V páru nebo s rodinou do Krkonoš: krásný 5* resort s jídlem a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
dobrý den,
chtěla jsem se zeptat na možnost posunutí odjezdu mimo vaší
nabídku…měla bych zájem přijet 26.10. a odjíždět až v neděli 30.10.
, ale tato varianta tu není
děkuji
Dobrý den, Pavlo, v případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:rezerwacja.online@platinum-mountain.pl či tel.+48 75 629 99 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, zmiňujete zde, že jsou na pokojích župany a pantofle, ale z hotelu mi napsali, že župany k dispozici nejsou.
Dobrý den, Lenko, pokud máte rezervaci v hotelovém pokoji, máte župany k dispozici. V případě, že máte rezervaci v apartmánu v oddělené budově, župany bohužel nejsou součástí balíčku. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý večer, lze pobyt hradit formou FKSP?
Dobrý den, Milane, bohužel, u této nabídky není možná platba skrze
FKSP. Doporučím Vám naší nabídku pobytů, které lze zakoupit skrze FKSP:
https://www.slevomat.cz/fksp?keyword=FKSP&do=searchForm-submit&rel=luckysearch&_fid=bm1v#nabidky
Děkuji za pochopení, Karel
Dobrý den, chceme si rezervovat termín, ale manželka má jen obcansky průkaz. Bude toto stačit na tomto hotelu pro ubytovani? Platném mountain hotel v Polských Krkonoších
Dobrý den, Martine, do Polska, které je v EU vám pro vstup do země postačí i pouze občanský průkaz a měl by vám tedy stačit i v hotelu. Avšak pokud si chcete informaci blíže prověřit a ujistit se, můžete samozřejmě kontaktovat přímo hotel na tel. +48 75 629 99 00 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, kde vám rádi poskytnou konkrétní informace, co pro ubytování budou vyžadovat. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím Vás, jak provést rezervaci pro 2 dospělé a dítě
6 let? Nabídka v objednávce končí věkem 4 let.
Děkuji, Alena
Dobrý den, Aleno, objednávku provedete tak, že si vyberete jednu z variant a zadáte počet dospělých osob a počet dětí. U dětí je pak možné vybrat věk od 0 do 17 let. Zkuste tedy stránku obnovit a výběr provést znovu, věříme, že nyní už se vám objednávka podaří tak, jak potřebujete. Pokud by však problém přetrvával, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda když jsi koupím s polopenzi, tak je tam
snídaně, večeře a i oběd ?
Popřípadě nevíte, kam by jsme mohli na oběd? Nechce se nám jezdit moc
někam mimo hotel, když tam jsme na dvě noci.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den
Snídaně je zahrnuta v ceně. Pokud jdete na oběd, můžete jít tam, kde je
v koupelně restaurace vaší matky.
pozdravy
Dobrý den, budou k dispozici i zimní termíny? Konkrétně bychom chtěli v prosinci. Děkuji
Dobré ráno
Jakmile bude k dispozici prosincový termín.
Budeme vás o tom informovat
s pozdravem
Dobrý den, s přítelem máme rezervaci od zítřejšího dne. Chtěla jsem se Vás tedy zeptat, v kolik můžeme do hotelu přijet, aby nás ubytovali? Děkuji.
Dobrý den, Kláro, check in od 16:00 hodin. Check out je do 11:00 hodiny. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
jsou prosím, když se jedná o wellness resort, k dispozici župany? Díky
Martina
Dobrý den, Martino, pokud máte rezervaci v hotelovém pokoji, máte župany k dispozici. V případě, že máte rezervaci v apartmánu v oddělené budově, župany bohužel nejsou součástí balíčku. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je nutné vyměnit peníze a nebo je možné platit korunama přeci jde o hotel těsně za hranicemi.
