
Adventní víkendy – až 3 dospělé (Čt – Ne)
Termín
V období do 18. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle zvoleného počtu osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 1.
Omezení pro vouchery bez termínu
Voucher lze využit pouze pro pobyt od čtvrtka do neděle.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Adventní víkendy – rodinná varianta (Čt – Ne)
Termín
V období do 18. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 dospělé osoby a až 2 dětí do 11,9 let
- maximální kapacita pokoje je 2 dosp. os. + 2 dětí do 11,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 2.
Omezení pro vouchery bez termínu
Voucher lze využit pouze pro pobyt od čtvrtka do neděle.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 31. 3. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle zvoleného počtu osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- 1× láhev červeného vína
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 1.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Omezení pro vouchery bez termínu
Otevřený voucher nelze využit během následujících termínů:
26.–28. 11. 2021; 3.–5. 12. 2021; 10.–12. 12. 2021; 17. 12. 2021–1. 1. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Leden až březen – rodinná varianta (až 2 děti zdarma)
Termín
V období do 31. 3. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 dospělé osoby a až 2 dětí do 11,9 let
- maximální kapacita pokoje je 2 dosp. os. + 2 dětí do 11,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- 1× láhev červeného vína
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Až 2 děti do 11,99 let zdarma s nárokem na snídani a lůžko.
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 2.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Omezení pro vouchery bez termínu
Otevřený voucher nelze využit během následujících termínů:
26.–28. 11. 2021; 3.–5. 12. 2021; 10.–12. 12. 2021; 17. 12. 2021–1. 1. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 1. 11. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle zvoleného počtu osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 1.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 26. 12. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle zvoleného počtu osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 1.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 29. 12. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle zvoleného počtu osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 1.
Omezení pro vouchery bez termínu
Voucher nelze využit v termínech:
24. – 27. 11. 22; 1. – 4. 12. 22; 8. – 11. 12. 22; 15. – 26. 12. 22.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Jaro a podzim – rodinná varianta (až 2 děti zdarma)
Termín
V období do 1. 11. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 dospělé osoby a až 2 dětí do 11,9 let
- maximální kapacita pokoje je 2 dosp. os. + 2 dětí do 11,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 2.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Léto + Vánoce – rodinná varianta (až 2 děti zdarma)
Termín
V období do 26. 12. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 dospělé osoby a až 2 dětí do 11,9 let
- maximální kapacita pokoje je 2 dosp. os. + 2 dětí do 11,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 2.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Zima – rodinná varianta (až 2 děti zdarma)
Termín
V období do 29. 12. 2022 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji pro 2 dospělé osoby a až 2 dětí do 11,9 let
- maximální kapacita pokoje je 2 dosp. os. + 2 dětí do 11,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Uvedené částky jsou platné pro pokoj o maximální obsazenosti 2 + 2.
Omezení pro vouchery bez termínu
Voucher nelze využit v termínech:
24. – 27. 11. 22; 1. – 4. 12. 22; 8. – 11. 12. 22; 15. – 26. 12. 22.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 50 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 850 Kč/pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (v ceně je parkování pro 1 auto)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ať jste jakékoli znamení, hvězdy vám věští skvělou dovolenou. Jsou to hvězdy na hotelu Courtyard by Marriott.
Co takhle užít si pár dní božského odpočinku v Praze, matce měst? Jen kousek od jejího centra stojí 4* hotel Courtyard by Marriott, který vám poskytne perfektní zázemí pro vaši dovolenou. Dorazit můžete romanticky v páru, ale klidně i s celou rodinou – až 2 děti do 11,9 let mají pobyt vč. služeb zdarma. Hotel nabízí termíny do prosince.
Luxusní hotel na skvělém místě
Lokalita hotelu je opravdu výborná, doslova jen pár kroků to budete mít k metru Flora, kterým jste na Václavském náměstí za 6 minut. Blízko je to také na tramvaj, kterou jste v centru do 10 minut. Příjemnou procházkou dojdete k Žižkovské televizní věži, MHD se pak pohodlně dostanete k Pražskému hradu a všem významným památkám.
Jste rádi aktivní? Tak to vás potěší neomezený vstup do hotelového fitness centra, které má kardio zónu i posilovací stroje.
Komfortní ubytování a jídlo
Personál tu pro vás připraví krásně zařízený pokoj Deluxe, ve kterém vám nebude nic chybět. Je tu minilednička, set na přípravu kávy a čaje, klimatizace i telefon. Nechybí pracovní stůl a posezení, kde si můžete odpočinout, samozřejmostí je připojení na Wi‑Fi a TV se spoustou programů. Ke každému pokoji patří vlastní koupelna s kosmetikou a fénem. A kdybyste potřebovali, využijte i žehlicí prkno a žehličku. U hotelu pohodlně a zdarma zaparkujete.
V ceně balíčku jsou snídaně, které se podávají formou bufetu, a tak si vždy naberete, na co jen budete mít chuť. Navštivte během pobytu i oblíbenou hotelovou restauraci Farmers' Market, která má otevřenou kuchyň, a tak můžete sledovat, jak se vaše jídlo připravuje.