Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Poznejte Chorvatsko a krásy Dalmácie: pobyt s plnou penzí a bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dítě do 6,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 10 €/den ((v období 1. 6. – 1. 10. 2022))
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mohu se zeptat, zda fotky pokojů odpovídají realitě? Koukali jsme i na jiné stránky a pokoje tam vypadají o dost hůře. Neprošel hotel rekonstrukcí? Děkuji
Poštovani, zahvaljujemo se na upitu. Hotelske sobe su djelomično renovirane
2020.god. Fotografije na našoj web stranici odgovaraju realnom stanju soba.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju.
Lijepi pozdrav
Je možné uplatnit z fondu FKSP a termín od 19.–25.9. 2 dospělé osoby .vlastní dopravu s plnou penzí prosím cenu děkuji za odpověď
Dobrý den, Jarko, u této nabídky bohužel nelze uplatnit příspěvek FKSP. Protože u této nabídky lze zakoupit pouze vouchery s online termínem, které je nutné uhradit ihned a není tedy možné vystavit fakturu. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné ubytování pro 2 dospělé a 2 děti? Jedno 3leté
na přistýlce a jedno roční v naší cestovní postýlce či s námi na
manželské posteli? Já jen, že to roční dítě nám tam nejde zadat.
A nabídka se nám velmi líbí.
Děkuji Michaela
Dobrý den, Michaelo, tato nabídka je koncipována pro 3 osoby s nárokem na lůžko. V případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo provozovatele na: e-mailu: sales@hotelivodice.hr či tel. +385 22 451 488. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi to vyřídíme za vás, kontaktujte nás na: pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Tomáši, moc díky za odpověď, ještě dotaz, zda není možná polopenze, což by se lišilo asi i cenou. Přece jen se vracet stále do hotelu…
Dobrý den, Petře, plně Vás chápu, avšak v rámci této nabídky jsme vyjednali plnou penzi a v případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: sales@hotelivodice.hr nebo tel.+385 22 451 488. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, rádi to vyřešíme za vás, můžete nás kontaktovat na e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, lze si zajistit i pokoj, který má balkon a trochu výhled na moře? Nebo to člověk zjistí až po příjezdu, co mu přidělí… Stejně jako patro, protože ze spodních není nic moc vidět… A poslední, jak je to se stornem v případě covid? Moc díky:-)
Dobrý den, Petře, informaci jsme ověřili přímo u hotelu a pokud si zarezervujete dvoulůžkový pokoj s výhledem na moře, dostane pokoj s balkonem a přímým výhledem na moře, a pokud si zarezervujete dvoulůžkový pokoj s mořskou stranou, dostane pokoj s balkonem a částečným výhledem na moře. Do data příjezdu nevíme, které patro a číslo pokoje dostanete, protože pokoj vám přidělí v den příjezdu. Zrušení je zdarma do tří dnů před příjezdem, nebo v případě, že host je COVID pozitivní v den příjezdu budeme schvalovat zrušení zdarma, ale musíte poskytnout důkazy. Pěkný den, Tomáš
Je možné zajistit dopravu?
Dobrý den, Leo, v rámci této nabídky nabízíme pouze ubytování, dopravu si každý zajišťuje individuálně. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý deň, aká by bola cena 2 dospely a 3 deti (2,6,13 r.) od 21.8 do
28.8.21. Do košíka sa dá pridať len jedno dieťa.
Ďakujem za informácie
Hopkova
Dobrý den, Mariano, jak máme uvedeno v nabídce, tato varianta je maximálně pro 3 osoby, které mají nárok na lůžko. Pěkný den, Tomáš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat, zda v hotelu není volný termín od 28.8. až 3.9. pro 2 dospělý a 2 děti, věk 7 a 5 Děkuji Dita
Dobrý den, Dito, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Tomáš