Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu recepcja@bukowypark.pl nebo na tel. +48 748 665 609. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ,jak je to s polopenzí? Nelze si vybrat
z několika jídel ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Miloslavo, s dotazem týkající se výběru jídel, když si
zakoupíte polopenzi se prosím obraťte přímo na provozovatele na
e-mailu:recepcja@bukowypark.pl či tel. +48 74 866 56 09. Komunikace
probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete
nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to
vyřešíme za Vás! Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
lukas
jak je to s bazenem,welness, které nejsou na obrázcích vidět ?
jsou v jiné budově nebo ve stejné a musí se nějak speciálně rezervovat
vstup ? děkuji .
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, v rámci našeho balíčku wellness a bazén není,
ale na stránkách hotelu nalznete různé balíčky přímo hotelu:http://www.bukowypark.pl/en/swimming-area-page-143233.
Případně ohledně dotazů můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: recepcja@bukowypark.pl
či tel.+48 74 866 56 09. Krásný den, Tomáš :)
lukas
Dobrý den ,
jen se chci ujistit. ubytování bude v apartmanu , kde je samostatná
ložníce a obývák s kuchyňským koutem = celkem cca 50m2.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, jak máme uvedeno v nabídce, k dispozici vám bude
celých 50 m² – apartmány se skládají z prostorného obývacího pokoje
s kuchyňským koutem, samostatné ložnice a vlastní koupelny se sprchovým
koutem, vyjít se dá i na balkon. Všechno je moderní a na ničem se
nešetřilo, o čemž svědčí i fakt, že tu najdete hned dvě televize
(jednu v ložnici a jednu v obýváku). Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ,jak je to s polopenzí? Nelze si vybrat z několika jídel ?
Dobrý den, Miloslavo, s dotazem týkající se výběru jídel, když si zakoupíte polopenzi se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:recepcja@bukowypark.pl či tel. +48 74 866 56 09. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás! Přeji Vám krásný den, Tomáš :)