Pobyt v podhůří polských Krkonoš pro pár i rodinu: neomezený wellness, zábavní centrum a jídlo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
moc děkuji za odpověď k předchozímu dotazu a ještě jeden ohledně
časového pobytu wellnes…doba pobytu ve wellnes z důvodu opatření je
neomezená nebo je čas ve wellness omezen a musím se objednávat z důvodu
počtu lidí ve wellness? Můžu strávit po celou dobu ve wellness např. čas
od 10.00 h do 16.00 h 🤷♀️.
Děkuji. Míla
Dobrý den,nemusíte si rezervovat místo. není tam žádný časový limit.
Dobrý den,
na konci září bychom chtěli u vás na kratší pobyt-wellnes. Prosím,
jaká jsou opatření z důvodu Covid-19? Myslím tím nošení roušek, pobyt
v bazénu, sauně … pobyt je časově ve wellnes z důvodu
covid-19 opatření omezen?
Děkuji za odpověď Míla :-))
Przepraszam za błędy w tłumaczeniu
Dobrý den, fungujeme v souladu s nařízením a zatím v jídelně musíte
nosit roušky a dezinfikovat si ruce.
bazén a sauny jsou otevřeny.
jako hotel nepožadujeme testování
/
działamy zgodnie z rozporządzeniem i narazie na jadalni trzeba nosić maski
i dezynfekować dłonie.
basen i sauny są otwarte.
jako hotel nie wymagamy testów
Dobrý den, rádi bychom zakoupili pobyt v říjnu, lze vzít sebou pejska,
výchovaného, čistotneho, střední plemeno?
Hanka
Dzień dobry,
można przyjechać z psem tylko do apartamentu. Opłata za psa to
50pln/doba.
/
Dobrý den, svého psa můžete přinést pouze do bytu. Poplatek za psa je
50 PLN / den.
Z poważaniem
Lucyna Adamczuk
Dobry den, chci se zeptat kdyz koupim voucher a nahodou by zase nastala situace omezeni a nebo uzavreni(covid) jak je to s vracenim penez? Dekuji brezinova
Dobrý den, Aneto, pokud by nastala se opět zhoršila situace a voucher by nebylo možné využít. Určitě budeme celou záležitost řešit individuálně na základě konkrétní situace. Nelze tedy dopředu říct, přesný postup. Nicméně primárně je vždy třeba dodržet storno podmínky. Avšak kdybyste měla jakékoli otázky k využití voucheru, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den.Bylo by možné ubytování pro 5 členou rodinu ,věk dětí 12,12 a 11 let?
Dzień dobry,
może Pani zarezerwować apartament dwupokojowy dla 4 osób. Za 3 dziecko
będzie dopłata na miejscu. Dopłata jest uzależniona od terminu rezerwacji.
Proszę podać termin lub napisać rezerwacja@osada-sniezka.com/
Dobry den,,
můžete si rezervovat dvoupokojový apartmán pro 4 osoby. Za 3. dítě na
místě se platí příplatek. Příplatek závisí na datu rezervace. Zadejte
datum nebo napište : rezerwacja@osada-sniezka.com/
dobrý den, máme dítě s alergií na bílkovinu kravského mléka. chtěl bych se zeptat, zda hotel u jídel označuje alergeny nebo muže podat informace o přítomnosti laktózy v jídle?
Dobrý den, Jane, tuto informaci si můžete ověřit přímo na
e-mailu:rezerwacja.online@osada-sniezka.pl
či tel. +48 75 612 66 56. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
potíže s cizím jazykem, můžete nás kontaktovat na pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš:)
dobrý den
Podle nařízení mají naši hosté právo vědět, zda produkty obsahují:
- obiloviny obsahující lepek
- korýši
- vejce
- Ryba
- arašídy
- sója
- mléko
- ořechy (mandle, lískové, vlašské, kešu)
- celer
- hořčice
- sezam
- lupina
- měkkýši
Takové informace se objevují u pokrmů v našich bufetech, a to jak na
snídani, tak na večeři. Z technologických důvodů nemůžeme zavést
eliminační diety.