Dobrý den, Jiří, hotel má ceny uvedeny ve měně PLN. Každopádně tuto informaci si můžete ověřit přímo u provozovatele na e-mailu:rezerwacja.online@platinum-mountain.pl či tel.+48 75 629 99 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to za Vás vyřešíme. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, ještě bych se chtěla zeptat. Jak daleko je apartmán se saunou od té hlavní budovy? Děkuji
Dobrý den, Muffí, apartmány se nacházejí přibližně 80–500 m od hlavní budovy hotelu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěli bychom apartmán s privátní saunou, využívat tu saunu můžeme kdykoliv během pobytu? A nastavení teploty sauny je také na nás? Nebo má sauna pouze jednu danou teplotu? Děkuji
Dobrý den, Muffí, soukromou saunu v Apartamentu Premium můžete využít kdykoli během pobytu. Teplotu lze nastavit až na 100 ° C a záleží tedy na vás, co vám příjemné. Pěkný den :) Kačka
Dobry den, inzerovana cena 3500 Kc neodpovida skutecnosti. Ceny pobytu se pohybuji az kolem 4500–6500 Kc..
Dobrý den, Miroslave, cena ubytování se odvíjí od mnoha faktorů jako počet nocí, počet osob. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, pokud si koupím voucher od čtvrtku do neděle, tak mám vstup
do wellness i v neděli a pokud je s polopenzí, tak v den odjezdu máme už
jen snídani?
Děkuji.
Dobrý den, Nelo, v den Vašeho odjezdu, máte i snídani a wellness můžete též využít v neděli, wellness je od 9:00, ale nezapomeňte, že je check-out, již v 11:00. Přeji vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda při objednání hotelu a vybrání přesného termínu takhle online je závazné a můžu s tím počítat a nemusíme nikde dále volat? Email pro odpověď mi nešel vepsat do tabulky, tedy píšu taky Lucintavalkova@seznam.cz. Děkuji
Dobrý den, Lucie, pokud si zakoupíte voucher s online termínem, tak si termín při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě skutečně garantovaný. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
Měla bych zájem o pobyt pro rodinu 26–30.08. Jaký voucher musím zakoupit
a jak provést rezervace?
Děkuji.
Dobrý den, Elen, v tomto termínu bohužel žádnou z variant voucheru na pobyt uplatnit nelze. Je možné zakoupit voucher s možností využití do 26.8.2021, a poté až na období 31. 8. – 31. 10. 2021. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěli bychom s rodinou vyrazit poslední týden v srpnu, jak je to aktuálně s podmínkami vstupu do Polska a pobytu na hotelu? Co musí člověk splnit, pokud není očkován a neprodělali jsme v poledním půl roce covid? Děkuji za odpověď Petr.
Dobrý den, Petře. musíte prokázat svoji bezinfekčnost. Bezinfekčnost
tedy prokážete jedním z těchto způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Krásný
den, Tomáš :)
Dobry den, premyslime ze hotel zvolíme na svatebni cestu. Nez pristi rok pojedeme nekam dale do zahraničí. Jaky pokoj nam doporučite? Lze mit snidani, obed a veceri? Dekuji za informaci
Dobrý den, Markéto, v naší nabídce tyto pokoje
1.)Apartmán: – v samostatné budově, nezařazené (35–48 m²)
2 lůžka + 2 přistýlky.
Skládá se z obývacího pokoje s kuchyňským koutem a samostatné ložnice.
V obývacím pokoji je rozkládací roh a jedna manželská postel nebo dvě
samostatná lůžka v každý apartmán má balkon nebo terasu. Je určen pro
max. 4 osoby.
2.)apartmán Premium- v samostatné budově, nezařazené (35–48 m²)
2 lůžka + 2 přistýlky.
Skládá se z obývacího pokoje s kuchyňským koutem a oddělené ložnice a
vlastní sauny. V obývacím pokoji je rozkládací pohovka a v ložnici jedna
manželská postel nebo dvě samostatná lůžka. Každý apartmán má balkon
nebo terasu. Je určen pro max. pro 4 osoby.
3.) Pokoj Comfort Plus 5* (35–40 m²)
2 lůžka + 2 přistýlky.
Skládá se z obývacího pokoje s rozkládací pohovkou a ložnice
s manželskou postelí velikosti King nebo dvěma samostatnými lůžky.
Všechny pokoje jsou nekuřácké. Má také prostornou koupelnu a balkon. Je
určen pro max. pro 4 osoby.
4.) Pokoj Comfort 5* (28–30 m²)
2 lůžka + 1 přistýlka.
