Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 917 777 040 nebo e‑mailem na recepcia@hoteldemanova.sk Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel už není třeba více kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem je třeba dohodnout předem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Domácí mazlíčci: od 10€/noc (pouze ve vyhrazených pokojích – nutno ověřit si před zakoupením voucheru, malá rasa do 5 kg: 10€/noc, střední rasa od 5 do 15 kg: 15€/noc, velká rasa od 15 do 40 kg: 20€/noc)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, na voucheru je napsaná polopenze a pod tím snídaně? Tudíž
voucher zahrnuje polopenzi=snídaně a večeře, nebo jen snídaně?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kristýno, voucher zahrnuje polopenzi tudíž snídani
i večeři. Snídaně probíhají formou bufetu, večeře jsou tříchodové a
vybíráte si je z menu. Krásný den, Tomáš :)
Michaela Z.
Dobrý den, prosím, jakou formou jsou večeře? Servírované nebo
bufet?
Děkuji
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
večere sú servírované v podobe 3-chodového menu ( polievka, hlavné jedlo
a dezert) a každý deň si môžete vybrať z 3 rôznych jedál.
Pekný deň,
s pozdravom, Lucia recepcia
radka Kracikova
Dobrý den,mohla bych pobyz zaplatit na fakturu a v českých korunách.ám
možnost od zaměstnavatele ráda bych hotel Dëmenová.děkuji t.č
776 568 482
Hotel Demänová****
Dobrý večer, prosím kontaktujte priamo slevomat.cz / +420 222 745 354 ,
poprípade priamo na webovej stránke v hornej časti je sekcia KONTAKT , kde
im môžete priamo položiť otázku, určite Vám radi pomôžu. Ďakujeme a
prajeme pekný večer, s pozdravom Lucia, recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, na voucheru je napsaná polopenze a pod tím snídaně? Tudíž voucher zahrnuje polopenzi=snídaně a večeře, nebo jen snídaně?
Dobrý den, Kristýno, voucher zahrnuje polopenzi tudíž snídani i večeři. Snídaně probíhají formou bufetu, večeře jsou tříchodové a vybíráte si je z menu. Krásný den, Tomáš :)