Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@holidaydream.cz či telefonu +420 731 841 362. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, je možné mít s sebou malého pejska? Děkuji,
S pozdravem Andrea
Apartmány Labská, Špindlerův Mlýn
Dobrý den, na apartmán 108/5 je možné vzít pejska za poplatek
150.-/noc
Těšíme se na rezervaci
Holidaydream, s.r.o.
František Švanda
Dobrý den, chci se zeptat. Mají nabízené apartmány také balkon ?
Apartmány Labská, Špindlerův Mlýn
Dobrý den,
ano na apartmánech je součástí balkon s posezením.
Holidaydream, s.r.o.
Honza Kašpar
Dobrý den,
Je nějakým způsobem možné si připlatit polopenzi, případně alespoň
snídaně?
Děkuji
Apartmány Labská, Špindlerův Mlýn
Dobrý den, oboje je možné. Snídaně formou ,,plné ledničky" cena
150.-/osoba/noc a večeře dovážíme přímo na apartmán, výběr ze
4 variant každý den, osoba 195.-
Krásný den
Holidydream, s.r.o.
Lenka
Dobrý den, máme u vás objednaný pobyt a nevíme přesně, kdy dorazíme.
Jak se spojíme s poskytovatelem, aby nás ubytoval? Děkuji
Apartmány Labská, Špindlerův Mlýn
Dobrý den,
budeme Vás před příjezdem kontaktovat ohledně předání klíčů.
Náš kontakt je +420 731 841 362
Lucie Čepelková
Dobrý den, je možné voucher i pro 5 lidí ? Konkrétně dva dospělí a
tři 13tileté děti? Děkuji moc.
Apartmány Labská, Špindlerův Mlýn
Dobrý den, ano určitě není problém. Do poznámky napište + jedna osoba
a příplatek uhradíte u nás na apartmánu.
Těšíme se na rezervaci
Holidaydream, s.r.o.
Lucie Ždímalová
dobrý den, chceme se zeptat, zda jde objednat voucher pouze pro 3 osoby.
děkujeme
Apartmány Labská, Špindlerův Mlýn
Dobrý den, ano určitě.
Voucher je pro celý apartmán, může být až pro 4 osoby.
Těšíme se na rezervaci
Holidaydream, s.r.o.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné mít s sebou malého pejska? Děkuji, S pozdravem Andrea
Dobrý den, na apartmán 108/5 je možné vzít pejska za poplatek 150.-/noc
Těšíme se na rezervaci
Holidaydream, s.r.o.