Skládá se z jedné místnosti. Pokoj má manželskou postel velikosti King
nebo dvě oddělené postele a rozkládací pohovku. Má prostornou koupelnu a
balkon. Místnost je navržena pro max. pro 2 osoby.
Pro doporučení pokoje na svatební cestu či individuální poptávky na
příplatek za obědy, prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl
či tel. +48 75 629 99 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce. Pokud
s cizím jazykem máte potíže, rádi to vyřešíme za vás. Kontaktujte nás
na e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné ubytování v pokoji comfort plus pro 5 osob (2 dospěli + 3 deti) z toho nejmladší dítě 2 roky. A je možné pro dvouleté objednat dětskou postýlku nebo bude s námi na manželské posteli? Nebo musím objednat pokoje dva?
Dobrý den, dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt se stravou
zdarma. Pokud si přejete dětskou postýlku, můžete kontaktovat skrz
individuální poptávku, přímo hotel na e-mailu: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl
či tel. +48 75 629 99 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, rádi to vyřídíme za vás, můžete nás
kontaktovat na
e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Tomáš :)
Dobrý den ,
Je možné si do hotelu přivést pejska ?
Předem děkuji Za odpoved
Dobrý den, Barboro, do hotelu si můžete přivést domácího mazlíčka za příplatek: 50 PLN/noc. Pobyt s pejskem označíte při objednávce voucheru. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, v jakém čase se podává snídaně a večeře?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a snídaně se podává od 7:00 do 11:30 a večeře se podávají od 16:00 – 20:00. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, pokud bych chtěla využívat kosmetické procedury (
masáže, kosmetika obličeje, atd…) stačí domluva na místě nebo předem?
Jsem těhotná a nebudu moc využívat sauny a vířivky. Děkuji
Dobrý den, Šárko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl nebo tel.+48 75 629 99 00. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji vyřídíme za vás, kontaktujte nás na: pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den,
je možné zaslat údaje na platbu převodem? Nemám platební kartu a přes
Twisto nelze voucher zakoupit.
Děkuji.
Dobrý den, Hano :)
bohužel u této nabídky, kde jsou pouze vouchery s online rezervací, není
možná platba převodem. Nyní jsem vše ověřoval a možnost platby skrze
Twisto byla v pořádku dostupná. Pokud se Vám nezobrazuje, pošlete nám
prosím screen skrze náš kontaktní formulář (https://www.slevomat.cz/kontakt).
Pěkný den :)
Dobrý den, jaký pokoj prosím si musím objednat, abych byl ubytován v hlavní hotelové budově, díky za info.
Dobrý den, Slavomíre :) v hlavní budově jsou umístěny pokoje Comfort (Comfort plus). Apartmány jsou umístěny mimo hlavní budovu. Pěkný den :)
Dobry den, radi bychom přijeli vlakem, jak daleko je vas hotel od zastavky
?
Dekuji
Dobrý den, Pavlíno :)
od vlakové zastávky ve Szklarske Porębe je hotel vzdálený cca 2,5 km.
Pěkný den :)
Dobrý deň, venkovni bazén je v cene i v zari pokial počasie vyhovuje? :)
Dobrý den, Veroniko,
u nabídek koncipovaných na jaro a podzim je již součástí pouze vnitřní
bazén. :-)
Mějte se krásně,
Květoslava
Dobry den, chtela bych si potvrdit infomaci ohledne covid opatreni.
Pokud ma dite (10let) potvrzeni o prodelani covid ve lhute 180dni, staci to
k uplatneni pobytu, aniz by absolvoval test nebo musel nastoupit do nasledne
karanteny 10dni?
