Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Božský relax na polské straně Sněžky: pobyt s jídlem i wellness, turistika
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.
- Dobré vědět: Dostupnost jednotlivých služeb může být omezena podle platných hygienických předpisů v Polsku. V zájmu nejvyššího standardu služeb a vašeho pohodlí hotel průběžně zavádí hygienická omezení. Vezměte prosím na vědomí, že zakoupením pobytu přijímáte případné omezené užívání daného vybavení v souvislosti s COVID-19. Doporučujeme přečíst si informace, které jsou na webu hotelu neustále aktualizovány. Při pobytu v pokoji Classic – https://www.green-mountain.pl/home/bezpieczny-hotel/ a v apartmánu Standard nebo Standard Plus – https://green-apartments.pl/home/bezpieczny-resort/
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: do 15 kg – 30 PLN/noc; nad 15 kg – 70 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Podzemní parkoviště: 60 PLN/auto/den. Nadzemní nehlídané parkoviště: 30 PLN/auto/den (Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je přímo v budově hotelu dětský koutek? A případně venku dětské hřiště? Děkuji za Vaši odpoověď Klára
Dobrý den, Kláro. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu lze využít dětský koutek. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, nabízí hotel možnost transportu ? Např. Z města Szklarska Poreba? Předem děkuji
Dobrý den, Michale, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:rezerwacja.online@green-mountain.pl či tel.+48 75 612 60 44. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,máme zakoupen pobyt v tomto hotelu v termínu od 22.10.do 24.10. Parkování je k tomuto pobytu zabukovano a zdarma?Pokud ne,jak a kde toto parkování objednat?
Dobrý den, Moniko, příplatek za parkování v podzemním parkovišti činí: 60 PLN/auto/den. Příplatek za nadzemní nehlídané parkoviště činí: 30 PLN/auto/den. Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci, jelikož máte pobyt již zakoupený, můžete kontaktovat hotel na e-mailu:rezerwacja.online@green-mountain.pl či tel. +48 75 612 60 44. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
je u Vás možnost platby přes příspěvek od zaměstnavatele (FKSP)?
Děkuji za odpověď.
Katka
Dobrý den, Katko, u této nabídky bohužel příspěvek od zaměstnavatele FKSP využít nelze. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů a rovněž je nutné, aby v nabídce byla možnost zakoupit voucher bez termínu. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,dorozumím se v Hotelu Česky? Děkuji
Dobrý den, Petro, personál v hotelu hovoří těmito jazyky polsky, německy a anglicky. Nicméně polština je češtině v lecčem podobná, věříme, že si tedy navzájem porozumíte. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, mohou k vám pejsci? Děkuji.
Dobrý den, Zuzano, ano, pobyt s domácím mazlíčkem je možný za příplatek. Příplatek pro domácí zvířata do 15 kg činí 30 PLN/noc a nad 15 kg činí 70 PLN/noc. Doporučujeme také předem kontaktovat hotel, že plánujete přijet s pejskem nebo tuto informaci uvést při objednávce voucheru. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
Pokoj standart plus je 200Metru od hlavni budovy, předpokládám že v hlavní
bude všechno ( restaurace, wellnes, …)
Otazka zni jestli se musi chodit venkem, nebo to je nějak spojené?
Dobrý den. Davide, ohledně tohoto dotazu s podrobnými dotazy kontaktujte prosím přímo hotel na e-mailu: rezerwacja.online@green-mountain.pl či tel.+48 75 612 60 44. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, rádi to vyřešíme za vás, můžete nás kontaktovat na e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den máme zakoupeny pobyt na příští týden a zajímá mě jak je to s parkováním přímo u hotelu přímo na jejich stránkách píšou za poplatek ale vy tu mate ze je zdarma dekuji ?
