Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* hotel Imperial v Karlových Varech: luxusní polopenze, wellness a 3 lázeňské procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervace nutná v dostatečném předstihu e‑mailem na reservation@spa-hotel-imperial.cz nebo tel. +420 353 203 113 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dítě do 3,9 let v dětské postýlce a se stravou (bez nároku na ostatní služby): zdarma
- Dítě od 4 let nebo dospělá osoba na přistýlce, se stravou a procedurami: 1950 Kč/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Domácí mazlíčci: 750 Kč (30 €) / zvíře / noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 500 Kč/noc (20 €)
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
kdybychom chtěli tento voucher buď na víkend nebo ve všední dny v hotelu
Imperiál v Karlových Varech za těchto podmínek, jak uvádíte, viz výše
na příští rok 2022? Měli bychom zájem.
Dobrý den, Jano, tato nabídka je koncipována pouze do 23.12.2021 a do tohoto data je tedy potřeba voucher uplatnit. Pokud byste chtěl službu využít později, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, díky tomu Vám případná další akce s delší platností voucherů neunikne. Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na název podniku, a poté na „Upozornit nabídky tohoto podniku“. Případně se mrkněte po jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké škály všemožných nabídek najdete tu pravou :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, rád bych se zeptal, jaké vyžití nabízí hotel pro malé děti kolem 2 let. Má hotel např. dětský koutek a venkovní hřiště? Děkuji.
Dobrý den,
náš hotel bohužel pro děti kolem 2 let takové vyžití nemá. V našem
parku přímo u hotelu, se nachází venkovní hřiště na kterém najdete
houpačky.
S pozdravem,
Adéla Hájková – Asistent úseku Sales & Marketing Spa Hotel
Imperial
Dobrý den,
rádi bychom přijeli ve třech dospělých osobách v termínu
15.-19.10.2021.
Je v tomto termínu možné:
- ubytování v plnohodnotném 3 lůžkovém pokoji s výhledem na město
(jaký by byl případný doplatek)?
- na místě přikoupit další lázeňské procedury?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ireno, požadavek, že si přejete být ubytována v pokoji s výhledem na město, můžete napsat do poznámky, při objednávání pobytu či přímo kontaktovat hotel a domluvit se přímo s provozovatelem. Ohledně přikoupení dalších lázeňských procedur, prosím kontaktujte přímo provozovatele na e-mailu:reservation@spa-hotel-imperial.cz či tel. +420 353 203 113. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den, ktery typ pokoje je prosim v ramci voucheru a kolik stoji
zminovany upgrade na junior suite?
Dekuji
Dobrý den, Lucie, v rámci nabídky je možné si vybrat z pokojů Dvoulůžkový pokoj Superior či Junior Suite. Typ pokoje si vyberete přímo při objednávce voucheru, stačí vybrat počet osob a termín a následně se vám zobrazí nabídka pokojů, kde rovněž naleznete i výši příplatku za pokoj Junior Suite. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,je možné využít lázeňský příspěvek 4 tisíce korun? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivo :)
bohužel při nákupu na našem portále tento voucher využít nelze. Snad Vás
případně naše nabídka zaujme i tak.
Pěkný den :)
Dobrý den, ráda bych zakoupila voucher ale potřebuji vědět, zda hotel poskytuje na pokoj dětskou postýlku. Přijeli bychom dva dospělí a 6 měsíční batole. Děkuji
Dobrý den, Pavlíno, hotel poskytuje pro dítě do 3,9 let pobyt v dětské postýlce a se stravou (bez nároku na ostatní služby): zdarma. Hezký den, Radim
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda k ubytování stačí čestné prohlášení o negativním testu? Děkuji za odpověď
Dobrý den, test by měl být z oficiálního testovacího místa, případně je možné test podstoupit na místě (samotest).
Dobry den, pri zvoleni ubytovani od pondeli do stredy by parkovani bylo 2× 400 nebo 3× 400? Predem dekuji za odpoved
Dobrý den, při zvolení ubytování od pondělí do středy (2 noci), bude účtováno parkování 2× 400,–CZK. S přáním hezkého dne, Lucie, obchodní oddělení
Dobrý den, chci se zeptat polopenze se vztahuje, s víkendovým voucherem již na pátek večeři a zároveň neděli snídani ?
Vážená paní Katko, při zakoupení voucheru od pátku do neděle (2 noci), stravování začíná páteční večeří a končí nedělní snídaní. S pozdravem, Lucie, obchodní oddělení
Dobrý den,
Je parkování přímo u hotelu a opravdu je za 400 Kč/den?
Dobrý den Petře, ano, parkování je v těsné blízkosti hotelu na hlídaném parkovišti. Naši pracovníci Vám velice rádi zaparkují Váš vůz a opět přivezou v případě potřeby tak, aby Váš pobyt byl maximálně komfortní. Cena je 400,– CZK / den. Budeme se těšit na Vaši návštěvu! Lucie, obchodní oddělení
Dobrý den, ráda bych se zeptala, že pokud bych si zakoupila voucher a využila ho v termínu kolem říjnu/listopadu, a pokud by náhodou zase nastoupili opatření proti covidu, bude se platnost voucheru prodlužovat? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den Bianko, i v minulém roce jsme se snažili vyjít všem klientům, kteří zakoupili vouchery, maximálně vstříc. Jistě by tomu tak bylo i v případě, že by se opět zpřísnila opatření a nebylo by možné svůj pobyt využít. Budeme se těšit na Vaši návštěvu! Lucie, obchodní oddělení
Dobrý den. Jsme vlastníky výchovného, zcestovaleho Mopse se kterým běžné jezdíme po EU a s jeho ubytováním po předchozí domluvě není problém. Proto se zajímám o zvyklosti ve vašem hotelu. Děkuji za odpověď. P. V.
