaktovat přímo hotel s individuální poptávkou o příplatek za stravu na e-mailu: reservations@hotelcosmopolitan.cz či tel.+420 777 738 764. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte hotel otevřený 24h denně nebo na noc hotel zavíráte a hosté se po nějaké večerní hodině do hotelu nedostanou? Děkuji za odpověd.
Dobrý den, Kristino :)
v hotelu je non-stop recepce. Neměl by tedy být žádný problém s odchodem
nebo příchodem v jakoukoliv hodinu. Pěkný den :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli pokoj varianty Bestseller má svoji koupelnu. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den paní Škrancová,
ano, všechny naše pokoje disponují vlastní koupelnou.
S pozdravem,
recepce
Dobrý večer, prosim Vás je potřeba se prokázat testem? Děkuji za odpověď Kolková
Dobrý den paní Kolková,
při příjezdu do hotelu je nutno se prokázat potvrzením o očkování,
potvrzením o negativním testu, případně potvrzením o prodělání Covidu
ne starším než 180 dní.
S pozdravem,
recepce
Dobrý den, měli by jste volny termín pro dvě osoby od 4.9 do 9.9.2021? Děkuji
Dobrý den, Lenko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, mohu si termín od 10.9. – 12.9. 2021 pro dvě osoby
zarezervovat a mé hned zakoupit?
Děkuji Riehsova
Dobrý den, paní Riehsová,
ano, aktuálně termín je k dispozici.
Recepce
Dobrý den, nabízíte pokoje s balkonem/terasou, či přímo kuřácké? Děkuji.
Dobrý den, paní Matoušková,
všechny pokoje jsou nekuřácké.
Pěkný den :)
Dobrý den, byl by volný termín 29–30 července? Děkuji
Dobrý den, Rostislave :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat. :)
Pěkný den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jaký je rozdíl kromě ceny mezi variantou
„Bestseller“ a variantou „Senior“?
Děkuji za odpověď.
Také mě zajímá jaký je rozdíl mezi variantou ,,Bestseller" a ,,Senior".Děkuji za brzkouodpověď K.
Dobrý den,
voucher Bestseller obsahuje vstup do herního centra hotelu.
S pozdravem
Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně karty BRNOPASS. Po příjezdu dostaneme kartičky na recepci a ty by nám měly zajistit bezplatnou dopravu (MHD Brno)? Děkuji
Dobrý den, Terko :),
BRNOPAS lze dořešit na místě při příjezdu. Rezervace není nutná.
S pozdravem
Recepce :)