Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, neomezeně bazén a sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@hotel-harmonie.cz nebo recepce@hotel-harmonie.cz či na telefonním čísle 577 117 222, 577 117 881 nebo 577 117 882.
- Důležité informace:
- Na pobyt nelze čerpat příspěvek FKSP.
- Telefonní rezervace provádějte ve dnech pondělí až pátek v čase od 8:00 do 16:00.
- Z provozních důvodů nelze garantovat konkrétní pokoje.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Děti 3 až 9,9 let:
- termíny do 31. 10. 2021: 600 Kč / pobyt na noc se stravou, bez dalších služeb
- termíny od 1. 11. 2021: 500 Kč / pobyt na noc se stravou, bez dalších služeb
- Děti nad 10 let platí stejnou částku jako dospělá osoba s nárokem na všechny služby
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/den (pouze malá plemena, je nutné mít s sebou očkovací průkaz, informaci o pobytu se zvířetem uveďte hned při rezervaci)
- Wi-Fi zdarma (na recepci, v denním baru, v restauraci)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Objednavka dle vaseho kalendare je tragedie,prosim o tel.kontakt na hotel harmonie
Dobrý den, tel.číslo je 778 470 033.
S pozdravem
Dobrý den,na konci září máme v hotelu Harmonie rezervovaný pobyt,budete vyžadovat po nás antigenní test z nemocnice nebo stačí jsi vzít sebou zakoupený samotest a udělat jsi ho v hotelu na recepci.Děkuji za odpověd Knotková.
Dobrý den, při příjezdu se musíte prokázat očkovacím certifikátem,
minimálně 14 dní po kompletním ukončení očkování, nebo se musíte
prokázat maximálně 180 dnů po nákaze koronavirem, nebo antigenním testem
ne starším než 72 hodin. U PCR testů je platnost 7 dnů.
Samotesty nejsou povoleny.
Děkujeme za pochopení.
Mějte se hezky
Dobrý den, při příjezdu se musíte prokázat očkovacím certifikátem,
minimálně 14 dní po kompletním ukončení očkování, nebo se musíte
prokázat maximálně 180 dnů po nákaze koronavirem, nebo antigenním testem
ne starším než 72 hodin. U PCR testů je platnost 7 dnů.
Samotesty nejsou povoleny.
Děkujeme za pochopení.
Mějte se hezky
Dobrý den, při příjezdu se musíte prokázat očkovacím certifikátem,
minimálně 14 dní po kompletním ukončení očkování, nebo se musíte
prokázat maximálně 180 dnů po nákaze koronavirem, nebo antigenním testem
ne starším než 72 hodin. U PCR testů je platnost 7 dnů.
Samotesty nejsou povoleny.
Děkujeme za pochopení.
Mějte se hezky
Dobry vecer prosim chtela jsem si vybrat termin na zari od 22.9 do 26.9.2021 ale nejde mi tam zvolit datum
Dobrý den, v tomto termínu nemáme volné pokoje, proto Vám nejde na tento termín založit rezervaci.
Dobry den muže se u vas ubytovat i vozičkař
Dobrý den, ano na hotelu Harmonie II. máme bezbariérové pokoje.
Ale tato budova je otevřena pouze v letních měsících tj. od července do
konce září.
Marie
Dobrý den, má hotel kromě trampolíny a skákacího hradu další vyžití pro děti? V souhrnu jsem se dočetla „vezměte děti, máme koutek“ – nikde jsem ale nenašla foto. Případně nějaké další vyžití pro děti, hřiště apod. ? Děkuji
Dobrý den, v hotelu máme pro děti dětský koutek, tělocvičnu s pinpongovým stolem, nedaleko hotelu je zábavné koupaliště Duha, kde se děti mohou vyžít.
Dobrý den, prosím vás chtěla bych se zeptat, co znamenají ty datumy v modrých kolečkách? Chtěla bych si vybrat jiný termín, je to možné? Děkuji Kotrašová
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým
portálem.
Děkuji.
Je volny prosim termin od 23.7. Na vikend pro 2 osoby?
Dekuji, MP
Ano v termínu od 23.7.2021 máme volné pokoje na hotelu Harmonie lI.
Dobrý den,
bylo by možné navýšit počet nocí bez navýšení ceny, kdybych jen jenom
já? Tuším, že ne. Lázeňský poplatek je již započítán v ceně?
Dobrý den, lázeňský poplatek není započítán v ceně, ten se
započítá až při příjezdu.
Pokud se prodlužuje pobyt, tak se navyšuje cena.
Dobrý večer, chceme jet k Vám v srpnu ve všední dny na čtyři dny. Jsme dva dospělí a dvě děti ve věku 8 a 13. Mám koupit dva vouchery? A jak se dozvím, že v mém termínu bude volný pokoj pro čtyři lidi. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano,
ohledně pobytu s dětmi Vám pro jistotu doporučuji kontaktovat přímo
hotel, se kterým se budete moci na všech podrobnostech domluvit + si právě
i ověřit dostupnost pokoje pro 4 osoby. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobry den,
nabizite prosim take apartmany pro dva dospele a dve deti?
Dekuji Monika
Dobrý den, ano, máme dva takové apartmány.
Dobrý den,
Je nějaký hotel v Luhačovicích,kde platí vouchery eurorestu?
Dobrý den, u nás v hotelu Harmonie nelze platit těmito vouchery.
Dobrý den,chci objednat Luhačovice hotel Harmonie pro 2 osoby na 3 dny v termínu 28.6.-30.6.2021.Bohužel to nejde koupit.Děkuji Seidlová
Dobrý den, Eliško,
je možné, že došlo k nějaké technické obtíži, každopádně by
v tomto termínu mělo být zakoupení zcela v pořádku. :-) Kdyby problém
přetrvával, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou péči přes
kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde
Vám již jistě pomůžeme. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, lze u vás prosím uplatnit příspěvek od zaměstnavatele?
( znamenalo by to rozepsat poplatek na dvě části
- 3000 ,–Kč faktura zaměstnavateli a zbytek doplatit popř. při nástupu)
Dobrý den, Ivano,
pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme
nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano,
tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte
bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu
a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám
voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den mám dotaz mame objednaný pobyt u vás ale inclusive ale chtěla by s námi jet babicka nemate tam něco pro jednu osobu našla.jsem vse pro dvě.dekuji
Dobrý den, Nikolo,
v tomto případě Vám doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se
budete moci již konkrétně domluvit na případném příplatku za osobu
navíc. :-) Zde přikládám kontakt: rezervace@hotel-harmonie.cz
, +420 577 117 222.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, prosím kolik by stálo ubytování pro 2 dospělé osoby a 17.leteho syna. Na 4dny.
Dobrý den, Renato,
pro zodpovězení tohoto dotazu je zapotřebí i uvést, jakou variantu
nabídky byste rádi využili. Doporučuji kontaktovat tedy přímo hotel,
který se Vás již na veškeré potřebné informace dotáže a následně
i otázku zodpoví. :-) Zde přikládám kontakt: rezervace@hotel-harmonie.cz
, +420 577 117 222.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
prosím o upřesnění, v názvu nabídky je uvedeno „neomezeně bazén a
sauna“ nicméně v detailu je dále uvedeno „2× vstup do nového
zážitkového bazénu“ a „2× vstup do sauny na neomezenou dobu“, prosím
jak tomu máme rozumět, je to jako 2× denně, nebo pokud si zakoupíme pobyt
na 4 noci, tak můžeme v případě dvou osob využít vstup do sauny/bazény
jen jeden den (tj. 2× vstup (1× vstup pro dvě osoby) za celý pobyt celkem?
Což moc nezní jako „neomezeně“. Děkuji. Michelle Ordeltová
Dobrý den, paní Ordeltová,
při koupi na jakýkoliv počet nocí je 2× vstup do bazénu pro každou osobu,
taktéž i do sauny.
Marie – rezervační odělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
4.-8.10. Harmonie I, ne Harmonie II. je možnost výběru?
Dobrý den, bohužel není možnost k výběru, volné pokoje máme pouze v hotelu Harmonie II.