/
Dzień dobry,
Zgodnie z rozporządzeniem nasi Goście mają prawo wiedzieć czy w produktach
występują:
- zboża zawierające gluten
- skorupiaki
- jaja
- ryby
- orzeszki ziemne
- soja
- mleko
- orzechy (migdały, laskowe, włoskie, nerkowca)
- seler
- gorczyca
- sezam
- łubin
- mięczaki
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, v jakém čase se podává snídaně a večeře? Děkuji za odpověď.
Dzień dobry, posiłki w wakacje są w godzinach:
obiadokolacja-16:00–19:00
śniadania-8:00–11:00
Dobrý den,
může mi prosím někdo ještě jednou potvrdit, zda při zakoupení
týdenního letního pobytu s polopenzí pro 2 osoby, bude pokoj vybaven
postelí, nikoli rozkládací pohovkou? Děkuji.
Dobrý den, Tomáši, pokud si zakoupíte voucher pro 2 osoby ve dvoulůžkovém pokoji Comfort, budete mít k dispozici postel. Naopak v jednopokojovém apartmánu pro 2 osoby standardní postel není. Je zde pouze rozkládací pohovka, která je ale velmi pohodlná. Pěkný den :) Kačka
Dobry den
Vsechny dvouluzkove apartmany jsou vybaveny pohovkou nebo-li gaucem? Zadna
postel?
Dekuji
Dobrý den, Jano :) námi nabízené apartmány pro 4 osoby mají jednu ložnice a obývák s rozkládací pohovkou. Apartmán pro dvě osoby je skutečně pouze s rozkládací pohovkou. Pokoj Comfort pro dvě osoby je poté s postelí. Pěkný den :)
Dobrý den , musí se platit pouze kartou či i hotove českými. Třeba v restauraci dekuji
Dzień dobry, w restauracji a'la carte Albero można płacić kartą lub gotówką, ale w PLN/ v restauracích a'la carte můžete platit kartou nebo v hotovosti, ale ve zlotých.
Dobrý den, nejde mi zadat 2 dospělý a 2 děti 6 a 3 roky jaka je cena prosím na 3 noci
Dobrý den, Žito :)
nevím jakou variantu máte na mysli. U některých variant jsou již vouchery
pro 4 osoby na daný termín vyprodány a je třeba případně zakoupit
voucher bez termínu. Každopádně se vždy po zadání osob zobrazí přesná
cena pro danou variantu.
Pěkný den :)
Dobrý den,
je možno zakoupit 2 pokoje vedle sebe? Měli jsme zájem o pokoj pro
2 dospělí a 2 děti -věk 5 + 15let- je vyprodaný.
Děkuji David Strejček
Dobrý den, Davide :)
zaleží samozřejmě na volných kapacitách v daný termín. Hotel se Vám
ale bude jistě maximálně snažit vyjít vstříc. Požadavek můžete uvést
do poznámky při rezervaci nebo si pro jistotu volnou kapacitu v daný termín
ověřit předem u hotelu (rezerwacja.online@osada-sniezka.pl,
+48 75 612 66 56). Pěkný den :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat kolik by se hradilo za stravu (polopenze) pro 3,5 letou dceru? Děkuji za odpověď Šmídková Hana
Dobré den Hana
děti do 4 let pobyt zdarma.
Krásný den Osada Śnieżka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, u rezervace konkrétního termínu při počtu 2 dospělé + 2 děti (3 a 6let) je mi nabídnutý rodinný apartmán 2+2. Bude tedy i 3letý syn mít za tu cenu (6.610,–) nárok na stravu (polopenze)?
Děkuji za odpověď. Vacková
Dobrý den, Lucie, pokud děti mají nárok na postel, poté mají v ceně i stavu, pouze děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)