Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Špindlerův Mlýn pro páry i rodiny: all inclusive, wellness i sportovní zázemí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 499 329 200 či 725 855 397 nebo e‑mailem na info@spindlerovabouda.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Z důvodu kapacit se doporučuje před zakoupením voucheru ověřit dostupnost vybraného termínu a nenechávat rezervaci na poslední chvíli.
- Příjezdy jsou možné v rozmezí 14:00–21:00, pozdější příjezd pouze po předchozí domluvě s hotelovou recepcí.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dítě do 9,9 let na přistýlce a s polopenzí nebo all inclusive programem (dle balíčku): zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky (vč. lůžkovin): 200 Kč/pobyt, rezervace nutná předem
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě, po příjezdu se na místě hotově hradí vratná kauce ve výši 2000 Kč)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, rádi bychom přijeli na víkendový pobyt s rodinou, jsme 4 (2 dospělí, děti 9 a 16 let), ale varianta v nabídce mi povolí přidat pouze 1 dítě. Jak zadat i druhé dítě a jaká bude cena? Děkuji.
Dobrý den, Renato, informaci o pobytu s dětmi můžete zadat až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Dítě do 9,9 let na přistýlce a s polopenzí nebo all inclusive programem (dle balíčku) je ubytováno zdarma, přípatek za zapůjčení dětské postýlky (vč. lůžkovin) činí: 200 Kč/pobyt, rezervace nutná předem. Ověřit si kapacitu hotelu před zakoupením voucheru můžete na e-mailu:info@spindlerovabouda.cz či tel.+420 725 855 397. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den.
Chtěli by jsme k vám na tři noci, dva dospělý a dvě děti – jedno
tříleté, druhé tří měsíční mimino. Je možnost využít voucher pro
dvě dospělé a jedno dítě..? Malé miminko samozřejmě vlastní postel a
jídlo nepotřebuje..
Předem děkuji za odpověď. Š. Č.
Dobrý den, Šárko, dítě zadáte při objednávání, když budete zadávat počet osob, tak navolíte 1 dítě + věk dítěte, potí můžete napsat vše potřebné do poznámky. Či můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu:info@spindlerovabouda.cz či tel. +420 725 855 397. Věřím, že spolu naleznete řešení. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den když si zaplatím pobyt přes Slevomat je možné si připlatit pokoj v hlavní budově. Děkuji Svobodová
Dobrý den paní Svobodová,
ano, pokoj na hlavní budově si lze připlatit za 200,– Kč/ noc. / Pak také
záleží na termínu rezervace, zda bude pokoj na hlavní budově volný./
Dobrý den,
je možné si k pobytu bez stravy dokoupit snídani/večeři, pokud ano, kolik
je potřeba doplatit?
S pozdravem
Vojtěch
Dobrý den pane Vojtěch,
snídaně samostatné jsou za 220,– CZK na osobu na den, polopenze (snídaně
i večeře) je za 360,–CZK na osobu na den. Stravu můžete doplatit na
místě.
S pozdravem Barbora Smolařová Recepce
Dobrý den, nejste natolik v kurzu, že nabízíte pobyt na Slevomatu, Přesto neakceptujete platby z firemních benefitů. Je to setrvalé stanovisko ? Díky za reakci. BR. V.
Vážený pane Pešku, bohužel v případě, že bychom přes Slevomat nabídli platby z firemních benefitů, zaplatíme dvojí provizi, která mnohdy v součtu činí až 50% ceny. Z tohoto důvodu přes partnery benefity nepostkytujeme. Radka Šafaříková, sales manager
Dobrý den uvažujeme s mými sestrami o welnesu je možné si u Vás
rezervovat pobyt od pátku do neděle.
Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, Petro, s víkendovou variantou nebo variantou voucheru kdykoli, můžete samozřejmě dorazit na pobyt i o víkendu, tedy od pátku do neděle. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den, je možnost bezlepkové stravy? Děkuji
Dobrý den paní Studynková,
u nás na hotelu je možnost bezlepkové stravy. Stačí napsat do poznámky
při rezervaci, kolik osob požaduje speciální stravování.
S pozdravem
Barbora Smolařová, recepce Špindlerova Bouda
Dobrý den, v košíku mi nejde navolit další dítě, poradíte prosím naše děti mají 7 a 10, to 10ti leté se počítá do voucheru? Díky za info Kavačová
Dobrý den, Markéto, voucher z této nabídky je možné zakoupit pouze pro 2 – 3 osoby. Z tohoto důvodu Vám jde tedy vybrat jen 1 dítě. Pokud byste však chtěli Špindlerovu boudu navštívit ve čtyřech, doporučím Vám obrátit se přímo na provozovatele na e‑mailu info@spindlerovabouda.cz nebo na tel. 499 329 200 či 725 855 397, se kterým se můžete zkusit domluvit i na pobytu pro 4 osoby. Případně poté můžete zakoupit voucher pro 3 osoby a 4. osobu, podle případné domluvy, uhradíte až na místě dle ceníku hotelu. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, mám dotaz ohledně pobytu All inclusive pobyt v létě,
kdykoli, 2 až 3 osoby, 6 až 8 dní (5 až 7 nocí) – Platnost
16. 6. – 1. 9. 2021:
Je možné u této nabídky přijet s ještě jedním dítětem – věk
3 roky? Případně jaký by byl za něj doplatek pro stejné podmínky pobytu
pro něj. Děkuji
Dobrý den, Iveto,
ohledně takového dotazu doporučuji si rozkliknout složku „Děti“
uvedenou ve variantě Vaší letní nabídky. Zde najdete veškeré informace
pro Váš dotaz. :-)
Pro jistotu je ale i překopírovávám: Pokud si během objednávky
v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za
ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte
za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před
zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dítě do 9,9 let na přistýlce a s polopenzí nebo all inclusive programem
(dle balíčku): zdarma
Zapůjčení dětské postýlky (vč. lůžkovin): 200 Kč/pobyt, rezervace
nutná předem.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, Jak daleko je prosím nejbližší lyžařský areál? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivo, lyžařský areál je od Špindlerovy boudy 10km a autobusová zastávka je přímo u hotelu a cesta trvá cca 20minut autobusem. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)