Dobrý den, proč píše Slevomat odpovědi za Kyoto restauraci? Podepisuje
se sice jako „Kyoto“, ale podle stylu komunikace je evidentní, že takovou
odpověď podnik sám nenapsal. Další věc: zákazník má právo se
vyjádřit k ceně i kvalitě, aniž by ho Slevomat „peskoval“. Proč
když někdo do hodnocení napíše, že cena neodpovídá velikosti porce je
vzápětí „sjet“ Slevomatem??
Slevomat.cz
Dobrý den, odpovědi v Hodnocení jsou plně v kompetenci obchodníka.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, proč píše Slevomat odpovědi za Kyoto restauraci? Podepisuje se sice jako „Kyoto“, ale podle stylu komunikace je evidentní, že takovou odpověď podnik sám nenapsal. Další věc: zákazník má právo se vyjádřit k ceně i kvalitě, aniž by ho Slevomat „peskoval“. Proč když někdo do hodnocení napíše, že cena neodpovídá velikosti porce je vzápětí „sjet“ Slevomatem??
Dobrý den, odpovědi v Hodnocení jsou plně v kompetenci obchodníka. Pěkný den