3–8 dní v Krkonoších: polopenze, láhev vína, výlety a třeba i bobová dráha
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer, chci se optat jak je to s nějakou kompenzací v případě,
že bych si objednal ubytování na červenec, ale pandemická situace by
nedovalovala aby ubytování proběhlo. Je v tomto případě možné vrácení
peněz nebo pouze například přesunutí termínu?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, pokud byste si zakoupil voucher na pobyt v Pensionu u Bernardýna a koronavirová situace by nedovolovala voucher v rezervovaném termínu využít a na pobyt odjet, určitě budeme celou záležitost řešit. Snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo například možné přesunout termín rezervace na nový termín v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Pokud byste měl k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Ale určitě se nemusíte bát, že by Vám voucher jen ta propadl, pokud by jej nebylo možné v rezervovaném termínu využít. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, děkuji za odpověď na předchozí dotaz. Chtěl jsem tedy poukaz zakoupit, ale píše mi to, že nabídka není k dispozici. Chci se optat, zda-li v nejbližší době zas k dispozici bude, předem děkuji.
Dobrý den, mrzí mě, že v současné chvíli není nabídka k dispozici, bohužel Vám nedokáži přesně sdělit, kdy zase k dispozici bude. Doporučím Vám proto uložit si nabídku do oblíbených a občas na ni mrknout, a také si můžete nastavit Upozornění na nové nabídky podniku, se kterým budete mezi prvními vědět, že jsme vyvěsili pro tento penzion nějakou novou nabídku. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
Děkuji za upozornění.
Slevomat již problém odstranil a akce je k opět k dispozici.
Policar Penzion U Bernardýna Harrachov