Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření kapacity provádějte e‑mailem na reservations@hotelpresident.hu (anglicky nebo maďarsky) nebo na tel. +36 1510 3400. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu a kód voucheru s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, pokud dojde ke zrušení rezervace
(z důvodu covid), která by byla již zaplacena. Budou vráceny peníze zpět.
Případně pokud máme voucher 2000, který se uplatní na ubytování. Bude
celá částka, včetně 2000 voucheru vrácena zpět? Děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne Smolíková
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, pokud by opět nastala situace, zhoršila se
epidemiologická situace a voucher by vůbec nebylo možné využít, určitě
budeme celou situaci aktivně řešit. Snažíme se vždy nejlepší řešení
najít individuálně přímo s každým zákazníkem, avšak další postup se
odvíjí od konkrétní situace. Nicméně pokud byste měla jakékoli
komplikace s využitím voucheru můžete kontaktovat naši zákaznickou péči
přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel.
+420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme a vše společně
vyřešíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, pokud dojde ke zrušení rezervace (z důvodu covid), která by byla již zaplacena. Budou vráceny peníze zpět. Případně pokud máme voucher 2000, který se uplatní na ubytování. Bude celá částka, včetně 2000 voucheru vrácena zpět? Děkuji za odpověď. S přáním hezkého dne Smolíková
Dobrý den, Jane, pokud by opět nastala situace, zhoršila se epidemiologická situace a voucher by vůbec nebylo možné využít, určitě budeme celou situaci aktivně řešit. Snažíme se vždy nejlepší řešení najít individuálně přímo s každým zákazníkem, avšak další postup se odvíjí od konkrétní situace. Nicméně pokud byste měla jakékoli komplikace s využitím voucheru můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme a vše společně vyřešíme. Pěkný den :) Kačka