Dekuji moc za odpoved
Dobrý den, Jano, v tomto případě Vám doporučím mrknout se přímo na stránky Ministerstva zahraničí https://www.mzv.cz/jnp/cz/cestujeme/aktualni_doporuceni_a_varovani/x2020_04_25_rozcestnik_informaci_k_cestovani.html, kde naleznete nejaktuálnější informace a pro ověření těchto informací, můžete zavolat jejich informační linku, kde Vám rádi vše přesně zodpoví. Případně můžete kontaktovat rovněž provozovatele na tel. č. +48 75 629 99 00 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, který Vám zodpoví veškeré Vaše dotazy týkající se podmínek pobytu a případných potvrzení. Děkuji za pochopení. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,máte ještě nějaký volný termín v srpnu na 3 dny?Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jaroslavo, v srpnu je ještě plno volných termínů, nicméně minimální délka pobytu v tomto období je 4 dny / 3 noci. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné si u vás zařídit polopenzi bez programu pro děti, případně kolik stojí večeře, pokud bychom zakoupili pouze pobyt se snídaní. Předem děkuji za odpověď. :)
Dobrý den, Eliško, pokud si zakoupíte variantu Pobyt s polopenzí a zábavním programem pro děti (léto), není nutné zábavní program využít. Nicméně pokud byste zvolila variantu pobytu se snídaní, je možné si večeři doplatit na místě. Příplatek pro osoby starší 13 let činí 85 PLN a pro děti od 5 do 12 let by byl 50 PLN. Bližší informace Vám poskytnou přímo v hotelu, kde se můžete na všem konkrétněji domluvit. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, vstup do bazenu je mozny jen po dobu platneho ubytovani? Nebo je mozne treba jeste v den odjezdu i po odevzdani klicu od pokoje?
Dobrý den, Niky, po odevzdání klíčů od pokoje a check-outu už není možné wellness navštívit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, "" v přehledu nabídky pobyt s polopenzí a zábavním programem pro děti (léto) ,, – jaký je tam přesně pokoj?? Na officialních stránkách je asi 5 druhů pokojů, proto se ptám. Děkuji Petr
Dobrý den, Petře, připravený pro vás bude pokoj Comfort s vlastní koupelnou a balkonem. Nebo je také na výběr v apartmánu či apartmánu Premium s privátní saunou. Oba jsou v oddělené části hotelu. Pěkný den :) Kačka
Zdravim, parkování je u hotelu zdarma?? diky Petr
Dobrý den, Petře :) parkování u hotelu je možné domluvit s recepcí.
Je ovšem za příplatek 30 PLN/den.
Pěkný den :)
Dobrý den,
Chci se zeptat, jestli je nebo bude otevřené wellness. Chtěli bychom jet
nějak v půlce června a nikde nemohu najít jak je to nyní s opatřeními
u wellness. Díky za odpověď.
Dobrý den, Denisi, co se týče provozu wellness, doporučím Vám v tomto případě kontaktovat přímo provozovatele na tel. +48 75 629 99 00 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, který Vám jistě rád sdělí, jak to v hotelu momentálně probíhá a jaké jsou případné plány na další rozvolňování opatření. Také můžete mrknout na tento souhrnný článek https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko, který jsme připravili a kde najdete všechny důležité informace. Pěkný den :) Kačka
Hi,
I am interested to buy a stay in your hotel 27.5.-1.6. I read in the
anti-Covid restrictions that I do not need to quarantine when we do antigen or
PCR test in Poland upon arrival – can you help us with the registration?
As well, what is the current status with breakfasts and dinners – are there
available in the restaurants or in the room only? And what about wellness –
is it already opened?
Thank you!
Hello, Kristyna,
about this question contact please directly the hotel, which will be able to
answer you more specifically. You can contact by the phone or e-mail: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl
,+48 75 629 99 00.
Kind regards,
Květoslava
Dobrý den, měli bychom zájem o zábavný pobyt pro děti ke konci července – probíhá, resp. bude v tuto dobu probíhat v běžném režimu, nebo jsou stále nějaká omezení kvůli covidu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Romano,
na tento dotaz Vám bohužel nejsme schopni zodpovědět, neboť případná
omezení by byla z příkazu vládních nařízení v souvislosti CVD-19. Pro
více informací Vám doporučuji sledovat například náš slevomatí přehled
ohledně těchto nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene
.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to tedy s těmi župany? dostaneme je?
Děkuji.
AF
Dobrý den, Aneto, pokud máte rezervaci v hotelovém pokoji, máte župany k dispozici. V případě, že máte rezervaci v apartmánu v oddělené budově, župany bohužel nejsou součástí balíčku. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)