Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt na Zámku Wichterle se snídaní či polopenzí, wellness, pivní koupelí i masáží
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Doporučujeme rezervaci vámi vhodného termínu pobytu co nejdříve po obdržení čísla voucheru na e‑mailu: hotel@zamekwichterle.cz nebo tel. +420 608 275 009.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Wellness platí vždy pouze pro dvě osoby, každá další osoba má nárok pouze na přistýlku a stravu (v případě zájmu si může veškeré wellness služby doplatit na místě)
- Pokud máte balíček s Rytířskou či Zámeckou cestou, je potřeba výběr nahlásit již při rezervaci pobytu. V případě online objednávky pište svůj výběr do poznámky při rezervaci.
- Dobré vědět: Časy procedur určuje recepce hotelu a budou zaslány při potvrzení rezervace hotelem.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Wellness platí vždy pouze pro dvě osoby, každá další osoba má nárok pouze na přistýlku a stravu (v případě zájmu si může veškeré wellness služby doplatit na místě)
- U zámeckého pokoje není možná přistýlka, pokud tedy chcete vyrazit s dětmi, zvolte variantu s podkrovním či rodinným pokojem.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máme u vás rezervován pobyt od této neděle 22.8.2021. Do kolika hodin se
musíme prosím dostavit?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
recepce je otevřená do 22:00 hod.
Avšak záleží na tom, zda máte tento den procedury, abyste je
nepropásli.
S pozdravem
Lucie Soukupová
Dobrý den, procedury uvedené v nabízených balíčcích – jedná se
prosím o privátní koupele ?
Děkuji
S pozdravem
Anet
Dobrý den,
nejedná se o privátní koupele. Snažíme se ale vše časovat tak, aby se
hosté s nikým nepotkali. Všude kolem kádí a lehátek na relaxaci jsou
paravany.
S pozdravem
Lucie Soukupová
Dobrý den, chtěla bych poprosit o informaci jak je to se vstupem do wellness v dalších dnech při delším pobytu např. na 3 noci. To je již za příplatek ? Děkuji Jarka
Dobrý den,
ano, wellness je za poplatek.
S pozdravem
Lucie Soukupová
Dobrý den, byla by možná i vegetariánská večeře ve wellness
programu?
Krásný zbytek dne
Dobrý den,
s vegetariánskou večeří problém nebude :). V ceně bude zahrnuta.
S pozdravem
Lucie Soukupová
Dobrý den,
rádi bychom se v termínu 23 – 27.8. u Vás ubytovali na 2 noci.
Chceme však cestovat s 6 měsíčním dítětem. Je možné zapůjčit si
dětskou postýlku a jsou pokoje klimatizované?
Děkuji
Dobrý den,
ano, dětskou postýlku nabízíme k zapůjčení. Klimatizované jsou všechny
podkrovní pokoje.
S pozdravem
Martin Kučera
Dobrý den, chceme jet s kamarádkami na dámskou jízdu ve třech s wellness, ale váš wellness program ve všech balíčcích je vždy pouze pro dvě osoby. Není možné využít tento program ve třech?
Dobrý den,
wellness pro 3. osobu se dokupuje samostatně. Veškeré informace o wellness
produktech naleznete na: https://zamekwichterle.cz/pivni-lazne/wellness/
S pozdravem
Martin Kučera
Dobrý den,
měla bych zájem o balíček pro 2 někdy na podzim, to ještě řešíme,
ale bylo by možno si vybrat ubytování mezi podkrovím a mezonetovým pokojem?
Kde se to dá specifikovat?
U varianty ubytovnání v zámeckych pokojích to dává přímo na
výběr.
děkuji za odpověd
Dáša
Dobrý den, na webových stránkách v rezervacích jsou jednotlivé pokoje přímo rozlišeny.
Dobrý den, pokud zaplatím pobyt na 2 noci, je k tomu tedy i druhá večeře? Nevím, jak je myšleno večeře při prodložení pobytu. Děkuji
Dobrý den,
ano, 1 večeři máte v rámci wellness programu a druhý den máte 3chodovou
večeři.
S pozdravem
Lucie Soukupová
Dobrý den máme rezervaci na příští týden, jednu noc, je možné si vzít pejska čivavu cca 2 kg?
Dobrý den,
bohužel, v našem hotelu neakceptujeme domácí mazlíčky.
S pozdravem
Lucie Soukupová
Dobrý den.
Je možné uplatnit FKSP? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano možné to je, musíte však balíček ze Slevomatu přes FKSP řešit přes recepci hotelu. S pozdravem Simona Juríková
Dobrý den,
je možné přijet i s miminkem? Máte k dispozici postýlky/kolébky?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
není problém přijet s miminkem, máme k dispozici postýlku.
S pozdravem Tereza Krasňáková
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli máte v termínu od 27.7. do 30.7.2021 volný pokoj pro dva?
Dobrý den,
ve Vámi vybraném termínu máme volnou ubytovací kapacitu.
S pozdravem Tereza Krasňáková
Dobrý den, prosím o informaci, zda jsou některé pokoje bezbariérové (přízemí), případně v poschodí s dostupností výtahem.
Dobrý den, bezbariérový přístup bohužel nemáme, náš hotel výtah
nemá.
S pozdravem
Lucie Soukupová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když není wellnes privátní, chodí se v něm v plavkách? Děkuji, s pozdravem P. Tomanová
Dobrý den,
ano, ve wellnessu se chodí v plavkách.
S pozdravem
Martin Kučera