Otevřené vouchery: Rezervace je nutná předem na e‑mailu reservations.sulekova@mamaison.com nebo tel. +421 259 100 200 – při rezervaci je třeba zadat kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti a osoby na dalším lůžku vám bude vypočtena v košíku při vytváření objednávky.
V pokojích Business a Executive není k dispozici přistýlka, je zde možné ubytování jen dítěte do 3 let bez nároku na lůžko a stravu. Dítě v tomto případě spí s rodiči.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Je možnost parkování?
Dobrý den, pane Kuglere, parkování je za příplatek: 14 €/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)