Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den . Je možné při objednávce si vybrat typ pokoje?
Luční penzion
Ano je, máme každý pokoj jiný, jen prázdniny jsou již téměř plné je
tam pouze pár jedno denních možností a asi dva termíny, kdy je jeden pokoj
volný na dvě noci, více denní pobyty už jsou pouze na září
Katerina Parikova
Dobrý den, mohou být u vás pejsci, mám Bull plemeno, neničí věci,
není agresivní
Luční penzion
Dobrý den. do Lučního penzionu je vstup jakýchkoliv domácích
mazlíčků zakázán, bez vyjímky. Pěkný den.
Jana Blajerova
Dobrý den, chtěla jsem využít tuto nabídku ale při zadání půlroční
dcery se nabídka zdraží o 700Kc, to je standardní poplatek za dítě,
které nepotřebuje postel ani stravu? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, příplatek za dítě je u této nabídky vypočítáván
automaticky dle dodaného ceníku. Nicméně můžete zkusit kontaktovat přímo
Luční penzion a domluvit se s nimi na nějaké individuální nabídce,
věřím, že nakonec budete spokojená. Pěkný den :) Kačka
Svetlana Kantorova
Dobrý den,chci se zeptat zda se u vás dá uplatnit platba z FKSP,
děkuji, hezký večer
Luční penzion
Dobrý den, pokud bude pobyt rezervován přímo v Lučním penzionu,
telefonicky nebo mailem tak ano. V případě rezervace přes Slevomat se
obraťte na zákaznickou linku Slevomatu: +420 222 745 354 (Po–Pá
8:00–18:00, So–Ne 8:00–14:00
Vosátková Irena
Dobrý den,
poradíte mi jak zakoupit voucher. Stále se mi vrací pokyn klikněte na den
odjezdu a příjezdu…
nepustí mě dál..
ráda bych zarezervovala termín 16.8.-18.8. druhá varianta.
Poraďte mi prosím,děkuji vám
Vosátková I
Slevomat.cz
Dobrý den, Ireno :)
tento termín bohužel u dané varianty není nyní dostupný. Proto Vám
v kalendáři nejde zvolit. Datumy podbarvené světlejší modrou jsou možné
pouze jako odjezdové dny. Jistě si v kalendáři najdete případně jiné
datum. Možností je zde stále spoustu.
Pěkný den :)
Blanka Plechata
Dobrý den, máme malou, velice čistotnou jorksirku, která s námi všude
jezdí. Dovolili byste nám ji ssebou vzít? Jinak bychom nemohli přijet. Je na
nás zvyklá. Díky Plechatá
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko :)
bohužel jak píšeme v nabídce v sekci „Příplatky“, tak pobyt
s domácími zvířaty zde není možný.
Pěkný den :)
Jana Javorková
Dobrý den, vystavite nám fakturu pro zaměstnavatele? Díky
Luční penzion
Dobrý den, pokud bude pobyt rezervován přímo v Lučním penzionu,
telefonicky nebo mailem tak ano. V případě rezervace přes Slevomat se
obraťte na zákaznickou linku Slevomatu: +420 222 745 354 (Po–Pá
8:00–18:00, So–Ne 8:00–14:00
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den . Je možné při objednávce si vybrat typ pokoje?
Ano je, máme každý pokoj jiný, jen prázdniny jsou již téměř plné je tam pouze pár jedno denních možností a asi dva termíny, kdy je jeden pokoj volný na dvě noci, více denní pobyty už jsou pouze na září