Dobrý den, Pavle :)
jak uvádíme v sekci „Příplatky“, tak pobyt s pejskem je v hotelu
možný. Doplácí se za něj ovšem příplatek 560 Kč/noc, který se hradí
na místě v hotelu. Pěkný den :)
Dobrý den, pokud bychom chtěli přijet v sobotu a odjet v úterý, je to
možné?
U voucheru na víkend je psáno příjezd v pátek, u všedního dne
příjezd v neděli.
Děkuji předem za odpověď
Dobrý den, Katko, předem Vám děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Imperial. Vzhledem k tomu, že neuvádíte termín Vašeho příjezdu, doporučuji Vám obrátit se na naše rezervační oddělení, email: reservation@spa-hotel-imperial.cz nebo tel: 353 203 113. S pozdravem a přáním hezkého dne, Linda
Hezký den,
Mám hloupý dotaz – při převodu bodů z benefit karty, mám pro toto
wellness ubytování vybrat: 1. Cestování (rekreace) nebo 2. Krása,
zdraví, relaxace. Logicky bych vybral cestování, ale raději se zeptám…
předem mnohokrát děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lukáši :)
tato nabídka je v kategorii Cestování. Je třeba tedy své benefity nahrát
na tuto kategorii.
Pěkný den :)
Dobrý den. Župany máme mít svoje,nebo je hotel půjčuje?
Dobrý den Michale, župany Vám poskytneme, není tedy třeba brát vlastní. Těšíme se na Vaši návštěvu! Lucie, obchodní oddělení
Dobrý den je možné u vás uplatnit poukaz FKSP děkuji
dobrý den je možné ve vašem hotelu uplatnit poukaz FKSP děkuji
Dobrý den Dano, ano, poukaz FKSP lze uplatnit. Budeme se těšit na Vaši návštěvu. S pozdravem z Karlových Varů, Lucie, obchodní oddělení
Pekný deň,
je možné sa ubytovať s dvoma deťmi 12 a 14 ročné na jednej izbe ?
Ďakujem za odpoveď a prajem príjemný víkend.
Dobrý den, Renato,
takovým způsobem lze bohužel ubytovat pouze jedno dítě ve věku od čtyř
let (více informací ve složce „Děti“). Nicméně Vám mohu určitě
doporučit kontaktovat hotel, se kterým se budete moci již následně
individuálně domluvit. Zde přikládám kontakt: reservation@spa-hotel-imperial.cz
,+420 353 203 113.
Přeji krásný den,
Květoslava
Pekný deň,
je možné sa ubytovať s dvoma deťmi 12 a 14 ročné na jednej izbe ?
Ďakujem za odpoveď a prajem príjemný víkend.
Pekný deň pani Kvetoslava,
ďakujem za odpoveď.
Ospravedlňujem sa, omylom som zduplikovala svoju otázku.
S pozdravom a prianím pekného dňa.
dobrý den mám průkaz ZTP ,musím platit parkovné
Dobrý den, Dano,
s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na poskytovatele služby, se
kterým se jistě již budete moci domluvit. Zdě přikládám kontakt: reservation@spa-hotel-imperial.cz
, +420 353 203 113.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, pokud chci využít pobyt od 4.7. do 6.7., mám vybrat variantu pro všední dny, nebo víkend? Děkuji za odpověď!
Dobrý den, Lucie :)
na tento termín lze vybrat variantu „Všední dny“. Snadno si to ověříte
přímo v rezervačním kalendáři v nabídce.
Pěkný den :)
Dobrý den, je nutné mít k pobytu v hotelu test na COVID 19,děkuji za odpověď M.Pivoňka
Vážený pane Pivoňko, děkujeme za Váš zájem. V den příjezdu je nutné předložit negativní PCR test ne starší 7 dnů nebo antigenní test ne starší 48 hodin. Musí se jednat o test z certifikované laboratoře. Je také možnost testování při příjezdu přímo v hotelu. Poté se testování opakuje během pobytu každých 72 hodin. Pokud máte 14 dnů po ukončeném cyklu očkování, není nutné testování, pouze při příjezdu předložíte certifikát o očkování. Testovat se také nemusíte, pokud jste prodělal laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19 a neuplynulo více jako 90 dnů od testu a nejste v ochranné lhůtě (karanténě). Budeme se na Vás těšit. S pozdravem, Lucie, obchodní oddělení
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jak je to s možností zaparkovat auto?
Děkuji za odpověď.
S. Vicencová
Dobrý den, Simono :)
v případě zájmu o parkování je možné jej u hotelu zařídit po
dohodě s recepcí za příplatek 400 Kč/noc.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den. Jsme rodina o 2 dospelích, třech dětech 12,8,2 roky. Máte pro nás nějakou variantu?
Děkuji Jírů Patrik
775105907
Dobrý den, Patriku, jak je uvedeno v nabídce, nabídka je koncipována pro 2–3 osoby, poté stačí pouze připlatit za děti. Dítě do 3,9 let v dětské postýlce a se stravou (bez nároku na ostatní služby): zdarma. Dítě od 4 let nebo dospělá osoba na přistýlce, se stravou a procedurami: 1950 Kč/noc. Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně. Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Kapacitu hotelu se můžete ověřit na e-mailu: reservation@spa-hotel-imperial.cz či tel. +420 353 203 113. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)