Dobrý den, Báro, parkování je v hotelu skutečně za poplatek. Výši příplatku uvádíme přímo v nabídce v sekci Příplatky. Podzemní parkoviště je za příplatek 60 PLN/auto/den a nadzemní nehlídané parkoviště je za 30 PLN/auto/den. Nicméně při zakoupení varianty Léto s polopenzí a vstupenkou do sklárně je v rámci voucheru zdarma i parkování. Pěkný den, Kačka
Tak proč tedy v nabídce léto se vstupenkou do sklarny mate všude napsané ze je parkování zdarma i když si rozkliknu příplatky je tam zdarma ?dekuji
Dobrý den, Báro, omlouvám se za předchozí nepřesnou informaci. U varianty Léto s polopenzí a vstupenkou do sklárně je v rámci voucheru zdarma i parkování. Při zakoupení této varianty už žádný poplatek za parkování neplatíte. Pěkný den, Kačka
Dobry den mam vybrany typ pokoje standart v hlavni bude na tyden dve osoby plus dite 3roky ale je zde poznamka dite zdarma bez naroku na luzko ale u vyberu pokoje je napsano vdouluzkovy plus jedna pristylka bude tam teda automaticky dana pristylka aby se mel maly kde vyspat dekuji
Dobrý den, Lisi :)
pro tříleté dítě hotel standardně přistýlky neposkytuje. Případně by
tak bylo třeba uvést vyšší věk dítěte, které by již mělo nárok na
lůžko. V tom případě by vše bylo v ceně voucheru. Nebo žádost
o přistýlku uvést do poznámky a příplatek uhradit na místě přímo
v hotelu. Pěkný den :)
Dobry den. Kolik by nas stal pobyt na tri dny u vas jsme dva dospeli a ctyri deti. Dekuji za odpoved.
Dobrý den, Bartová :)
nabídka je bohužel koncipována maximálně pro 4 osoby. V případě
vašeho požadavku je třeba se domluvit individuálně přímo s hotelem (rezerwacja.online@green-mountain.pl,
+48 75 612 60 44). Pěkný den :)
Dobrý den. Chtěl bych si objednat 2 noci s 8 let ditetem a s polopezi formou proforma fakturou. Lze to? Hotel s tím problém nemá, ale mám se prý obrátit s požadavke přes slevomat. Jak to případně udělat? Děkuji
Dobrý den, Josefe, pokud od hotelu máte již potvrzené, že u nich můžete své benefity čerpat, tak vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych u vás objednat pobyt pro 4 dospělé osoby od 25.6–27.6 2021. Chtěli bychom 2 dvoulůžkové pokoje (2 páry). Je možné to nějak objednat?
Dobrý den, Moniko :) stačí si zvolit daný termín, vybrat požadovaný typ pokoje a poté v košíku navolit, že si přejete voucher 2×. To zajistí, že budete mít k dispozici dva pokoje. Pěkný den :)
Dobrý den, prosím Vás, antigení test platí po celou dobu pobytu? v našem případě by pobyt byl 4 dny. A musím si antigenní test nechat udělat ve zdravotnickém zařízení nebo stačí provést vlastní zakoupený test? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Milane, poprosím Vás v tomto případě kontaktovat vždy přímo daný hotel na e-mailu rezerwacja.online@green-mountain.pl nebo tel. +48 75 612 60 44, kde Vám sdělí, jaké podmínky pro pobyt je nutné splnit. Doporučujeme si také přečíst informace, které jsou na webu hotelu neustále aktualizovány. Při pobytu v pokoji Classic – https://www.green-mountain.pl/home/bezpieczny-hotel/ a v apartmánu Standard nebo Standard Plus – https://green-apartments.pl/home/bezpieczny-resort/. Co se týče pravidel pro vstup do Polska můžete mrknout na tento přehledný článek https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko, kde naleznete aktuální informace o cestování do zahraničí. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by možné tuto nabídku zakoupit jako dárkový poukaz ?
Dobrý den, paní Reichmannová. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, určitě i tato varianta je možná. Přímo v košíku, až tam budete mít vložený voucher, můžete vybrat možnost vybrat dárkové balení – voucher v prémiové obálce nebo v dárkové krabičce. Další variantou je zakoupit klasicky voucher a jakmile Vám přijde do e-mailu, kliknete na dárkový vzhled. Můžete si vybrat vzhled voucheru z několika šablon, vepsat věnování přímo do voucheru, voucher stáhnout a následně vytisknout. :) Hezký den. Matěj, Slevomat.cz