Pobyt v luxusním resortu v polských Krkonoších: jídlo a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
ve Vaší nabídce je možné hotel rezervovat na termín 28.-31.10., nicméně
na stránkách hotelu je již vyprodán. Je při koupi přes Váš portál tedy
termín stále dostupný? Ráda bych se vyvarovala pozdější informaci
o změně termínu skrz obsazenost atd.
Děkuji, Kateřina.
Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, prosím, budou k zakoupení i termíny na listopad? Moc děkuji předem za odpověď:)
Zda bude nabídka znova
Dobrý den, Eliško, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se
akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme.
Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že
u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na
nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, bude ještě dostupný termín od 3.8.2021?
Děkuji
Tomáš
Dobrý den, Tomáši, uvedený termín je již obsazení a bohužel není možné říci, zda ještě bude k dispozici. Pokud máte o tento termín zájem můžete zkusit kontaktovat přímo hotel e‑mailem na rezerwacja@lakehill.pl nebo na tel. +48 724 888 800, jestli se jim náhodou zmíněný termín neuvolnil z důvodu odřeknutí jiného zákazníka. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, nelze mi zvolit pobyt pro dva dospělé a dvě děti ve věku 11 a 13 let, je to nějako limitované věkem? Děkuji za informaci
Dobrý den, Gabrielo, u této nabídky lze zvolit pouze 2 dospělí a 1 dítě na přistýlce, to druhé je maximálně do 4 let, bez nároku na postel. Pokud máte zájem o podobnou nabídku, můžete se podívat zde: https://www.slevomat.cz/akce/1824708-nove-apartmany-v-polskych-krkonosich-a-snidane?rel=autocomplete. Zde již lze ubytovat 2 dospělé + 2 děti, jedná se o ubytování bez wellness. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, nebylo by prosím možné pobyt zakoupit prostřednictvím FKSP, tedy vystavit fakturu na zaměstnavatele? Děkuji.
Dobrý den, Michale, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v kolik hodin je, prosím, check-in a check-out?
Děkuji
Dobrý den, Ludmilo, check in je od 15:00 a check out do 11:00. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)