Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat ubytování s více osobami, než je kapacita voucheru, domluvte se telefonicky nebo e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte volnou kapacitu ve vybraném termínu. Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu booking@penzionpodhajkem.cz nebo na telefonu +420 910 050 070.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Dítě do 1,9 let: 250 Kč /noc včetně dětské postýlky bez stravy
Děti od 2 do 5,9 let: 740 Kč/noc včetně polopenze
Děti od 6 let a další dospělé osoby: 1140 Kč/noc včetně polopenze
Děti mají k dispozici dětský koutek, stolní hry, venkovní hřiště s houpačkami a skluzavkou, šlapací káry.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Mohu ze zeptat zda je v penzionu k dispozici lednička? Někdy
bývá ve společných prostorech. Ptám se proto, že manžel je diabetik a
musí jíst pozdní večeři, takže třeba šunka, máslo.. to by se v teple
kazilo. Někdy, když nebyla na pokoji, měli jsme s sebou autoledničku
(pevná chladící „taška“ na uchopení), která má adaptér do zásuvky.
Byla by možnost ji eventuálně mít na pokoji? Moc děkuji předem za
odpověď. Eva Maršová.
Biofarma Pod Hájkem
Dobrý den, na pokoji lednička není. V případě potřeby to řešíme
uzavíratelným boxem, který si klienti mohou nechat ve velké lednici
v jídelně.
Hana Řehořková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Mohu ze zeptat zda je v penzionu k dispozici lednička? Někdy bývá ve společných prostorech. Ptám se proto, že manžel je diabetik a musí jíst pozdní večeři, takže třeba šunka, máslo.. to by se v teple kazilo. Někdy, když nebyla na pokoji, měli jsme s sebou autoledničku (pevná chladící „taška“ na uchopení), která má adaptér do zásuvky. Byla by možnost ji eventuálně mít na pokoji? Moc děkuji předem za odpověď. Eva Maršová.
Dobrý den, na pokoji lednička není. V případě potřeby to řešíme uzavíratelným boxem, který si klienti mohou nechat ve velké lednici v jídelně.
Hana Řehořková