Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervace nutná v dostatečném předstihu na telefonu +420 584 492 911, +420 608 611 389, případně e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz – při rezervaci nahlaste kód voucheru.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti do 3,9 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
Zapůjčení dětské postýlky pro děti do 3 let věku: 100 Kč/noc
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, lze u vás vystavit do předu fakturu za celý pobyt . Jedná se
mi o příspěvek FKSP
Slevomat.cz
Dobrý den, Vlasto, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka
Jurčová Vlasta
Dobrý den, jaké je k vám dopravní spojení ,jezdíme autobusem nebo
vlakem jsme ze Zlína. Děkuji V. Jurčová
Hotel Zlatý Chlum
Dobrý den,
nejlepší možnost je ze Zlína trolejbusem nebo vlakem do Otrokovic a
z Otrokovic vlakem do města Jeseník, odkud budete dále pokračovat autobusem
ze zastávky „Jeseník žel. stanice“ do zastávky „Česká Ves krytý
bazén“ nebo Česká Ves ob. úřad".
S pozdravem
Michal Dvořáček
Hotel Zlatý Chlum
Ludmila Drobňáková
Dobrý den.Jsme důchodci z Ostravy a jezdíme vlakem,nebo autobusem.Jaké
je prosím k vám dopravní spojení.Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo, z Ostravy se do hotelu dostanete snadno. Přímo do
obce Česká Ves jezdí z Ostravy autobus. Od zastávky je poté hotel vzdálen
cca 550 m. Pěkný den :) Kačka
Lucie
Dobryvden chtěla bych se zeptat jak je u vás s testy?Jestli staci
čestné prohlášení a jestli i děti musí mít testy?Děkuji za odpoved
Dobrý den, lze u vás vystavit do předu fakturu za celý pobyt . Jedná se mi o příspěvek FKSP
Dobrý den, Vlasto, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka