Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu fom@goldentulipmagnus.com nebo na tel. +48 798 802 050. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chceme si na hotel vzít pejska, kterému musíme brát vařené jídlo a
tudíž ponechat v lednici a pak ohřívat připravenou stravu. Je možno na
hotelu někde mít stravu pro psa uschovanou a pak krmení ohřát
v mikrovlnné troubě??
Golden Tulip Magnus
Dobré ráno
ano samozřejmě to bude možné. Velmi pozitivně hodnotíme pobyt zvířat
v našem zařízení. Pokud jde o skladování krmiva pro psy, v místnosti
je vám k dispozici lednička. Pokud jde o ohřev jídla, je to možné
v kuchyni nebo na recepci.
Pozdrav,
Recepce :)
Zuzana Bergrová
Dobrý den, chci se zeptat, zda je ve Vašem hotelu možné bezpečně
parkovat kola v uzamykatelné místnosti.
Děkuji
Golden Tulip Magnus
Dobry wieczór,
jest to jak najbardziej możliwe. Mamy w hotelu specjalną przechowalnię na
rowery.
Pozdrawiam,
Recepcja
Jana
Je možné vystavit fakturu v Kč?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, pro vystavení faktury v Kč je potřeba kontaktovat
přímo hotel na e-mailu:reservations@goldentulipmagnus.com či tel.
+48 798 802 040. Pěkný den, Tomáš :)
Ing.Lucie Umlášková
Dobrý večer, je zde možnost postýlky pro 2 leté dítě?
Děkuji Lucka
Golden Tulip Magnus
Dobry wieczór, jak najbardziej jest możliwość dostawienia łóżeczka dla
dziecka.
Pozdrawiamy,
Recepcja
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chceme si na hotel vzít pejska, kterému musíme brát vařené jídlo a tudíž ponechat v lednici a pak ohřívat připravenou stravu. Je možno na hotelu někde mít stravu pro psa uschovanou a pak krmení ohřát v mikrovlnné troubě??
Dobré ráno
ano samozřejmě to bude možné. Velmi pozitivně hodnotíme pobyt zvířat v našem zařízení. Pokud jde o skladování krmiva pro psy, v místnosti je vám k dispozici lednička. Pokud jde o ohřev jídla, je to možné v kuchyni nebo na recepci.
Pozdrav,
Recepce :)